Re: O nie... nie.

Data: 2007-01-11 22:56:04
Temat: Re: O nie... nie.
Od: "Maja" <j...@i...pl>

niezbecki napisał(a):
> Maja<j...@i...pl>
s.com

> Cztery razy "potrzebny" w jednym akapicie.
> (W tym raz "potzrebny").
> Przyznaj się, upijasz się amaretto? :)

Nie lubię amaretto.:)
Wino, czerwone wytrawne wino, o tak, to lubię ...
I wcale się nie upijam:)
A w ogóle co to za sprawdzanie? Co my w szkole? Mogę sobie napisać
10 razy "potrzebny" w jednym akapicie, duża dziewczynka jestem:) Ale
rozumiem, pewnie jakieś zboczenie zawodowe. Dobieranie słówek,
idealna składnia, okrągłe, wychuchane zdania itp. Eee tam, trochę
luzu, niezbecki, niezbecki, niezbecki :) (trzy razy, i to pod rząd :)

> Droga Maju, ja naprawdę jestem dużym chłopcem,

:D

> choć może nie wyglądam.

Nie???

> Ergo, proszę, zbocz z tematu (poza tym, właśnie ograniczyłem o połowę :)

Rozumiem, drażliwy temat, ale ja jak coś obiecam, to słowa
dotrzymuję. A wczoraj obiecałam, że będę nękać :)
No ale dobrze, skoro aż taka schiza Cię ogarnia, już się zamykam :)

Pozdrawiam,
Maja