O 14-latkach jeszcze

271. Data: 2005-12-12 09:56:15

Temat: Re: O 14-latkach jeszcze
Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a napisał(a):

> "krys" <k...@p...onet.pl> wrote in message

> tak?

Zobacz swój post z 09.12. z godz 14.21.

Justyna
Iza (12) i Marcin (8)

272. Data: 2005-12-12 11:54:43

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Baranska wrote:

> Taaa ... ja w polarze, obok kominka i pod kocem. Dzieci w majtkach i
> bluzeczkach ganiają po domu :-)

bo one ganiaja, a ty siedzisz.

ja tez ostatnio gola "ganialam", jak montowalam z rodzina
szafki kuchenne ;)

-- kasica, zasadniczo zmarzluch, ale nie znosi chodzic po domu
w cieplych ciuchach, a najbardziej na swiecie nienawidzi
noszenia skarpetek w pomieszczeniach.

273. Data: 2005-12-12 21:32:55

Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl>
napisał w wiadomości news:dnj688$26cu$1@news2.ipartners.pl...

> Poproszę o tytuł tej książki.

Prosze:
http://www.traffic-club.pl/sklep/ksiazki_show/id_pro
duct/145405.html

Magda

274. Data: 2005-12-12 21:33:42

Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> napisał w wiadomości

> może nie taki sam - ale większy niż koleżanki w klasie.

I tu sie mylisz niestety.....

Magda

275. Data: 2005-12-12 23:35:48

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mrówka" <m...@b...pl> wrote in message

> Użytkownik "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> napisał w
wiadomości

> za
> zabronic

> I tu sie mylisz niestety.....

Niekoniecznie. Stopień podatności na wpływy kolegów jest jednak u dzieci
bardzo różny. Adam na przykład w grupach równolatków zwykle jest raczej tym,
którego inni naśladują. Nagłe odwrócenie ról chwilowo mu nie grozi. W
grupach starszych od niego chłopaków obraca się na tenisie i na obozach, ale
tu też nie zauważyłam (i trener nie zauważył, bo doniósłby natychmiast)
objawów nadmiernego ulegania wpływom. Jeśli już to pozytywnym - właśnie po
obozie zapragnął uczyć się grać na gitarze:) To się oczywiście może w każdej
chwili zmienić - tego nie wykluczam, ale na razie jest jak jest.
Anka

276. Data: 2005-12-13 19:58:09

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

miranka <a...@m...pl> napisał(a):

> Niekoniecznie. Stopień podatności na wpływy kolegów jest jednak u dzieci
> bardzo różny.

I w znacznym stopniu zależny od płci.
Wśród znajomych dziewczynek, jest znacznie sliniejszy niż wśród
chłopców.

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

277. Data: 2005-12-13 21:02:38

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"siwa" <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> wrote in message

> I w znacznym stopniu zależny od płci.
> Wśród znajomych dziewczynek, jest znacznie sliniejszy niż wśród
> chłopców.

Dokładnie tak (tylko, że ja się bałam to napisać:))))
Anka
PS. Kto wie, jak nowej gwarze uczniowskiej nazywają się koleżanki od serca,
takie papużki-nierozłączki??? (wśród chłopaków rzecz prawie niespotykana)

278. Data: 2005-12-14 07:09:46

Od: "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "miranka" :

> [...]
każdej
> chwili zmienić - tego nie wykluczam, ale na razie jest jak jest.

Ja to też widzę.
Stopień podatności Michała na wpływy był niemalże zerowy i to on zawsze był
w grupie kolegów osobą dominującą, bądź był poza grupą. Ale on w ogóle jest
wyjątkowym indywidualistą. Maciek jest znacznie bardziej podatny na niestety
również nie najlepsze wpływy, chociaz i tu już trochę zmądrzał. Być moze to
w pewnym stopniu zależy od pozycji i kolejności starszeństwa w rodzinie ?
W końcu wychowują się razem od urodzenia Maćka i Michał jako starszy zawsze
był (i zresztą nadal jest) dla Maćka autorytetem.

Pozdrowienia.

Basia

279. Data: 2005-12-14 08:04:53

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

miranka <a...@m...pl> napisał(a):

> PS. Kto wie, jak nowej gwarze uczniowskiej nazywają się koleżanki od serca,
> takie papużki-nierozłączki??? (wśród chłopaków rzecz prawie niespotykana)

Jak się nazywają?
Mój Byś ma kumpla od poczatku przedszkola, ale to jest na jakichś
innych zasadach niż u dziewczynek... Zawsze im powtarzam, że dopiero o
pannę się pokłócą...

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

280. Data: 2005-12-14 08:22:18

Od: "kolorowa" <v...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"miranka" napisała

> Dokładnie tak (tylko, że ja się bałam to napisać:))))

Stopień podatności na wpływy jest proporcjonalny do łatwości wchodzenia w
relacje międzyludzkie. Innymi słowy: im łatwiej nawiązuje się te relacje,
tym większa podatność na wpływy. W pewnym wieku dziewczynkom zwykle lepiej
to idzie:)

Małgosia

Taniec rozwija dzieci
Mikołajki - JESZCZE większy problem
SUPER PREZENT - "SIMS 2: Świąteczny zestaw"! HIT
SUPER PREZENT - "HARRY POTTER i CZARA OGNIA"! HIT
SUPER PREZENT - "HARRY POTTER i CZARA OGNIA"! HIT