Re: Nowy dużo czytał i ....

From: Skonec <s...@o...pl>
Newsgroups: pl.soc.uzaleznienia
Subject: Re: Nowy dużo czytał i ....
Date: Thu, 18 Apr 2002 14:18:32 +0200

Wielkie dzięki za pomocną dłoń. Wszystkim Wam Dzięki.

Nie wiedziałem iż ktoś odpisze na mój problem, fajnie się poczułem że
ktoś jest 'ze mną'. Dzięki.

>Fajnie ze zrobiles pierwszy krok.... zauwazyles ze masz problem... jestes w
>dobrej sytuacji, ze zdales sobie z tego sprawe, :-) jezeli uwiezysz jeszcze
>ze mozesz cos z tym zrobic.... i zaczniesz to robic to masz szase z tego
>wyjsc...
>jest kilka podztawowych zasad...
>- nie planuj, ze do konca zycia nie bedziesz bral, wystarczy ze nie wezmiesz
>dzisiaj...( jutro mozesz powiedziec to samo...)... :-)

to mi się najlepiej podoba. Pewnie nie będę planował na przyszłość że
nie będę brał. Tylko dzisiaj nie biorę, bo jutro też będzie dzień i
nie biorę. Fajne

>- unikaj miejsc i ludzi z ktoorymi brales...

Tu już jest ciężej, żal mi chłopaków, chcę im jakoś pomóc :o)

>- znajdz ludzi z ktoorymi mozesz sie czuc bezpiecznie... (czystych)
>- spotkaj sie z ludzmi ktorzy cos robia ze swoim uzaleznieniem
>- nie sluchaj tych co jeszcze walcza... nie warto trzymac z
>przegrywajacymi... oni zawsze potrafia zracjonalizowac swoje postepowanie...
>:-)
>
>Zroob sobie bilans zyskoow i strat (najlepiej na pismie) tego co ci dalo i
>co straciles biorac... w kazdej chwili mozesz uzupelnic ... warto do niego
>zajzec w chwili zwatpienia.... :-)

fakt tego obawiam się zrobić
>... i uwiez w to ze uzaleznionym sie JEST a nie BYWA, jedyna mozliwosca
>"nie brania", jest nie wziac tej pierwszej dzialy... ....nie jest sztuka
>przestac,(...) sztuka to nie zaczac...

Szkoda że wcześniej tego nie wiedziałem

>Pozdrawiam!
>
>ps Stawka jest twoje zycie... jezeli sam o nie nie zadbasz to nikt za ciebie
>tego nie zrobi....

WIELKIE DZIU