Do Izy w sprawie.

261. Data: 2010-04-28 20:42:35

Temat: Re: O co tutaj biega - ktoś nadąża?
Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr pisze:

> Być może, choć mam codziennie bezproblemowy wjazd do niektórych sieci
> szyfrowanych
> na moim osiedlu.
> Ile więc warte jest moje szyfrowanie bez filtra na macu?
> Podobnie przy p2p, bez stosownych portów wyłączonych z obsługi firewala
> w wirtualnych serwerach
> będziesz miał pewnie tylko lowid i z 10% seedów, o ile w ogóle będziesz
> miał jakiś.
> Ale się nie upieram.

Taka pijawa żadnym jest peerem, ale seedem na 100%. Miałbyś u mnie
dożywotniego bana.

--

Paulinka

262. Data: 2010-04-28 20:45:47

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Piotr pisze:

> Co Ci szkodzi po prostu spełnić moją prośbę.
> Ja się przełamałem i zacisnąłem zęby na pewien smrodek od niektórych
> więc co Ci szkodzi?
> Stracisz coś na tym?
> IMO przecież tylko na tym zyskujesz, kiedy nie jesteś czepliwa
> i małostkowa.
> Przecież sama musisz być tego świadoma.

To co Twoim zdaniem miałabym teraz zrobić, geniuszu?
Czego ode mnie w tej chwili oczekujesz?

Na niewiele mnie stać,
bo za chwilę idę spać.

Ewa

263. Data: 2010-04-28 20:49:32

Od: Piotr <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> To co Twoim zdaniem miałabym teraz zrobić, geniuszu?
> Czego ode mnie w tej chwili oczekujesz?
>
> Na niewiele mnie stać,
> bo za chwilę idę spać.
>
> Ewa

Raczej czego nie robić.
Nie czepiać się innych, a jak Ciebie się ktoś czepia, a widzisz, że
nieuleczalnie
to albo zignoruj, albo odfiltruj.
Chyba niezbyt Ci miło było coś do mnie pisać jak byłem awanturnikiem,
prawda?
No więc jak już nie jestem, to teraz mam tak samo ;-)
Piotrek

--
jak każdy inżynier wie, PRACA/CZAS=MOC
zakłądając, że WIEDZA to MOC, a CZAS to PIENIĄDZ

264. Data: 2010-04-28 20:50:36

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale nie rozumiem o co ci chodzi.
Że nie polecasz rutera w domu?

--
CB

265. Data: 2010-04-28 20:51:13

Od: sampi <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Kwi, 22:41, "malkontent" <m...@w...pl> wrote:
> Użytkownik "sampi" <t...@a...pl> napisał w
wiadomościnews:12613386-5172-4e1d-a118-95729599e9f7@
k29g2000yqh.googlegroups.com...

e40g2000yqa.googlegroups.com...

> wychodzi na to - że niektórzy tak mają :-))

czy to aby racjonalne emocje, jeśli się weźmie pod uwagę
całokształt ? :))

266. Data: 2010-04-28 20:54:24

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

BTW do mojej domowej sieci wifi byś nie wlazł, nawet bez blokady
po macach. ;)

Notabene: miałem przez jakiś czas takiego jednego amatora,
który próbował... ale dał se w końcu spokój.
Pewnie szczyl jakiś. ;)

267. Data: 2010-04-28 20:54:47

Od: Piotr <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> Taka pijawa żadnym jest peerem, ale seedem na 100%. Miałbyś u mnie
> dożywotniego bana.

Wiesz Paula, naprawdę brzydzi mnie mentalność, którą tu zaprezentowałaś.
Bo co, ktoś zje ci transfer? Zbiedniejesz jakoś przez to?
Znam na kopy takich adminów, którzy wprowadzają różne blokady użytkownikom,
bo w ich chorych głowach nie mieści się, że to oni są dla użytkownika,
a nie odwrotnie.
To tak jak z chorym urzędnikiem, który nie pozwoli wykonawcy dać
uczciwej ceny
na przetargu, tylko każe dać najniższą oczekując za nią najlepsze pracy,
choć takiemu sku*wysynowi nawet złotówki przecież z portfela nie ubędzie.
Nie chwal mi się więcej takimi poglądami, bo są skrajnie patologiczne.
Piotrek

268. Data: 2010-04-28 20:55:34

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Piotr pisze:

> Raczej czego nie robić.
> Nie czepiać się innych

Rzeczywiście tak często to robię? Dużo częściej od Ciebie?

> a jak Ciebie się ktoś czepia, a widzisz, że
> nieuleczalnie
> to albo zignoruj, albo odfiltruj.

A czy w tej kwestii mogłabym jednak zostawić sobie odrobinę swobody?

> Chyba niezbyt Ci miło było coś do mnie pisać jak byłem awanturnikiem,
> prawda?

Nie, ale jakoś się przełamałam, bo wyczułam Twój potencjał. ;)

> No więc jak już nie jestem, to teraz mam tak samo ;-)

Rozbawiłeś mnie. :-D

Ewa

269. Data: 2010-04-28 20:58:29

Od: "malkontent" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sampi" <t...@a...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
On 28 Kwi, 22:41, "malkontent" <m...@w...pl> wrote:
..
>czy to aby racjonalne emocje, jeśli się weźmie pod uwagę
>całokształt ? :))
a kto by tam mieszał emocje i racjonalność
- szczególnie to ostatnie w moim wydaniu
jest trudno przyswajalne - nawet przeze mnie :-)))

270. Data: 2010-04-28 20:58:34

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr pisze:

> [...]
> choć takiemu sku*wysynowi nawet złotówki przecież z portfela nie ubędzie.
> Nie chwal mi się więcej takimi poglądami, bo są skrajnie patologiczne.

Bo uczciwość jest uniwersalna i to w niej najbardziej cenię.

--

Paulinka

Co wnosi do Waszego życia uczestnictwo w grupie "pl.sci.psychologia"?
[NTG] Znowu politycznie ...
Dlaczego u nas nie jest tak ładnie? :(
Radocha !!
Właśnie słyszałem w wiadomościach.