Reklama dźwignią handlu

1. Data: 2005-07-27 20:16:33

Temat: Reklama dźwignią handlu
Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Coś do śmiechu znalezione w sieci. Tekst praktycznie podaję w całości.
;-)))

cyt.
[...]
"Oprócz pokoi jedno i dwuosobowych do dyspozycji gości są również
komnaty o powierzchni 100 m kw.

Wszystkie pokoje wyposażone są w łazienki z natryskiem i bidetami,
telefony i telewizję satelitarną.

W pałacu znajduje się restauracja na 150 osób, serwująca kuchnię polską
i włoską, serwujemy różnorodność ryb morskich min. dorada, branzino,
szpada, owoce morza.

Proponujemy mleko, sery własnej produkcji oraz chleb własnego wypieku,
natomiast latem także warzywa z własnego ogrodu min. kosta, rukola,
radico roso, oraz różnorodność sałat, w naszym ogrodzie jest prowadzona
uprawa naturalnie biologiczna.

W pałacu mieści się także kawiarnia serwująca włoską kawę Espresso, a do
otwarcia przygotowywana jest także pizzeria z naturalnym piecem.

W czynnym przez cały rok obiekcie organizowane są różnego rodzaju
plenery, konferencje naukowe, szkolenia, wesela, przyjęcia i bale. W
parku wśród 300-letnich dębów i innych starych drzew znajduje się staw,
w którym można łowić karpie, leszcze i inną białą rybę.

Wędkować mogą nieodpłatnie goście hotelowi.

W alejkach parkowych jest ścieżka zdrowia, wiele urokliwych zakątków i
malowniczych mostków nad przepływającą tamtędy rzeczką.

Na leśnej polanie niedaleko stawu stoi przepiękny domek myśliwski, w tym
malowniczym miejscu organizujemy imprezy plenerowe gdzie główną atrakcją
jest pieczenie prosiaka.

Do dyspozycji gości są konie z karocą, a zimą sanie. Zainteresowanych
historią pałacu i widokiem wnętrz zapraszamy na naszą stronę"

pozdr. Jerzy

2. Data: 2005-07-27 20:43:54

Temat: Re: Reklama dźwignią handlu
Od: "maf" <m...@a...alpha.pl> szukaj wiadomości tego autora

"JerzyN" <0...@m...pl> wrote in message
> [...]
> telefony i telewizję satelitarną.
>
> W pałacu znajduje się restauracja na 150 osób, serwująca kuchnię polską

Sarmatyzm?
Dziwia cie komnaty czy bidety?
Nie wiedzialem do niedawna nic o sarmatach, ale w Muzeum Narodowym w
Poznaniu byla taka wystawa o sarmatach. Musialem cos poszukac w sieci.
Okazuje sie, ze sa sarmaci polscy, wspolczesni. Mozna wygoglowac, jest to
ciekawy temat.
Pozdrawiam
MarekF

3. Data: 2005-07-27 21:00:59

Od: "Michal" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

nie wiem co w tym ma być smiesznego?

4. Data: 2005-07-27 21:47:45

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal napisał(a):
> nie wiem co w tym ma być smiesznego?
>
> Użytkownik "JerzyN" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

Cały tekst to jeden wielki bełkot. Kupa błędów w każdym zdaniu.
Nie widzisz tego? Masz chociaż maturę?
Naprawdę aż trzeba podkreslić ci nieprawidłowości abyś je dojrzał?
A może pobawimy sie w zgadywanie kto znajdzie więcej błędów?
Może nawet ufunduję prywatną nagrodę?
pozdr. Jerzy
PS
Ja jak ostatnio zrobiłem błąd ortograficzny [jeden] to mnie palcami
wytykano na tej grupie.
;-O
pozdr. Jerzy

5. Data: 2005-07-27 22:12:55

Od: Konrad Kosmowski <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

*** JerzyN <0...@m...pl>:

(...)

> Cały tekst to jeden wielki bełkot.

Może fragment o kuchni? Z racji tego o czym jest grupa?

> Kupa błędów w każdym zdaniu.

Czytałem uważnie... Nie wiem.

> Nie widzisz tego? Masz chociaż maturę? Naprawdę aż trzeba podkreslić
> ci nieprawidłowości abyś je dojrzał?

Pan podkreśli. I poda źródło. :)

--
+ .-. .
Pozdrawiam, . * ) )

6. Data: 2005-07-27 22:36:11

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le mercredi 27 juillet 2005 ŕ 23:00:59, dans <dc8sm8$143$1@news.onet.pl> vous
écriviez :

> nie wiem co w tym ma być smiesznego?

Komnaty. Z podana powierzchnia uzytkowa.

"Palac" z tlumna stolowka.

nieslychana roznica ze spozywczym na rogu

ciekawe czym sie roznia owe "radico rosso" od rzodkiewiek...

bo "biologiczne" nie jest naturalne, i vice versa :p

bo Expresso nie jest naturalnie (biologicznie) wloskie...

jasne, naturalny piec...

Pieknosc domku (i krajobrazu) podkreslona (naturalnie) prosiakiem
(pieczonym).

7. Data: 2005-07-27 22:54:26

Od: "maf" <m...@a...alpha.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> wrote in message

> Pieknosc domku (i krajobrazu) podkreslona (naturalnie) prosiakiem
> (pieczonym).

Zainteresowalo mnie, co jest w tym domku mysliwskim.
Jerzy , moze daj linka?
A na powaznie, jest to chyba oferta dla firm, ktore robia tzw spotkania
integracyjne, w ofercie zabraklo tylko paitballa gdzie mozna ustrzelic
swojego dyrektora.
Pozdr
MarekF

8. Data: 2005-07-27 23:38:27

Temat: Re: Reklama dŚwignią handlu
Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le jeudi 28 juillet 2005 ? 00:54:26, dans <dc9371$8p3$1@atlantis.news.tpi.pl> vous
écriviez :

> A na powaznie, jest to chyba oferta dla firm, ktore robia tzw spotkania
> integracyjne, w ofercie zabraklo tylko paitballa gdzie mozna ustrzelic
> swojego dyrektora.

Albo ustrzelic pittbula, oczywiscie.

--
Niesz

9. Data: 2005-07-28 06:43:51

Od: "dżus" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

jerzyN sorki ale albo jaja sobie robisz z wszystkich, albo reklamujesz
własną altankę, nie dopatrzyłem się żadnych większych błędów a podkreślenia
EwyN są jakby troszkę naciągane. a poza tym nadaje się to bardziej na grupę
"wydaj folder ja znajdę jeden błóad i cię wyśmieję"
pozdrawiam

10. Data: 2005-07-28 07:14:58

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dżus" <p...@o...pl> napisał:
> [...]
> EwyN są jakby troszkę naciągane. a poza tym nadaje się to bardziej na grupę
> "wydaj folder ja znajdę jeden błóad i cię wyśmieję"

No to teraz napisz Jerzy, co Cie tak smieszy w cytowanym tekscie?
Moze inni tez sie posmieja...
I najlepiej bez personalnych atakow i sprawdzania, czy reszta grupy
zrobila mature z j. polskiego ;-)

Pozdrawiam
Lilla

Prażynki ?