Nowy Rok

771. Data: 2011-01-04 16:14:40

Temat: Re: Nowy Rok
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 04 Jan 2011 17:13:13 +0100, Aicha napisał(a):

> Ale po co Ci to wiedzieć?

Wcale nie pytam.

772. Data: 2011-01-04 16:33:13

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...ja> wrote in message

Dokładnie. Do sądu chodzi się wygrywać, a nie ukazywać swoje racje.

773. Data: 2011-01-04 16:39:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 4 Jan 2011 17:33:13 +0100, Panslavista napisał(a):

> "Aicha" <b...@t...ja> wrote in message
>
> Dokładnie. Do sądu chodzi się wygrywać, a nie ukazywać swoje racje.

Z praktyki Ci tak wyszło?

774. Data: 2011-01-04 16:51:56

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z praktyki Ci tak wyszło?

To ja byłem gnębiony, wyrokami spoza sali...

775. Data: 2011-01-04 16:57:50

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-01-04 15:26, niebożę Chiron wylazło do ludzi i marudzi:
> Użytkownik "Qrczak" napisał w wiadomości grup
.pl...
> Dnia dzisiejszego niebożę Chiron wylazło do ludzi i marudzi:

> Hm... na kogo by zwalić ten katar?

> A kto Ci kazał TO robić pod gołym niebem w taką pogodę, hę?
> :-)

Zew natury.

Qra
--
limitowana

776. Data: 2011-01-04 17:00:22

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-01-04 12:48, niebożę Lebowski wylazło do ludzi i marudzi:

Biegusiem!

Qra
--
limitowana

777. Data: 2011-01-04 17:03:52

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-04 17:14, Ikselka pisze:

> Wcale nie pytam.

"Ja tylko pytam - o całość winy."

:)))

--
Pozdrawiam - Aicha

778. Data: 2011-01-04 17:04:57

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-04 18:00, Qrczak pisze:

> Biegusiem!

Nie. Tup!
Burk też mi się podoba.

--
Pozdrawiam - Aicha

779. Data: 2011-01-04 17:10:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 04 Jan 2011 18:03:52 +0100, Aicha napisał(a):

> "Ja tylko pytam - o całość winy."
>
> :)))

Skoro żadnej nie ma... to o co ja (nie) pytam?
:->

780. Data: 2011-01-04 17:14:55

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-04 09:21, Chiron pisze:

> TACY mężowie też istnieją, kochanieńka :) I nawet znajdują sobie kolejne
> żony :D

> Najczęściej, jak czytam coś podobnego- to ciśnie mi się na usta pytanie:
> od kiedy TAK było? Przecież samo się TAK nie zrobiło? Co TY źle robiłaś?

Po przemyśleniu: Ty mnie pytasz, co ja takiego złego zrobiłam, że mój
mąż rękami i nogami bronił się przed rozwodem :) A gdy już to się
okazało nieuniknione, za wszelką cenę (łącznie z szantażem: ja się
zrzeknę alimentów, to oni się wyprowadzą) nie chciał przestać mieszkać w
moim mieszkaniu.
Ano pewnie byłam za dobra, za naiwna, za bardzo wpatrzone w lekko skośne
ślipka i za mało wymagająca...

--
Pozdrawiam - Aicha

WSZYSTKIM
Do siego!
MALE CZARNIAWE...
"Wolność wyznania" w Polsce w XXI w.
O asertwnosvci, kiedy linie sa zaklocane