Nowy Rok

751. Data: 2011-01-04 14:34:57

Temat: Re: Nowy Rok
Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-04 15:24, Chiron pisze:

> Skoro nie byłaś na terapii- to skąd wiesz, że będą Ci tam rozkładać
> psychikę? To tylko obiegowa opinia, dear Aicha:-)

No jak to? To co po co te wszystkie pytania? ;) Dla zabawy?

--
Pozdrawiam - Aicha

752. Data: 2011-01-04 14:38:42

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-04 13:36, Ikselka pisze:

> To jest niemal każda. Aha.

No jedna na 19,5 mln to na pewno bardziej nie każda niż jedna na cztery :P

--
Pozdrawiam - Aicha

753. Data: 2011-01-04 14:42:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

=====================

> Racja. Inteligencji nie należy mierzyć, inteligencji należy używać.

Fantomy też są przydatne. Na wypadek.

754. Data: 2011-01-04 14:44:46

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bo ona mu trochę mózgu pobrała, a nie krwi...

He...he, a on jej 98% wątroby...
Biedny następca jego...

755. Data: 2011-01-04 14:45:42

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" napisał w wiadomości grup

W dniu 2011-01-04 15:24, Chiron pisze:

> Skoro nie byłaś na terapii- to skąd wiesz, że będą Ci tam rozkładać
> psychikę? To tylko obiegowa opinia, dear Aicha:-)

No jak to? To co po co te wszystkie pytania? ;) Dla zabawy?
Raczej nikt nie będzie pytał o coś, na co nie jesteś gotowa...a ściślej- jak
zobaczy, że nie jesteś- odpuści sobie.

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

756. Data: 2011-01-04 14:45:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 04 Jan 2011 14:24:08 +0100, Aicha napisał(a):

> Hahaha. Nie przepadam za sprzątaniem, ot i cała tajemnica. No i rola
> pielęgniarki daje więcej możliwości... działania. Opaski uciskowe, te
> sprawy ;)

Koniecznie musi być jakaś ROLA? Nie masz swojego indywidualnego... stroju?

757. Data: 2011-01-04 14:46:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 04 Jan 2011 14:38:03 +0100, Aicha napisał(a):

> Hrabina na rurze? Zgroza! :D
> Nie, najłatwiej z rurą kojarzą mi się strażacy. Zjeżdżający :)

...ślizgiem :-)

758. Data: 2011-01-04 14:47:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 04 Jan 2011 15:07:56 +0100, Aicha napisał(a):

> To Ty mnie już dawno temu oskarżałaś o zaniedbywanie małżeńskich
> obowiązków, w tym tego jednego, szczególnie Ci bliskiego.

Ja tylko pytam - o całość winy.

759. Data: 2011-01-04 14:49:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 04 Jan 2011 15:24:28 +0100, Aicha napisał(a):

> A rura _od odkurzacza_ to chyba pokojówki sprzęt codzienny, nie hrabiny.

No popatrz, a ja używam :-)

760. Data: 2011-01-04 14:50:21

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ...ślizgiem :-)

Z rury hrabiny?

To może Barba(rella)mama?

WSZYSTKIM
Do siego!
MALE CZARNIAWE...
"Wolność wyznania" w Polsce w XXI w.
O asertwnosvci, kiedy linie sa zaklocane