O 14-latkach jeszcze

191. Data: 2005-12-08 13:04:11

Temat: Re: O 14-latkach jeszcze
Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

"Old Rena" <o...@N...gazeta.pl> napisał

> Dla mnie "szokiem" jest [1] malowanie paznokci kilkuletniej dziewczynce.

A 3-letniemu chłopcu?
Wolałam pomalować, niż mieć godzinną histerię ;-)
Inna sprawa, że chciał zmywać już po 15 minutach, po tym, jak tata
powiedział, że mamy śliczną Jasinkę w domu.

PozdrawiaM

192. Data: 2005-12-08 13:06:18

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

"złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> napisał

> zmienienie koloru z ciemnego szatyna na czarny - IMHO jest radykalną
> zmianą
> wizerunku.

Radykalna zmiana byłaby wtedy, gdyby zrobił sobie ogniście czerwonego
irokeza.

PozdrawiaM

193. Data: 2005-12-08 13:10:17

Od: "Old Rena" <o...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe <n...@f...peel> napisała:
> "Old Rena" <o...@N...gazeta.pl> napisał
> A 3-letniemu chłopcu?

A to już mi się w głowie nie mieści. Takie mam zasady.

--
Old Rena (no, ale przecież nie malujesz mu regularnie, pra?)
[Renata Gierbisz]

194. Data: 2005-12-08 13:10:48

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Z. wrote:

> No dobrze, ale w wyjściowym pytaniu chodziło o chłopaka.
> Może za mało znam męską psychikę (nigdy nie byłam chłopcem) ale dwa
> pozostałe znane mi dobrze męskie egzemplarze (mąż i starszy syn) jakoś
> takich rozterek nie przeżywały.

pisalam z mysla o dziewczynkach, odnoszac sie do postow Zlosliwej.

co do mezczyzn - moja teoria brzmi, ze meskie egzemplarze tez
przezywaja, ale w pozniejszym wieku, i nie przyznaja sie do
tego :) a nastolatkowie farbuja sie raczej dla zabawy, niz dla
poprawienia koloru wlosow (malo ktory mezczyna w ogole rozroznia
kolory ;))

-- kasica

195. Data: 2005-12-08 13:11:29

Od: "kolorowa" <v...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"krys" napisała
> BTW jest coś gorszego - farbowanie włosów niezgodne z własnym typem i
> postarzanie sie przez ciemne farby.

Nie mów tak brzydko!:-( Ja właśnie myślę o przemalowaniu się na czarno...

Małgosia

196. Data: 2005-12-08 13:16:43

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

"Old Rena" <o...@N...gazeta.pl> napisał

> Old Rena (no, ale przecież nie malujesz mu regularnie, pra?)

No dzie tam!
Ale głównie dlatego, że nie wyraża na to ochoty '-)

PozdrawiaM

197. Data: 2005-12-08 13:18:39

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> napisał

> co do mezczyzn - moja teoria brzmi, ze meskie egzemplarze tez
> przezywaja, ale w pozniejszym wieku, i nie przyznaja sie do
> tego :)

Te słynne porównania długości ;-)

PozdrawiaM

198. Data: 2005-12-08 13:23:56

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe wrote:
> "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> napisał

> Te słynne porównania długości ;-)

taa. a juz na pewno nie przyznaja sie kobietom.
nawet matkom ;)

BTW rodzice czesto wypowiadaja tezy w rodzaju "moje dziecko
tego nie przezywa", "moje dziecko nigdy nie pomyslaloby, ze..."
itd., nie majac przeciez po temu zadnej pewnosci. zastanowcie
sie Rodzice, czy wlasnym rodzicom naprawde mowiliscie o sobie
_wszystko_? :) zwlaszcza w wieku dorastajacym?

-- kasica

199. Data: 2005-12-08 13:28:47

Od: "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Kulpa" :

> [...]
> sie Rodzice, czy wlasnym rodzicom naprawde mowiliscie o sobie
> _wszystko_? :) zwlaszcza w wieku dorastajacym?

Pisałam o włosach a nie o długości ;-). Na ten temat się nie wypowiadam bo
nie wiem.
I jak piszę porównuję znane mi męskie egzemplarze, z których starsze nie
miały problemów z kolorem włosów (moze dlatego że mąż w ogóle ma mało
włosów)

Natomiast jest faktem że mi mój kolor włosów tez mi się nie podobał w wieku
lat 14.

Pozdrowienia.

Basia

200. Data: 2005-12-08 13:32:43

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Z. wrote:

> I jak piszę porównuję znane mi męskie egzemplarze, z których starsze nie
> miały problemów z kolorem włosów (moze dlatego że mąż w ogóle ma mało
> włosów)

to moze ich nie porownuj. ludzie sie roznia, nawet w rodzinie :)
a on naprawde ma z tym kolorem problem, czy po prostu chce
fajnie, oryginalnie wygladac?

> Natomiast jest faktem że mi mój kolor włosów tez mi się nie podobał w wieku
> lat 14.

no to mozesz chyba zrozumiec czlowieka :)

-- kasica

Taniec rozwija dzieci
Mikołajki - JESZCZE większy problem
SUPER PREZENT - "SIMS 2: Świąteczny zestaw"! HIT
SUPER PREZENT - "HARRY POTTER i CZARA OGNIA"! HIT
SUPER PREZENT - "HARRY POTTER i CZARA OGNIA"! HIT