O balsamach niby spowalniających odrastanie włosków

1. Data: 2005-07-03 13:03:54

Temat: O balsamach niby spowalniających odrastanie włosków
Od: "Ania" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joł! :)

Mamy do wyboru:
- balsam Avon z serii SSS
- balsam do nóg St. Ives
- balsam Jonson's
- inne

Czy faktycznie jest możliwe, żeby balsam jakoś wpływał na szybkość
odrastania włosków?
Który z tych balsamów polecacie (o ile oczywiście zauważalne jest jakieś
jego działanie)?

Pozdr!
Ania

--
"...a przecież kazdy chyba chce
aby trwało

1. Data: 2005-07-03 13:28:06

Od: "Alveaenerle" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> - balsam do nóg St. Ives

konsystencje ma taka jakas....jak mleko z zelatyna :/
zeby cos wolniej odrastalo nie zauwazylam, ale pachnie calkiem ladnie.

pozdrawiam
monika

1. Data: 2005-07-03 17:11:12

Od: "Marcin" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Avon też ładnie pachnie:)
I efektów też nie widzę

Pozdrawiam,
Ania

1. Data: 2005-07-03 19:25:46

Od: Agnieszka Młynarczyk <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ania napisał:

> - balsam Jonson's

Testowalam w zeszlym roku, ale nie bylam raczej zadowolona z efektow.
Wloski odrastaly tak jak normalnie. Zapach taki sobie, calkiem
przyjemny. Konsystencja: taki budyniowaty, ale dosc dobrze sie
wchlanial. Pozdrawiam
Agnieszka Młynarczyk

--
Lubisz ubrania ESPRIT? Zajrzyj na nasze aukcje:
http://tinylink.com/?xacqZcPh1b

1. Data: 2005-07-03 21:08:26

Od: "Mariola" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pachnie przyjemnie, konsystencja płynna, dobrze się wchłania i łagodzi
> podrażnienia, ale jakiegokolwiek spowolnienia odrastania nie zauważyłam.

Ja stosuje go od dwoch tygodni i zaczynam zauwazac roznice :)) Kupilam sobie
tez zel specjalny ulatwiajacy golenie i szczesze mowiac jest calkiem niezle
:))

Pozdrawiam Mariolkka

ps ale musze sie znowu przekonac do mojego depilatora :))

1. Data: 2005-07-04 06:37:16

Od: "Magdalena Pucia" <magda.list> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <a...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości
> - balsam Avon z serii SSS

Pachnie przyjemnie, konsystencja płynna, dobrze się wchłania i łagodzi
podrażnienia, ale jakiegokolwiek spowolnienia odrastania nie zauważyłam.

Pozdrawiam
Magda-

1. Data: 2005-07-04 06:57:32

Od: "Alicja" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <a...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości
> Joł! :)
>
> Mamy do wyboru:
> - balsam Avon z serii SSS
> - balsam do nóg St. Ives
> - balsam Jonson's
> - inne

Z podanych przez Ciebie balsamów używałam St.Ives i nie polecam go zupełnie,
przede wszystkim źle się rozsmarowuje i jest dosyć lepki. No i nie ma mowy o
spowalnianiu odrastania włosów.
Ostatnio kupiłam za to ciekawy balsam Tantita, firma znana głównie z
kosmetyków do depilacji, balsam pachnie dosyć intensywnie, nieco
egzotycznie, ale dobrze się wchłania, nawilża skórę no i co mnie zaskoczyło
nieco spowolnił odrastanie włosów na moich nogach, ale stosuje go
codziennie, nawet dwa razy dziennie, rano i wieczorem.

Pozdrawiam
Alicja

Czy sperma dziala na cere?
cienie Bi-Kor