Re: O Edwardzie Robaku - Ważne Pytanie

From: elway <e...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.filozofia,pl.sci.psychologia
Subject: Re: O Edwardzie Robaku - Ważne Pytanie
Date: Wed, 1 Sep 2010 05:35:37 -0700 (PDT)
<i5irlf$1ta$1@inews.gazeta.pl>
<b...@i...googlegroups.com>
<c...@i...googlegroups.com>
<9...@l...googlegroups.com>
<4...@t...googlegroups.com>

> moja przemoc, jest reakcją

O nie profesorze przypominam Ci ze to TY zaatakowałeś pierwszy, ty
pierwszy odpowiedziałeś w tym wątku i to był właśnie atak, TY cały
czas obrażasz innych a nie ja. Jezeli ni dajesz sobie rady z dyskusją
i obroną nie trzeba było zaczynać. Jezeli chodz o mnie ja to moge
dalej ciągnąc

> Teraz jak już zostałeś wyśmiany na
> filozofii wejdź na inne grupy ''

To że ty mnie wyśmiałeś to jeszcze ciut za mało- poza tym jest fajne-
masz ekstra język - lepsze do dialogów mistrza Yody . dyskutowanie z
Tobą jest na prawde przyjemne, poza tym ze powaznie martwię się o
Ciebie i Twoje zdrowie, ale cóż zważywszy jaki masz talent do pisania
moze te emocje pomogą Ci dalej tworzyc a to jest dobra terapia
zajęciowa, no i dzięki temu może zarobisz na dalsze leczenie.

p.s.
Mam pytanie - czy ty masz jakiś fetysz związany z warzywami -
szczególnie z burakami - czy cie podniecają ?- bo strasznie dużo o
nich mówisz?