Re: O co tutaj biega - ktoś nadąża?

Data: 2010-04-28 11:53:53
Temat: Re: O co tutaj biega - ktoś nadąża?
Od: Paulinka <p...@w...pl>

Vilar pisze:

> Hmm, zawsze może się taka przyjaźń zdarzyć...
> Ale to jakby zupełnie inny obszar......
> (zdarzenia niepowiązane)

Może się nawet zdarzyć, że zajadli wrogowie się w realu polubią.
Historia zna takie przypadki. Byłam kiedyś administratorem dużego huba.
Koledzy bardzo chcieli mnie poznać i przyznam, że nie spodziewałam się,
że ci z którymi toczyłam największe boje, okażą się takimi fajnymi
ludźmi. Do tej pory zresztą z niektórymi osobami się spotykam, chociaż
już dawno tam nie mieszkam :)

--

Paulinka