Do Izy w sprawie.

171. Data: 2010-04-28 11:46:47

Temat: Re: O co tutaj biega - ktoś nadąża?
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:hr96iq$nlb$9@node1.news.atman.pl...

> To oczywiste, że spotkanie w realu ma przynieś obopólną radość. To taka
> bardziej konfrontacja wyobrażeń z faktami. Mi chodziło o bezmyślne
> przypisywanie przez E tego typu spotkaniom nadziei na dozgonną przyjaźń.
>
> --
>
> Paulinka

Hmm, zawsze może się taka przyjaźń zdarzyć...
Ale to jakby zupełnie inny obszar......
(zdarzenia niepowiązane)

:-))))))))))

MK

172. Data: 2010-04-28 11:47:22

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
wiadomości news:hr977h$kdp$2@inews.gazeta.pl...

> Zakladam oczywiscie, ze "zmiana jest prawdziwa, głęboka i trwała". Taka
> nieklamana metamorfoza. Z kazdym nickiem coraz lepiej. Juz sie kolejnego
> nie moge doczekac. ;-)
> I.

Haha, aż ty Marchwio jedna :-)))))), MK

173. Data: 2010-04-28 11:47:30

Od: Piotr <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> Zacznijmy od kretyńskich wątków Sendera :
>
> Kto uważa, że Marek Sender jest nie fajny?

> Pamięci drogiego Marka Sendera

> **Jak wyjaśnić idiotce, że jej TŻ-cio jest durny i nam zwisa

> Spierdalaj :-)

---

> [...]
>
> Niech zgadnę, na pewny ty kurwa, co geniuszu?
> Chyba ci tanie wino uderzyło do głowy albo wilka dostałeś od leżenia
> na glebie, robolu.
> Spadaj kretynie.
> MS
> A tu kolejny z wątku : teatrzyk zmielone życie niedoszłego katolika
> przedstawia - donos na mm

> Cytacik z wątku : AICHA

> Mój uzasadniony takt i uprzejmość nigdy nie będą pojęte dla takiego
> głupawego chujka z appm, jak ty i kumpla transwestyta.
> Wasz rozwój zatrzymał się w pedałówce i tak już wam zostanie.

A na podstawie czego utożsamiasz mnie z jakimś Michałem Senderem?
Poza tym tego typu prowokacje mogą być celowe,
żeby wytracić czyjegoś mónia z marazmu, żabciu ;-)
Więc konkretnie, mam czegoś tu się krępować czy jak?
Piotrek

PS. nie umiem czytać takich Message-ID: <hi7nff$is1$1@news.onet.pl>
Thunderbird chce mi maila wysyłać.
Jak je się otwiera?

--
jak każdy inżynier wie, PRACA/CZAS=MOC
zakłądając, że WIEDZA to MOC, a CZAS to PIENIĄDZ

174. Data: 2010-04-28 11:48:59

Od: sampi <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Kwi, 13:39, Paulinka <p...@w...pl> wrote:

> Zacznijmy od krety skich w tk w Sendera :
>
> Kto uwa a, e Marek Sender jest nie fajny?

> Pami ci drogiego Marka Sendera

> **Jak wyja ni idiotce, e jej T -cio jest durny i nam zwisa

> Spierdalaj :-)

---

> [...]
> przedstawia - donos na mm

> Cytacik z w tku : AICHA
>
> flyer pisze:
>  > Vilar pisze:
>  >> Panowie...
>  >> Normalnie staneli cie na wysoko ci...
>  >> (mo e opr cz Pana Sendera)....
>  >> Chapeau bas!
>  >
>  > Odpowiednie okre lenie dla Sendera to prostak. Nie wi Go. ;>
>
> M j uzasadniony takt i uprzejmo nigdy nie b d poj te dla takiego
> g upawego chujka z appm, jak ty i kumpla transwestyta.
> Wasz rozw j zatrzyma si w peda wce i tak ju wam zostanie.

dobra jesteś niemacieco ;)
zasada jest taka, NIE DRAŻNIĆ KOBIETY W PMS....POWTARZAM NIE DRAŻNIĆ
KOBIETY W PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!! po facecie
--
sampi

175. Data: 2010-04-28 11:49:07

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka pisze:

> Ze tez Ci sie chcialo...

