Re: O co chodzi?

Data: 2003-12-18 13:29:07
Temat: Re: O co chodzi?
Od: "Natalia" <k...@p...onet.pl>

Użytkownik "Greg" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
news:brs7v8$91j$1@news.onet.pl...

> To jest wlasnie zastanawiajace... zauwazylem u siebie i u wielu innych
osob
> taka tendencje - jesli ktos podejmuje dzialanie, to stopniowo zaczyna
robic
> coraz wiecej.

o, tak ;)
postanawiam coś w swoim życiu zmienić -
zatem zaczynam od rzeczy powiedzmy przyziemnych :)
jak ten wspominany aerobic
(oj bardzo "przyziemny", zwłaszcza jeśli chodzi o ćwiczenia rozciągające na
macie:))
zresztą zazwyczaj kiedy nachodzą mnie wątpliwości
co do sensu wszystkiego
zaczynam ćwiczyć ciało ;))
i po jakimś czasie jak widzę poprawę sprawności fizycznej
ciało robi się takie fajnie napięte ;)
nigdzie tłuszcz nie wisi, hihi
i choć kształty nadal mam krągłe jak na obecne anorektyczne kanony ;),
to zaczynam się sobie podobać
to najprostsza droga do zmiany i innych aspektów
;))
serio, to działa ;)

Natalia