Re: O Edwardzie Robaku - Ważne Pytanie

81. Data: 2010-08-31 20:26:56

Temat: Re: O Edwardzie Robaku - Ważne Pytanie
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Robakks napisał(a):
> "glob" <r...@g...com>

> Nie, a ty?

> A więc twoja odmienność seksualna jest źródłem pogardy?

Nie ,nie jestem homo, to był przykład, to raczej reakcja obronna przed
zalewającym zewsząd tałatajstwem.

82. Data: 2010-09-01 04:44:50

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"glob" <r...@g...com>
.googlegroups.com...

> Nie ,nie jestem homo, to był przykład, to raczej reakcja obronna
> przed zalewającym zewsząd tałatajstwem.

Zalewa cię tałatajstwo. Artystki przyklejające zdjęcia ryżych penisów
do krzyża, artyści faszerujący dzieci narkotykami, aby po oszołomieniu
wciskać im penisa w odbyt. Jakiej ty jesteś nacji glob? Bo to, że
nie jesteś ani Polakiem ani Żydem - to oczywiste. Jesteś Aszkenazi?
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙?^:;~>¤<×÷-.,˛¸

83. Data: 2010-09-01 05:26:40

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Robakks napisał:

> Osoby, które znały Renatę są dziś pełne smutku. Zły los przeciął
> to życie nie dając nikomu wyboru, bo medycyna nie zna
> skutecznych metod na leczenie raka.
> Ci którzy nie czują współczucia - klasycznie trollują i pieniaczą,
> a ja wykorzystuję tę sytuację by lepiej rozpoznawać:
> kto jest bezdusznym psychopatą w tym zbiorowisku anonimów.

powiem krotko - pierdolicie Hipolicie, wystarczylo sie zamknac i odezwac
za trzy dni, ale nie... musiales wciagnac w to czyjas tragedie

--
bla

84. Data: 2010-09-01 08:59:59

Od: elway <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 31 Sie, 16:50, glob <r...@g...com> wrote:

> Gdyby grupa była moderowana to ciebie by tu nie było razem z
> Robakksem, bo piszecie buraczany bełkot, za to glob by tu nadal był
> idioto. Ja rozumiem, że nie wolno pozbywać się wejżenia w niższą
> warstwę społeczną i przypuszczam, że dlatego Przewodas był przeciwny
> moderacji gr

taki mądry a nie potrafisz zapamiętać co zrobic by nie wyzylac
wiadomości kilka razy - chyba ze chcesz by to brzmiało bardziej
dobitnie.

nie profesorze - ja ty bym był-, nie wiem czy Robaks , ale ciebie by
(prawie) na pewnno nie bylo ( chyba ze na grupach moderowanych sie
kontrolujesz)-
bo stosowanie wulgaryzmów, obrazanie innych uczestników jest
zabronione na 99% moderowanych grup moderowanych - nie mówiąc już o
groźbach bo to jest zabronione nawet prawnie.

poza tym podobnie jak robaks - jesteś nawet interesującym przypadkiem
- w pewnym sensie nawet bardziej interesującym- twoje istnienie obala
jedną z moich tez postawionych na początku- to znaczy ze ludzie jednak
prowadzą dłuuuugie wątki nie koniecznie (z ludzmi) na poziomie, co
jest dla mnie troche nie zrozumiałe. Ja po pierwsze bał bym się o
Twoje zdrowie bo tak sie pienisz ze to moze byc szkodliwe dla ciebie.
Zastanow sie - byc moze w Twoim szpitalu nadzorują jednak internet -
jak przeczyta to twoj lekarz to to odbierze ci prawo do korzystania z
internetu i będziesz byc moze musiał wrócic do izolatki, nafaszerują
cie lekami, bylo by jednak troche szkoda - grupa by tęskniła.

85. Data: 2010-09-01 09:06:49

Od: elway <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> odechciewa.
> Wystarczy przeczytać twój bełkot, a jak ktoś określa sytułację, czyli
> wprowadza pewien porządek, to buractwo wyje, że agresor. To samo do
> homo, chodzicie nienawidzicie, a jak przyprzecie do muru to człowiek
> się broni i krzyczycie ...agresor. To jest efekt tego, że w pyska nie
> bierzesz i tak się buraki rozpętały, jak nie krzyżem, to pomówieniami,
> niczym prostak Kaczka, który honorowo powinien od każdego przyzwoitego
> człowieka brać w pyska. O szybko skończyłyby się wasze napady na to co

NIESAMOWITE - LUDZIE SKĄD ON bierze takie teksty - to poezja -i ten
szyk zdania -
glob- prosze wydaj swoj tomik - a jak to zrobiles już to powiedz mi
gdzie można je kupić

suuper

86. Data: 2010-09-01 12:22:18

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

elway napisał(a):

> [...]
> internetu i będziesz byc moze musiał wrócic do izolatki, nafaszerują
> cie lekami, bylo by jednak troche szkoda - grupa by tęskniła.
No widzisz wyszła kolejna cecha buraka, bezkarność, dlatego tak się
was traktuje ,bo wŁazicie wszędzie ze swoim jadem, bełkotem i
nienawiścią, normalnie teraz wziął byś w pysk i wrócił do swojego
chlewa, bo wy jesteście na takim poziomie że słów nie rozumiecie, stąd
moja przemoc, jest reakcją. Teraz jak już zostałeś wyśmiany na
filozofii wejdź na inne grupy '' kochać za mądrość Robakksa'' i
zyskasz stanowisko internetowego głupka. Masz coś do powiedzenia z
filozofii nie, tylko buraczane pretensje, dlatego przy moderacji już
by ciebie nie było, a ja swój styl ''przemocy'' stosuje jedynie do
takich jak ty, czyli do marginesu.

