O ogrodach w internecie, w OGRODACH.

21. Data: 2002-06-26 11:08:33

Temat: Re: Podział czasopism - na dwie grupy?
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wprawdzie jak zwykle:) nie bardzo rozumiem, o co się kłócicie,

Skoro nie wiadomo o co, to zawsze idzie o pieniądze.
Krzysztof to neguje, a zresztą sama poczytaj.

> ale wydaje mi się, że ten podział czasopism mógłby
> przebiegać wzdłuż granicy merytorycznej poprawności.
> Krzysztofie, jakie rzeczowe błędy dostrzegasz w "Ogrodach"?

O proszę, widzę, ze rzucasz mu koło ratunkowe?
Ale zanim się go chwyci niech wreszcie poda ten "dobroczynny" tytuł!!!
;-)
--
Pozdr. Jerzy Nowak
Wawa

22. Data: 2002-06-26 11:18:02

Temat: Re: O ogrodach w internecie, w OGRODACH.
Od: s...@k...net.pl (Sunnie) szukaj wiadomości tego autora

At 14:10 02-06-21 +0200, you wrote:
>Tak jak obiecałem, zwracam się z prośbą o przyzwolenie na publikację
>waszych wypowiedzi w wątku: [ciach]

Zgadzam sie, nie przypominam sobie zebym jakies swinstwa wypisywala :)

Anka

---
"Blad w mowie i pismie to jak tlusta plama na fotografii Matki, ktora
kochasz." (Janusz Korczak)
---

---
Super promocyjna oferta dla mieszkancow Krakowa
http://www.promocja.kki.pl/radio.html
---

23. Data: 2002-06-26 11:48:20

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Sunnie" <s...@k...net.pl> napisal w wiadomosci

> Zgadzam sie, nie przypominam sobie zebym jakies swinstwa wypisywala :)
>
> Anka
Oj! wypisywalas! wypisywalas!
Pozdrawiam :-)
Janusz

24. Data: 2002-06-26 16:43:31

Od: s...@k...net.pl (Sunnie) szukaj wiadomości tego autora

.

>Oj! wypisywalas! wypisywalas!

Tylko sprowokowana :) Poza tym nie w tym watku o ile mnie pamiec nie myli!

Anka

P.S wiem jaka mam ziemie na dzialce: R6 333 m.kw i Rz6 1138 m.kw, super.
Tylko ktory kawalek jest ktory he he :)

---

25. Data: 2002-06-27 08:16:43

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]
> Myślę, że sam powinieneś zrozumieć. Podam Ci na ogrodowym przykładzie.

Ponieważ, nie bardzo byłem w stanie załapać o co ci chodzi to trochę
uporządkowałem twój teks nie zmieniając treści?
Czy to tak miało być???

******
1.
> Jeden ogrodnik produkuje roślinki i sprzedaje wszystko co sie da.
> Jeden ogrodnik sprzedając rośliny ostrzega o niskiej mrozoodporności.
> Pierwszy ogrodnik zarabia więcej, ale niejako kosztem klienta.

2.
> Drugi ogrodnik sprzedaje tylko te rośliny, które u klienta maja szansę
na
> zadawalającą wegetację.
> Drugi cieszy się, ze więcej sprzeda -nie przejmując sie, ze u nabywcy
roślina
> wypadnie.
> Drugi ogrodnik zarabia mniej, ale jest uczciwy w stosunku do klienta.
********
Bo ani wówczas ani teraz nie wiem czy o to ci chodziło.
;-)

> Podstaw sobie teraz za ogrodników różne czasopisma.

Podjąłem jeszcze jedną próbę i nic mi z tego nie wychodzi.
Pomóż Krzysztofie rozwiać moje wątpliwości. I podaj choć jeden tytuł to
może wówczas coś mi zaświta?
;-)))
--
Pozdr. Jerzy Nowak
Wawa

Sciadopitys verticillata.
Na poważnie :) na temat konkursu
Pieris i ostrokrzew
o tym, jak ogrod przegonil dom i o tym, co sie udalo niedrogo zrobic
przypominam o konkursie i Wymarzonym Ogrodzie