Re: O Edwardzie Robaku - Ważne Pytanie

1. Data: 2010-08-29 05:23:43

Temat: Re: O Edwardzie Robaku - Ważne Pytanie
Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nemezis" <s...@g...com> napisał w wiadomości
news:e2318fef-6f6b-4fb4-8157-a708c109e4a5@l20g2000yq
m.googlegroups.com...

> [...]
> jest durny, a ten niezdając sobie z tego sprawy jak w historii
> wykazywano głupotę i co ona najczęściej symolizuje drze mordę, że
> nauczyciel jest głupi. No to do czego odnosi się hss, pokazuje po raz
> koljny skrajny debilizm. A ty tymi pytaniami pokazujesz debilizm, bo
> zachowania normalizujące życie społeczne, które podczas lat nauki
> wchodzą w ciebie na półświadomie, to od ciebie zależy na ile
> świadomiej jest cała masa, samo prawo które też się zmienia i
> porzątkuje życie społeczne to tysiące artkułów karnych i
> administracyjnych, tak samo w innych dziedzinach.

Rozumiem. W odpowiedzi na pytanie czy twórcy Rewolucji Francuskiej
(którzy stworzyli normę skracania o głowę arystokratów) byli normalni?
- odpowiadasz, że zdanie mija się z celem.
A jak odpowiesz na pytanie:
Czy uczeni Średniowiecza, którzy nadawali wybranym kobietom
nazwę "czarownica" i zgodne z metodologią naukową palili te
kobiety żywcem na stosie - byli normalni?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Co to jest psychiczna normalność?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙?^:;~>¤<×÷-.,˛¸
. . .
PS. Ten post jest crosspostowany na pl.sci.psychologia, bowiem
dotyczy SAMOKONTROLI (autokrytycyzmu).

2. Data: 2010-08-29 07:21:23

Od: Piotrek Zawodny <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-08-29 07:23, Robakks pisze:

> [...]
> nazwę "czarownica" i zgodne z metodologią naukową palili te
> kobiety żywcem na stosie - byli normalni?

Straszne. Co uśpiło w nich współczucie? Pojawiła się u mnie myśl, że Ci
ludzie udawali mądrych. Na przykład autor książki "Młot na czarownice".

3. Data: 2010-08-29 12:14:40

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Robakks napisał(a):
> [...]
> *°"˝'´¨˘`˙?^:;~>¤<×÷-.,˛¸
> . . .
> PS. Ten post jest crosspostowany na pl.sci.psychologia, bowiem

Rewolucje i wojny są zagładą norm społecznych, ale dość bełkotu.

4. Data: 2010-08-29 12:14:43

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2010-08-29 12:43:23

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nemezis" <s...@g...com>
c.googlegroups.com...

> Rewolucje i wojny są zagładą norm społecznych, ale dość bełkotu.

Rewolucje to zastępowanie jednych norm innymi, a rzecz dotyczy
nie tylko norm społecznych, ale wszelkich norm, w tym
technologicznych, np. rewolucja w narzędziach torturowania i
uśmiercania, gdy kłopotliwe wieszanie, czy palenie żywcem na stosie
- zastępuje się obcinaniem głowy gilotyną, lub nowoczesnym
wynalazkiem rewolucji technicznej, a więc krzesłem elektrycznym.
Rewolucja jaka dokonuje się w broniach masowego rażenia także
jest znamienna. Normą nie jest już zabicie kilku czy kilku tysięcy
ludzi, ale masowa eksterminacja milionów: radioaktywnie, chemicznie,
biologicznie, psychicznie. Odmóżdżone społeczeństwa tracą tożsamość
- tracą więc samokontrolę i zdolność do samostanowienia.
Stają się automatami uczestniczącymi w wyścigu szczurów
po mechaniczną pomarańczę. Dlatego pytam:
Co wiesz o normalności psychicznej i jak rozpoznasz
czy tworzone normy nie są narzucane przez szaleńców?
Czy rozumiesz o co pytam?
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości

6. Data: 2010-08-29 13:18:15

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Robakks napisał(a):
> [...]
> po mechaniczną pomarańczę. Dlatego pytam:
> Co wiesz o normalności psychicznej i jak rozpoznasz
> czy tworzone normy nie są narzucane przez szaleńców?
Wojny to chaos ,siada wtenczas cały porządek, to nawet dzieci z
podstawówki wiedzą, tu chodzi o to że tacy jak ty dzicy, wynaturzeni
przez debilizm ze wsi nawet o normach pojęcia nie mają, najpierw
trzeba wejść na tą drabinę aby zobaczyć czym jest a nie szczekać bez
pojęcia o tym o czym się nie wie, bo w takim wnaturzonym łbie nawet
wojny stają się normami społecznymi.

7. Data: 2010-08-29 14:04:26

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nemezis" <s...@g...com>
v.googlegroups.com...

> [...]
> trzeba wejść na tą drabinę aby zobaczyć czym jest a nie szczekać bez
> pojęcia o tym o czym się nie wie, bo w takim wnaturzonym łbie nawet

Wojny są prowadzone zgodnie z normami i metodologią naukową
o nazwie TAKTYKA.
To co napisałeś Drogi globie świadczy, że nie tylko nie rozumiesz
co czytasz, ale także nie rozumiesz co piszesz, bo tym co napisałeś
zaprzeczyłeś samemu sobie, a mówiąc językiem zrozumiałym dla
takich jak Ty - "nasrałeś we własne gniazdo" :-)
. . .
Powiem Ci w tajemnicy, że nie odpowiadasz na pytanie powtarzane
przeze mnie: "czym jest normalność psychiczna" - bo tego po prostu
nie wiesz. Zapytaj idiotę dlaczego jest idiotą - to nie odpowie. :)
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙?^:;~>¤<×÷-.,˛¸

8. Data: 2010-08-29 14:27:02

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

a...@v...googlegroups.com...

> [...]
> przeze mnie: "czym jest normalność psychiczna" - bo tego po prostu
> nie wiesz. Zapytaj idiotę dlaczego jest idiotą - to nie odpowie. :)

Dentyści usuwają razem z artystami ludziom zdrowe zęby, wojny gdzie
niszczy się cały ustrój społeczny danego państwa, gwałci i morduje to
dla ciebie normy społeczne. No to wystarczy i nie życzę sobie byś do
mnie więcej pisał. Czas mi marnujesz.

9. Data: 2010-08-29 14:39:12

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

--
bla

10. Data: 2010-08-29 14:46:37

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nemezis" <s...@g...com>
m.googlegroups.com...
> [...]

> niszczy się cały ustrój społeczny danego państwa, gwałci i morduje to
> dla ciebie normy społeczne. No to wystarczy i nie życzę sobie byś do

Pokazuję Tobie miły Globciu czym są normy i metodologie naukowe
na tym łez padole, a Ty krzyczysz: nie, nie nie - to niemożliwe.
Patrzysz, a nie widzisz - bo zamknąłeś się w swojej wieży, zasłoniłeś
oczy, zatkałeś uszy i nos i NIE_CHCESZ wiedzieć jaka jest prawda,
naga, goła i niewzruszona w swej prostocie.
Żyj sobie w swoim wyobrażonym świecie, skoro bybrałeś los samotnika
godzącego się na niesprawiedliwość, ale nie rób krzywdy innym,
bo przyjdzie ktoś w czarnym ubraniu i tak Cię kopnie w dupę,
że oprzytomniejesz.
Dotarło? :)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~