87. Data: 2010-09-01 12:35:37

Od: elway <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> moja przemoc, jest reakcją

O nie profesorze przypominam Ci ze to TY zaatakowałeś pierwszy, ty
pierwszy odpowiedziałeś w tym wątku i to był właśnie atak, TY cały
czas obrażasz innych a nie ja. Jezeli ni dajesz sobie rady z dyskusją
i obroną nie trzeba było zaczynać. Jezeli chodz o mnie ja to moge
dalej ciągnąc

> Teraz jak już zostałeś wyśmiany na
> filozofii wejdź na inne grupy ''

To że ty mnie wyśmiałeś to jeszcze ciut za mało- poza tym jest fajne-
masz ekstra język - lepsze do dialogów mistrza Yody . dyskutowanie z
Tobą jest na prawde przyjemne, poza tym ze powaznie martwię się o
Ciebie i Twoje zdrowie, ale cóż zważywszy jaki masz talent do pisania
moze te emocje pomogą Ci dalej tworzyc a to jest dobra terapia
zajęciowa, no i dzięki temu może zarobisz na dalsze leczenie.

p.s.
Mam pytanie - czy ty masz jakiś fetysz związany z warzywami -
szczególnie z burakami - czy cie podniecają ?- bo strasznie dużo o
nich mówisz?

88. Data: 2010-09-01 12:39:04

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

elway napisał(a):

> [...]
> szyk zdania -
> glob- prosze wydaj swoj tomik - a jak to zrobiles już to powiedz mi

Wszystko, ta cała przemoc moją jest reakcją. Chodzi o to, że do tej
pory , widzimy to na przedmieściu krakowskim, elita, aby się nie
poniżać ignorowaŁa napady na siebie, doszło do tego, że artyści są
prześladowani z pustogłowia, ciągani po sądach, tak się rozpanoszyło
chore buractwo, tak samo na grupach. Więc do buraka słowa nie
docierają, jest jak wściekły pies, a do takich jedynie przemoc
dociera. Gdyby tak jak leperiada wpadła do galerii i niszczyła prace
Nieznalskiej, mało jej nie zabili, to gdybym ja tam był. To w obronie
własnej leperiada miałaby porozwalane pyski i sprawę o napad. I
nastęni już by zrozumieli, że nie ma w galerich miejsca na buraczane
psy.

89. Data: 2010-09-01 12:53:22

Od: elway <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wszystko, ta cała przemoc  moją jest reakcją. Chodzi o to, że do tej
> pory ,

Profesorze reakcją NA CO ??? przeczytaj sobie pierwszą odpowiedź w tym
wątku to ty zatakowałeś mnie, nie miałem nic do ciebie a potem
podirytowałeś innych.

czy moglbys mi wyjasnic bo ja- idiota chyba nie zrozumiałem jaki jest
właścibie Twoj pogląd na temat sztuki Nieznalskiej i prowokacji w
sztuce?

90. Data: 2010-09-01 13:06:23

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

elway napisał(a):

> [...]
>
> czy moglbys mi wyjasnic bo ja- idiota chyba nie zrozumiałem jaki jest
> właścibie Twoj pogląd na temat sztuki Nieznalskiej i prowokacji w

Proste, zachowujecie się buraki tu na grupach jak leperiada w galerii,
więc jak inni błędnie ignorują, tak ja stosuje przemoc, bo do
człowieka kultury słowa docierają, do zakompleksionego buractwa
pełnego próżności nie. Jak widać moje stwierdzenie faktu na początku
rozkręciło ten suchy wątek, atakując mnie ze swojego pustodupia. A
jaka to była prowokacja, jak Niznalska zrobiła pracę na temat mitu
męskości, a tylko chore buraki, które się na ''wszystkim znają''
zobaczyły tam własne kompleksy. Nieznalska została uniewinniona za to,
że praca czegoś innego dotyczyła, niż buractwo nienawistne zobaczyło.
Ty widziałeś w cywilizowanym kraju, napady na teatry, galerie,
zastraszanie dyrektorów. Buraki tak jak ty tu na filozofii się na
''wszystkim znają'', jak mają artyści pracować, lekarze leczyć= taki
rezim i prześladowanie sztuki mieliśmy za komuny, a teraz to już
przekracza wszelkie granice i powodem jest również to, że buractwo się
ignoruje, przyjebać wyroki i nie ma anarchii buraczanej w tym kraju,
napierdalać buraczane pyski i znikają z obrzydlistwem z internetu.

Nie wierzę w życie po śmierci
Vilar
Prawda nie jest ceniona w świecie
MOJEMU DETENCE...