Do Izy w sprawie.

241. Data: 2010-04-28 20:17:38

Temat: Re: O co tutaj biega - ktoś nadąża?
Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Piotr pisze:

> Jezu, chodzi o to, że wychodzi z tego kompletna siara.

Kompletna siara to wychodzi teraz, kiedy Ty się w to wmieszałeś ze swoją
misją.

> Tłumacze Ci już przecież jak dla tłuka.
> Chcesz innych zniechęcić do tej grupy?
> Bo ze mną właśnie to robisz.

I vice versa.
Właściwie to powinnam być chyba za to wdzięczna.

> Nie wiem o co Ci chodzi z tą Izą?
> W sumie to ona jest już poza zakresem mojego zainteresowania,
> ale czym wszystkich poruszyła, bo chyba nie zauważyłem?

Trudno, nie chce mi się.

> No to weź sobie ten dystans do serca i się odpieprz od tych,
> którzy bynajmniej Ciebie nie lubią.

Ok. No to skończyliśmy.
Pa.

Ewa

242. Data: 2010-04-28 20:17:50

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> Ruter jest o tyle fajny, że ma wbudowany firewall i parę innych bajerów,
> w tym m.in. przydatnych gdy z internetu korzystają np dwa-trzy komputery
> i jeden ściąga plik, a reszta np przegląda strony www (chodzi o dzielenie
> przepustowości łącza).
>
> Dla samego firewalla warto mieć ruter imho.
> Oczywiście niektórzy dostawcy netu na to nie pozwalają grożąc
> regulaminowymi karami, więc najpierw trzebaby to sprawdzić.

Wystarczy zapłacić providerowi za dodatkowe kompy. Mam jeden i nam
wystarcza :)
Ja mam sygate personal firewall i działa bez zarzutu.

--

Paulinka

243. Data: 2010-04-28 20:20:42

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Piotr pisze:

> Bez różnicy, TB ani OE nie otwierają poprawnie mi takich wiadomości.

To spróbuj FF lub IE, geniuszu.

Ewa

244. Data: 2010-04-28 20:20:51

Od: Piotr <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> [...]
> Oczywiście niektórzy dostawcy netu na to nie pozwalają grożąc
> regulaminowymi karami, więc najpierw trzebaby to sprawdzić.

Teraz większość dostawców sami dają router gratis,
jednak aby w pełni wykorzystać jego możliwości,
to i tak trzeba stawiać na nim wirtualne serwery (do zarządzania portami)
i zakładać filtry, chociażby na maca.
Piotrek

--
jak każdy inżynier wie, PRACA/CZAS=MOC
zakłądając, że WIEDZA to MOC, a CZAS to PIENIĄDZ

245. Data: 2010-04-28 20:21:55

Od: sampi <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Kwi, 20:38, "malkontent" <m...@w...pl> wrote:
> Użytkownik "sampi" <t...@a...pl> napisał w
wiadomościnews:d6408cae-4a75-47f4-84e3-8dd450e7771f@
q30g2000yqd.googlegroups.com...
> ..

> wiesz - odnoszę wrażenie  , że mi żałujesz :-))
> owszem charakter mam nie najlepszy
> ale przecież uczciwie chce dostać i ... :-)))))

Niewdzięczniku!
Toć ja Cie bronię własną piersią - nie widzisz? :))

--
sampi

246. Data: 2010-04-28 20:22:28

Od: Piotr <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> No ale brak ci wiedzy na poziomie abecadła, ewidentnie.
> W każdym razie nie popisałes się. :)

Ok, skoro tak uważasz, to masz rację ;-)
Piotrek

247. Data: 2010-04-28 20:24:09

Od: Piotr <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> To spróbuj FF lub IE, geniuszu.
>
> Ewa

Przecież pisałem, że FF i IE otwierają mi okna z menadżerem kont w TB
lub IO,
w zależności który jest domyślny.
Nie karz mnie już Ewa, ok?
Piotrek

248. Data: 2010-04-28 20:27:15

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobre i to. ;)

--
CB

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:hra4jv$s0l$10@node1.news.atman.pl...

249. Data: 2010-04-28 20:28:03

Od: Piotr <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> [...]
> swoją misją.

> I vice versa.
> Właściwie to powinnam być chyba za to wdzięczna.

Co Ci szkodzi po prostu spełnić moją prośbę.
Ja się przełamałem i zacisnąłem zęby na pewien smrodek od niektórych
więc co Ci szkodzi?
Stracisz coś na tym?
IMO przecież tylko na tym zyskujesz, kiedy nie jesteś czepliwa
i małostkowa.
Przecież sama musisz być tego świadoma.
Piotrek

250. Data: 2010-04-28 20:28:12

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr pisze:

> Przecież pisałem, że FF i IE otwierają mi okna z menadżerem kont w TB
> lub IO,
> w zależności który jest domyślny.
> Nie karz mnie już Ewa, ok?

Oho! Nadchodzi era środków uspokajających. Na własne życzenie.

--

Paulinka

Co wnosi do Waszego życia uczestnictwo w grupie "pl.sci.psychologia"?
[NTG] Znowu politycznie ...
Dlaczego u nas nie jest tak ładnie? :(
Radocha !!
Właśnie słyszałem w wiadomościach.