Re: O Edwardzie Robaku - Ważne Pytanie

91. Data: 2010-09-01 16:15:30

Temat: Re: O Edwardzie Robaku - Ważne Pytanie
Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gazebo" <g...@c...net> napisał w wiadomości
news:4c7de3e8$0$22804$65785112@news.neostrada.pl...

> powiem krotko - pierdolicie Hipolicie, wystarczylo sie zamknac i odezwac za trzy
dni, ale nie...
> musiales wciagnac w to czyjas tragedie
>
> --
> bla

Dalej jątrzysz głupcze?
Pokaż mi choć jeden swój post, w którym pokazujesz jakiekolwiek
ludzkie uczucia.
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości

92. Data: 2010-09-02 05:16:20

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

> Dalej jątrzysz głupcze?
> Pokaż mi choć jeden swój post, w którym pokazujesz jakiekolwiek
> ludzkie uczucia.

pokazales tak, ze starczy dla wszytskich

--
bla

93. Data: 2010-09-02 05:43:22

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik gazebo napisał:

> pokazales tak, ze starczy dla wszytskich

wlasciwie to powinienes gdzies pojsc w kacik i sie ujarac ze wstydu

--
bla

94. Data: 2010-09-02 06:43:38

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"gazebo" <g...@c...net>

> wlasciwie to powinienes gdzies pojsc w kacik i sie ujarac ze wstydu
> --
> bla

Nie pokażesz anonimie <g...@c...net> ani jednego swojego
posta, w którym pokazujesz jakiekolwiek ludzkie uczucia - z prostego
powodu: takiego posta NIE MA i nie może być, skoro jesteś pozbawiony
ludzkich uczuć. Emocjonalny TRUP... Umarłeś za życia, niestety.
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙?^:;~>¤<×÷-.,˛¸

95. Data: 2010-09-02 07:42:52

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> powodu: takiego posta NIE MA i nie może być, skoro jesteś pozbawiony
> ludzkich uczuć. Emocjonalny TRUP... Umarłeś za życia, niestety.

nie sadzilem, ze to kiedys napisze, jestes kupa gowna

--
bla

96. Data: 2010-09-02 08:00:12

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"gazebo" <g...@c...net>

> nie sadzilem, ze to kiedys napisze, jestes kupa gowna
> --
> bla

Obelgi rzucane w ludzi nie zmienią twojej upiornej trupowatości
i bezduszności anonimie <g...@c...net> z serwera
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙?^:;~>¤<×÷-.,˛¸

97. Data: 2010-09-02 08:18:24

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

> Obelgi rzucane w ludzi nie zmienią twojej upiornej trupowatości
> i bezduszności anonimie

musisz sie w koncu zdecydowac, w internecie nie ma anonimowosci, a jak
mi chcesz wjechac fura w drzwi to powita cie prokurator, co nie zmienia
faktu, ze jestes pizda najgorszego gatuntku

--
bla

98. Data: 2010-09-02 14:53:39

Od: "Robakks" <R...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wjechac fura w
> drzwi to powita cie prokurator, co nie zmienia faktu, ze jestes pizda najgorszego

Podajcie sobie łapki z tym idiotą:
http://matematyka.pl/post768539.htm#p768539
masz z nim wiele wspólnego.
Edward Robak* z Nowej Huty