Kilka minut zabawy ctrl+c i ctrl+v ;)

> Docen, jak bardzo sie pimpus zmienil ostatnio. Teraz biblia wymachuje.
> Znaczy, kontakty z ludziskami tutaj go zmienily. ;-)

Nauczył się skrupulatniej ukrywać swoją prawdziwą twarz :)

--

Paulinka

176. Data: 2010-04-28 11:49:16

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sampi" <t...@a...pl> napisał w wiadomości
n.googlegroups.com...
On 28 Kwi, 13:38, "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote:
> U ytkownik "sampi" <t...@a...pl> napisa w wiadomo
> cinews:c5d8a7e1-a346-43a3-8784-ccaad91aadcf@n5g2000y
qh.googlegroups.com...
> On 28 Kwi, 13:27, "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote:
>
> Aaaaaaaammmmmeeeeennnnnnn!
>
> Znaczy hedonistka, w krystalicznej postaci?
> A co, ze tak sie o miel zapyta oznacza w g bszym sensie ten cytat
> z czarn wron czy innym
> gawronem na zamczysku - co to go stosujesz rozpoczynaj c w asne tematy
> na psp?
> To jaki rodzaj "odpukania w niemalowane drewno czy ki ..."
>
> ------------
>
> Hedonistka, owszem, zagorza a :-))))
>
> Gawron to kawa ek wiersza Heaneya "Mistrz".
> [...]

Piękny ... rzecz względna - inaczej de gustibus non disputandum est
Mnie konkretnie interesi korelacja jego cytowania przez ciebie w
trakcie rozpoczynania samodzielnego tematu,
do twojego hedonistycznego podejścia do życia, no i takiego niemalże
skrajnie utopijnego pacyfizmu również w słowie.

--
sampi

Sam mi sie wkleja, taka stopka.

Po prostu wiersz mnie zauroczył,
każdej jego słowo, przecinek i jego prostota.....

I odnoszę go w sumie do każdego z nas, w tym do siebie. taka prawda o
człowieku.

Zobacz tu:
i nie było w tym nic tajemnego: zaledwie
parę odwiecznych reguł, któreśmy wszyscy dawno
zapisali na swych szkolnych tabliczkach.

Czy nie genialne?

MK

177. Data: 2010-04-28 11:53:23

Od: Piotr <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> [...]
> taka bardziej konfrontacja wyobrażeń z faktami. Mi chodziło o
> bezmyślne przypisywanie przez E tego typu spotkaniom nadziei na

O dziwo, bardzo ładnie to ujęłaś.
Wnoszę, ze to kontakt ze mną tak pozytywnie wpłynął na jakość
Twoich przemyśleń? ;-)
Otóż jak widzisz, Ewa nie miała i nie ma ochoty
skonfrontować swoich wyobrażeń o Tobie z faktami,
ponieważ jesteś małym tchórzem i pokazujesz tutaj
swoją brzydką maskę, za którą chowa się przestraszona świetna dziewczyna,
a Ewa z kolei boi się Ci o tym powiedzieć, żebyś jej potem
nie atakowała, taj jak atakujesz Ixi.
Czy bardzo nieelegancko i zwykle poniżej pasa.
Piotrek

178. Data: 2010-04-28 11:53:53

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:

> Hmm, zawsze może się taka przyjaźń zdarzyć...
> Ale to jakby zupełnie inny obszar......
> (zdarzenia niepowiązane)
>
> :-))))))))))

Może się nawet zdarzyć, że zajadli wrogowie się w realu polubią.
Historia zna takie przypadki. Byłam kiedyś administratorem dużego huba.
Koledzy bardzo chcieli mnie poznać i przyznam, że nie spodziewałam się,
że ci z którymi toczyłam największe boje, okażą się takimi fajnymi
ludźmi. Do tej pory zresztą z niektórymi osobami się spotykam, chociaż
już dawno tam nie mieszkam :)

--

Paulinka

179. Data: 2010-04-28 11:53:57

Od: sampi <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Kwi, 13:49, "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote:
> [...]
> i nie było w tym nic tajemnego: zaledwie
> parę odwiecznych reguł, któreśmy wszyscy dawno
> zapisali na swych szkolnych tabliczkach.

aha .... nie przytaknę ....nie znam sie na prawdziwej poezji
cóż... i tak uważam, ze jest w tym jakieś siódme dno, coś jak czerwony
sznureczek na nadgarstku, gywyiazd holwody ;)

--
sampi

180. Data: 2010-04-28 11:56:42

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr pisze:

> A na podstawie czego utożsamiasz mnie z jakimś Michałem Senderem?
> Poza tym tego typu prowokacje mogą być celowe,
> żeby wytracić czyjegoś mónia z marazmu, żabciu ;-)
> Więc konkretnie, mam czegoś tu się krępować czy jak?

Daj spokój. Wiem, że z cywilną odwagą się człowiek rodzi, ale ty się tak
bardzo lubisz przecież uczyć, że mógłbyś ją w sobie wypracować.
Wymagałoby to jednak trochę uczciwości wobec samego siebie.

> PS. nie umiem czytać takich Message-ID: <hi7nff$is1$1@news.onet.pl>
> Thunderbird chce mi maila wysyłać.
> Jak je się otwiera?

Nie uczyli na politechnice?

--

Paulinka

Co wnosi do Waszego życia uczestnictwo w grupie "pl.sci.psychologia"?
[NTG] Znowu politycznie ...
Dlaczego u nas nie jest tak ładnie? :(
Radocha !!
Właśnie słyszałem w wiadomościach.