Re: O ogrodach w internecie, w OGRODACH.

From: "vpw" <v...@s...org>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: O ogrodach w internecie, w OGRODACH.
Date: Sun, 9 Jun 2002 22:06:45 +0200
Sender: v...@f...onet.pl@pe44.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl

"Bogusław Bielawski" <l...@p...onet.pl> wrote in message
news:adv895$5o4$1@news.tpi.pl...

> "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> wrote in message

> Oprócz danych powyżej powinna pojawić sie data wypowiedzi, bo "tylko krowa
> nie zmienia zdania" (może zresztą tylko się tak mówi, bo pewnie też
> zmienia).

Ja uwazam, ze wazne sa wszystkie informacje. Wyrywanie z kontekstu odnosi
sie tez do daty ale i dyskusji. Poniewaz malo kto umie poprawnie cytowac (ja
pewnie tez nie do konca) to zamieszczenie jego opinii bez pokazania czego
dotyczy dyskusja moze byc conajmniej dwuznaczne.

Przyklad z naszej grupy

cyt begin...

"Michał C." <m...@p...onet.pl> wrote in message
> Nie przycinałem. Usuwam tylko te porażone pędy.
>
> Michał Chudzicki

...end cyt
Duzo mozna zrozumiec bez poprzedniego postu.

Ogolnie warto podac zrodlo i cala tresc z kontekstem. Purysci pewnie by
chcieli jeszcze naglowek ale to juz przesada. Jak bedzie info z numeren
newsa to kazdy to znajdzie.

vpw