O Borze i lesie!

11. Data: 2017-06-06 18:35:19

Temat: Re: O Borze i lesie!
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 6 czerwca 2017 18:33:05 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> Oj, Jakubie, wiedza i inteligencja nie zawsze idzie z mądrością i
> kulturą co pokazujesz.

Chodzi mi o blogi opatrzone tym tagiem.
Czytać więcej Kosiewskiego i Kosiura, pożal się Borze i Lesie nacjonaliści!

12. Data: 2017-06-06 18:36:05

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 6 czerwca 2017 18:35:20 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

> Chodzi mi o blogi opatrzone tym tagiem.
> Czytać więcej Kosiewskiego i Kosiura, pożal się Borze i Lesie nacjonaliści!

PS. I Kefir na deser. Jarek Kefir.

13. Data: 2017-06-06 18:39:52

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.06.2017 o 18:35, Jakub A. Krzewicki pisze:

> Chodzi mi o blogi opatrzone tym tagiem.
> Czytać więcej Kosiewskiego i Kosiura, pożal się Borze i Lesie nacjonaliści!

Piotr Kosiewski (ur. 1967) Jest pracownikiem Fundacji im. Stefana Batorego
"Niestety, Doktor Paweł Ziemiński nie umiał ostatnio powstrzymać swojego
politycznego partnera Dariusza Kosiura przed niepotrzebnym i niesłusznym
atakiem na wielkiego polskiego papieza w jedenastą rocznicę jego
śmierci. Dariusz Kosiur złamał zasadę narodową polską - żeby nie
atakować Kościoła Katolickiego, polskiego księdza i papieża."

Niestety tych panów nie będę czytał, można zgłupieć od oczytania, gdy
czyta się wszystko jak leci.

14. Data: 2017-06-06 18:40:29

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.06.2017 o 18:36, Jakub A. Krzewicki pisze:
> PS. I Kefir na deser. Jarek Kefir.
sam mu nie wierzysz

15. Data: 2017-06-06 18:42:57

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 6 czerwca 2017 18:39:53 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> Piotr Kosiewski (ur. 1967) Jest pracownikiem Fundacji im. Stefana Batorego

Nie Piotr tylko Stefan Kosiewski

16. Data: 2017-06-06 18:47:15

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 6 czerwca 2017 18:42:58 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

> Nie Piotr tylko Stefan Kosiewski

PS. oczywiście Stefan Kosiewski z Frankfurtu nad Menem
Narodowiec, ale zwalcza polskawe buractwo

17. Data: 2017-06-06 18:47:57

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.06.2017 o 18:42, Jakub A. Krzewicki pisze:
> Nie Piotr tylko Stefan Kosiewski

Niby czemu mam wierzyć tym trzem panom?

18. Data: 2017-06-06 18:55:03

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 6 czerwca 2017 18:47:59 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> Niby czemu mam wierzyć tym trzem panom?

Nie masz wierzyć, są między nimi spore różnice, ale każdy z nich rozwala
system, jak i Wojciech Olszański. Chodzi o to, że jest wiele alternatyw oprócz
POPiSu, zyrondy-żydofrondy i żydo-MW-ONR.

19. Data: 2017-06-06 18:55:20

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.06.2017 o 18:47, Jakub A. Krzewicki pisze:
> PS. oczywiście Stefan Kosiewski z Frankfurtu nad Menem
> Narodowiec, ale zwalcza polskawe buractwo

http://radio.radiopomost.com/publicystyka/2852-otwar
ty-sprzeciw-katolikow-i-polakow-wobec-kanonizacji-pa
pieza-jana-pawla-ii

Stefan Kosiewski:
"Motywujemy powyższe następująco: Działalność Jana Pawła II w Kościele
Katolickim, zarówno przed wyborem na papieża, jak i po wyborze to;
zdrada religii Chrystusowej, zdrada wobec Kościoła Katolickiego, zdrada
wobec ojczyzny swego pochodzenia - Polski."

Jakub, ładne masz autorytety! Buractwo.

20. Data: 2017-06-06 18:58:28

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.06.2017 o 18:55, Jakub A. Krzewicki pisze:
> Nie masz wierzyć, są między nimi spore różnice, ale każdy z nich rozwala
> system, jak i Wojciech Olszański. Chodzi o to, że jest wiele alternatyw oprócz
> POPiSu, zyrondy-żydofrondy i żydo-MW-ONR.

bzdury

Hipopotamy
Londyn
A Europa popiera.