Re: O etiologii chorób - podejście cybernetyczne.

Data: 2018-02-16 19:29:53
Temat: Re: O etiologii chorób - podejście cybernetyczne.
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net>

W dniu 16.02.2018 o 19:10, Przemysław Dębski pisze:

> Cały ten twój megalomański bełkot powyżej nie zmienia faktu, że do
> tej pory na przestrzeni nastu lat nie znalazła się ani jedna osoba
> dla której twoje wypociny okazały się przydatne. W tym kontekście
> oraz biorąc pod uwagę, że jesteś zakłamanym dupkiem, zupełnie nie
> dziwi mnie twój pomysł pochodzący wprost z pod zrytego bereta, że
> przydatność twoich wypocin mogą oceniać tylko osoby "prezentujący
> wysoki poziom wiedzy i etyki". Tacy popaprańcy jak ty, nie potrafiący
> pogodzić się z faktami zawsze starają się nie przyjmować ich do
> wiadomości stosując takie właśnie tandetne wybiegi.

Tyle gadania byle mi tylko nawtykać bez żadnego merytorycznego
uzasadnienia dlaczego moje poglądy uważasz za błędne. Nie wystarczy
mówić, że coś jest złe - trzeba to jeszcze potrafić uzasadnić tak jak ja
czynię to od lat. A z drugiej strony przypomina mi się polski grajdołek
w Ameryce sprzed lat, kiedy spotykały mnie zawiść i niechęć Polaków za
to, że się wybijałem ponad przeciętną polską normę, której celem było
wyłącznie gromadzenie pieniędzy. Ze strony Amerykanów, którzy
dostrzegali mój potencjał, spotykała mnie zachęta, wsparcie i parcie do
góry podczas gdy Polacy za wszelką cenę chcieli mnie ściągnąć w dół do
swego poziomu. Przykre to ale prawdziwe, gdyż to samo spotyka mnie w
moim rodzinnym kraju. Chyba lepiej będzie gdy wrócę tam gdzie już przed
laty, pomimo niekompletności mojej teorii, pozwalano mi rozwijać
skrzydła. A w Polsce niechaj rządzą Dębskie i im podobne zaścianki.

> Dębska

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net/year_2018