Reklama dźwignią handlu

51. Data: 2005-07-31 20:19:16

Temat: Re: Reklama d 1/4 wigni? handlu
Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson napisał(a):

> Plec niewazna, uczucie sie liczy :PP Lubisz pory? :)))

Szczególnie te obierające w okresie dojrzewania?
;-)))
pozdr. Jerzy

52. Data: 2005-07-31 20:20:27

Temat: Re: O błędach z innej beczki dla humorku
Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <dcjbet$htl$1@inews.gazeta.pl>, "waldek" <x...@o...pl>
wrote:

> Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

> pełną

> ===
> Myślisz, że strąg ma jakieś perspektywy?

Mam nadzieję. Za 120 lat będą słynne w całym świecie polskie mocne piwa
strągi --. Anglicy będą mówili "streg", Niemcy "strag", Holendrzy
"straahh" etc.

Władysław

53. Data: 2005-07-31 20:41:07

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

.

> Mam nadzieję. Za 120 lat będą słynne w całym świecie polskie mocne piwa
> strągi --. Anglicy będą mówili "streg", Niemcy "strag", Holendrzy
> "straahh" etc.

Przepraszam, ale wy naprawdę mówicie _strąg_ zamiast po prostu strong?
pozdr. Jerzy

54. Data: 2005-07-31 20:54:14

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam nadzieję. Za 120 lat będą słynne w całym świecie polskie mocne piwa
> strągi --. Anglicy będą mówili "streg", Niemcy "strag", Holendrzy
> "straahh" etc.
===
Trochę długo każesz czekać - nie wiem, czy dożyję. Ale jest rozwiązanie.
Należy wprowadzić obowiązkową tylko sześcioklasową podstawówkę. Reszta
załatwi się sama już po 20 - 30 latach. Będziemy potęgą!

waldek
===

55. Data: 2005-08-01 00:33:59

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

> Przepraszam, ale wy naprawdę mówicie _strąg_ zamiast po prostu strong?
===
Mój słownik zawiera 13 wyrazów kończących się na "ong" - niemal wszystkie
rzadko występujące, ewidentnie pochodzenia obcego, oraz 70 wyrazów o
końcówce "ąg", typowo polskich (no bo jak inaczej?). Władsysław ma chyba
rację z tym piwem. A ja czekam teraz na zawody strągmenów, zwłaszcza, że są
sponsorowane przez warkę.

Co do wymowy, to jeszcze mówię "strong", choć ze względu na wyłącznie
komercyjne użycie tego wyrazu w nazwie piwa, przekornie rozważę przejście na
"strąg", zarówno w wymowie, jak i w pisowni. Podobnie, jak to uczyniłem z
innymi nazwami.

waldek
===

56. Data: 2005-08-01 06:14:05

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <dcjd3e$afl$1@nemesis.news.tpi.pl>,
JerzyN <0...@m...pl> wrote:

> Przepraszam, ale wy naprawdę mówicie _strąg_ zamiast po prostu strong?
> pozdr. Jerzy

A ty wymawiasz "strong", z wyraźnie wyartykułowanym "n"???

Władysław

57. Data: 2005-08-01 06:15:16

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <dcjqls$qs1$1@inews.gazeta.pl>, "waldek" <x...@o...pl>
wrote:

.

> [...]
> "strąg", zarówno w wymowie, jak i w pisowni. Podobnie, jak to uczyniłem z

Przyłączam się. Tak trzymać.

Władysław

58. Data: 2005-08-02 09:04:09

Temat: Re: O błędach z innej beczki (straganu)
Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dżus" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> a co powiecie na "fachowe doractwo"?

A samochód bez wypatkowy? Widziałem taki :-)

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

59. Data: 2005-08-02 09:04:47

Temat: Re: Reklama dźwignią handlu
Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> napisał w wiadomości

> No to teraz napisz Jerzy, co Cie tak smieszy w cytowanym tekscie?
> Moze inni tez sie posmieja...
> I najlepiej bez personalnych atakow i sprawdzania, czy reszta grupy
> zrobila mature z j. polskiego ;-)

Nie napisze. To poniżej jego godności.

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"