Re: O co tutaj biega - ktoś nadąża?

From: Piotr <p...@b...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: O co tutaj biega - ktoś nadąża?
Date: Wed, 28 Apr 2010 13:53:23 +0200
<4bd70397$0$19179$65785112@news.neostrada.pl> <hr78l3$k5n$2@news.onet.pl>
<4bd73b55$0$2584$65785112@news.neostrada.pl> <hr7g6c$g9o$1@news.onet.pl>
<4bd745d8$0$19172$65785112@news.neostrada.pl> <hr7i0p$mau$1@news.onet.pl>
<hr7hth$fte$11@node1.news.atman.pl> <hr7irk$onm$1@news.onet.pl>
<hr7ik2$fte$13@node1.news.atman.pl> <hr7jhd$qu5$1@news.onet.pl>
<hr7j8g$fte$15@node1.news.atman.pl> <hr7k4c$sk5$1@news.onet.pl>
<hr7jm8$h3r$1@node1.news.atman.pl> <hr7ktp$uos$1@news.onet.pl>
<hr7knc$h3r$4@node1.news.atman.pl> <hr8in2$jsv$1@news.onet.pl>
<hr938c$nlb$1@node1.news.atman.pl> <hr94q7$bpc$1@news.onet.pl>
<4bd817fe$0$2601$65785112@news.neostrada.pl> <hr95gl$dkd$2@news.onet.pl>
<hr9568$nlb$5@node1.news.atman.pl> <hr963r$g2a$1@news.onet.pl>
<hr96iq$nlb$9@node1.news.atman.pl>

Paulinka pisze:

> To oczywiste, że spotkanie w realu ma przynieś obopólną radość. To
> taka bardziej konfrontacja wyobrażeń z faktami. Mi chodziło o
> bezmyślne przypisywanie przez E tego typu spotkaniom nadziei na
> dozgonną przyjaźń.

O dziwo, bardzo ładnie to ujęłaś.
Wnoszę, ze to kontakt ze mną tak pozytywnie wpłynął na jakość
Twoich przemyśleń? ;-)
Otóż jak widzisz, Ewa nie miała i nie ma ochoty
skonfrontować swoich wyobrażeń o Tobie z faktami,
ponieważ jesteś małym tchórzem i pokazujesz tutaj
swoją brzydką maskę, za którą chowa się przestraszona świetna dziewczyna,
a Ewa z kolei boi się Ci o tym powiedzieć, żebyś jej potem
nie atakowała, taj jak atakujesz Ixi.
Czy bardzo nieelegancko i zwykle poniżej pasa.
Piotrek

--
jak każdy inżynier wie, PRACA/CZAS=MOC
zakłądając, że WIEDZA to MOC, a CZAS to PIENIĄDZ