Re: O Edwardzie Robaku - Ważne Pytanie

From: glob <r...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.filozofia,pl.sci.psychologia
Subject: Re: O Edwardzie Robaku - Ważne Pytanie
Date: Wed, 1 Sep 2010 05:22:18 -0700 (PDT)
<5...@q...googlegroups.com>
<i5irlf$1ta$1@inews.gazeta.pl>
<b...@i...googlegroups.com>
<c...@i...googlegroups.com>
<9...@l...googlegroups.com>

elway napisał(a):

> taki mądry a nie potrafisz zapamiętać co zrobic by nie wyzylac
> wiadomości kilka razy - chyba ze chcesz by to brzmiało bardziej
> dobitnie.
>
> nie profesorze - ja ty bym był-, nie wiem czy Robaks , ale ciebie by
> (prawie) na pewnno nie bylo ( chyba ze na grupach moderowanych sie
> kontrolujesz)-
> bo stosowanie wulgaryzmów, obrazanie innych uczestników jest
> zabronione na 99% moderowanych grup moderowanych - nie mówiąc już o
> groźbach bo to jest zabronione nawet prawnie.
>
> poza tym podobnie jak robaks - jesteś nawet interesującym przypadkiem
> [...]
No widzisz wyszła kolejna cecha buraka, bezkarność, dlatego tak się
was traktuje ,bo wŁazicie wszędzie ze swoim jadem, bełkotem i
nienawiścią, normalnie teraz wziął byś w pysk i wrócił do swojego
chlewa, bo wy jesteście na takim poziomie że słów nie rozumiecie, stąd
moja przemoc, jest reakcją. Teraz jak już zostałeś wyśmiany na
filozofii wejdź na inne grupy '' kochać za mądrość Robakksa'' i
zyskasz stanowisko internetowego głupka. Masz coś do powiedzenia z
filozofii nie, tylko buraczane pretensje, dlatego przy moderacji już
by ciebie nie było, a ja swój styl ''przemocy'' stosuje jedynie do
takich jak ty, czyli do marginesu.