Re: O ogrodach w internecie, w OGRODACH.

From: "Wojciech P" <d...@p...com.pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: O ogrodach w internecie, w OGRODACH.
Date: Sun, 9 Jun 2002 22:24:11 +0200

Użytkownik "Jerzy" <0...@m...pl> napisał w wiadomości
news:adqboi$s4c$1@sunsite.icm.edu.pl...
> Dostałem propozycję aby w w/w miesięczniku "donosić" co internauci piszą o
> swoich ogrodach (dosłownie o ogrodach, ogródkach i zieleńcach oraz o
> wszystkim co inaczej się nazywa ale sprawia wszystkim wielką radość :-)).
> Nazywałoby się to powiedzmy "Internauci /pl.rec.ogrody/ w OGRODACH".
> [A może są inne propozycje?]

Walcza we mnie w tej kwestii dwie dusze - dusza dziennikarza - pisac, byle z
nazwiskiem = w naszym przypadku z nazwa grupy, z drugiej strony starac sie
zachowac, choc troche walor klubu towarzyskiego, ktory - jesli przybedzie do
niego nadto ludzi - zamieni sie w hyde park.( a tak sie stanie, jesli Jerzy
zacznie upowszechniac adres grupy)
ale tak czy inaczej kupie nastepny numer Ogrodow, by odnalezc tam tekst
Jerzego.
Jestem przekonany, ze uda mu sie przeniesc co nieco z niezwyklego klimatu
spotkan w tym miejscu.
wojtek Pa
PS
co do kwestii prawnych - zgadzam sie z ta czescia wypowiedzi, ze internet
jest miejscem publicznym i publikujac w nim nasze wypowiedzi niejako
uprawniamy do cytowania. Swoja droga zdaje sie, ze prawo autorskie jeszcze
tego nie poruszalo.