Re: O etiologii chorób - podejście cybernetyczne.

Data: 2018-02-16 19:10:58
Temat: Re: O etiologii chorób - podejście cybernetyczne.
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl>

W dniu 2018-02-16 o 18:19, LeoTar Gnostyk pisze:

> Mylisz się pszemololo. Z systemem wiedzy i etyką związane są ściśle
> wyznawany paradygmat oraz system wartości. Jak widać doskonale na co
> dzień w obecnym świecie materializm doprowadził tylko do totalnej
> degrengolady i moralnego upadku społeczeństw. Najwyższy więc czas by
> zrewidować obowiązujący system wartości oraz zbiór założeń na podstawie
> których zdefiniowano dominujący w nauce paradygmat, który nie spełnił
> pokładanych w nim oczekiwań.

> Po pierwsze nie próbuję tej wiedzy wciskać wszystkim a tylko poddaję te
> [...]

Cały ten twój megalomański bełkot powyżej nie zmienia faktu, że do tej
pory na przestrzeni nastu lat nie znalazła się ani jedna osoba dla
której twoje wypociny okazały się przydatne. W tym kontekście oraz
biorąc pod uwagę, że jesteś zakłamanym dupkiem, zupełnie nie dziwi mnie
twój pomysł pochodzący wprost z pod zrytego bereta, że przydatność
twoich wypocin mogą oceniać tylko osoby "prezentujący wysoki poziom
wiedzy i etyki". Tacy popaprańcy jak ty, nie potrafiący pogodzić się z
faktami zawsze starają się nie przyjmować ich do wiadomości stosując
takie właśnie tandetne wybiegi.

Dębska