O polskim kołtunie :-)

101. Data: 2009-02-18 14:33:01

Temat: Re: O polskim koůtunie :-)
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 18 Feb 2009 12:39:34 +0100, medea napisał(a):

> Co oni tam pod prysznicami robili, że zaobserwowali się w pełnym rozkwicie?

Wystarczy, że porównali się na "spocznij" :-D

> Czytałam gdzieś o takiej zależności, ale pewności mieć nie mogę, bo nie
> poznałam żadnego tenora osobiście. ;)

Ha. Ja też nie.

102. Data: 2009-02-18 14:35:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 18 Feb 2009 13:23:50 +0100, Natek napisał(a):

> Gdy rozmawiasz publicznie o czyimś wacku, to pytanie o gardło
> nie wydaje się niestosowne...
> Tak czy inaczej: co on - nie zmienia tego co ty.
> Pojechałaś prymitywnie i dalej w to brniesz, więc spadaj.

Z wackiem to Ty pierwsza wyjeżdżasz - a dyskusja była wokół tematu, póki
nie padło słowo "gardło" i to nie z mojej strony. Było tu i o okresie, i o
smakach, i o innych rzeczach - więc akurat mój post Cię znerwił? - śmieszna
jesteś. I sama spadaj. Dokształć się z techniki - mąż będzie zadowolony.

103. Data: 2009-02-18 14:45:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 18 Feb 2009 14:07:37 +0100, medea napisał(a):

> Zachęcam do zapoznania się z artykułem w Wiki:
>
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Rozmiary_penisa_cz%C5%8
2owieka#D.C5.82ugo.C5.9B.C4.87

> Ewa

Pomijając szczegóły artykułu, które sprowadzają naszą dyskusję na poziom
bardziej statystyczny, w konkretnym przypadku mogę nadal najogólniej
powiedzieć, że (wg artykułu) jestem wśród owych wymienionych 70 procent
kobiet... ;-)
Jakby nie traktować - i tak pomiary wykazują indywidualny wynik powyżej
średniej.

Poza tym - czy słyszałaś, że inna jest srednia europejska, inna afrykańska
(ta to przyprawiłaby Cię o szok!) itd?
A przecież w filmach porno, o których wspomniałaś, skądś się biorą nawet
Europejczycy żtp ponadnormatywni. Nie sądzisz chyba, że ta grupa nie jest
dość liczna, aby jej pozostali przedstawiciele chodzili sobie skromnie po
ulicy wprawdzie bez angażu, ale za to ku zadowoleniu swoich życiowych
partnerek, w dodatku z racji skromnego wzrostu wcale nawet nie podejrzewani
przez nikogo o szczególne warunki...
:-)

104. Data: 2009-02-18 14:50:40

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Natek" napisał:

> Pojechałaś prymitywnie i dalej w to brniesz, więc spadaj.

Szkoda klawiatury, zawsze znajdzie się odpowiedź, co z tego, że zgodna
wyłącznie z alternatywną rzeczywistością.

--
Pozdrawiam - Aicha

105. Data: 2009-02-18 14:53:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 18 Feb 2009 15:45:40 +0100, Ikselka napisał(a):

> [...]
> Europejczycy żtp ponadnormatywni. Nie sądzisz chyba, że ta grupa nie jest
> dość liczna, aby jej pozostali przedstawiciele

nie

> [...]
> ulicy wprawdzie bez angażu, ale za to ku zadowoleniu swoich życiowych
> partnerek, w dodatku z racji skromnego wzrostu wcale nawet nie podejrzewani

j.w.

106. Data: 2009-02-19 01:32:11

Temat: Re: O polskim kołtunie :-)
Od: " Bluzgacz" <r...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

> Lepiej poćwicz nieco kulturystykę: na mózgownicę ci nic nie pomoże, ale na
> cherlawą klatę - jest dla ciebie jakaś nadzieja.

O, blachara i lampucera sie odezwala.
Fanka bezmozgich miesniakow.
W sumie to idealny wybor jak na .......bezmozgowca.
Poza tym - widzialas moje zdjecia z odslonieta klata tluku, ze wyjezdzasz z
takim tekstem?
Pytam sie, bo skoro cos piszesz to masz z pewnoscia jakis dowod na
potwierdzenie tego.

B.

107. Data: 2009-02-19 01:34:21

Temat: Re: O polskim ko?tunie :-)
Od: " Bluzgacz" <r...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

> Nie ty mi będziesz dyktował, pedale, na co mam odpowiadać, a na co nie.

Pedal to cie zrobil i spierdolil jak to doskonale widac.

B.

108. Data: 2009-02-19 01:54:02

Od: " Bluzgacz" <r...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Natek <n...@o...pl> napisał(a):

> Czy mogłabyś, prostacka kobieto, w swoich pyskówkach
> okładać się z adwersarzem - bez używania jego rodziny?

Czesc!

PS. Nie przejmuj sie tym przyglupem.
Pajacuje - jak zwykle. Coraz mniej osob z nia pisuje i niedlugo sie pinda skonczy.

Pozdrawiam przy okazji.

B.

109. Data: 2009-02-19 01:54:11

Od: " Bluzgacz" <r...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

> No, niedlugo ci przypomnę, bo musze odszukać w necie, te konkretną, pośród
> stu innych świetnych od niego.
> Natomiast póki co - trafiłam na taka oto perełkę - twoją :-DDD
>
> http://groups.google.pl/group/pl.sci.psychologia/msg
/9a27292c7ee00e3c?hl=pl

Widze, ze naprawde poswiecasz sporo swojego czasu mojej osobie i wyszukujesz
archiwalne posty. Brawo, jestes naprawde doskonalym okazem prawdziwej
intelektualistki Stefciu. Nie wykrecisz sie z tego, ze tak wlasnie jest, bo to
jest doskonaly dowod.
Oczywiscie, gdybys miala mozg to wiedzialabys, ze ten post jak i wiele
podobnych tego rodzaju nie pisalem na powaznie (tak jest w ogole z moim
pisaniem na grupach, poza sprawami oczywistymi, o ktorych osoba inteligetna -
czyli nie ty - przekona sie bez problemu)i tylko w tepym, chlopskim i
buraczanym lbie cos takiego moze uchodzic za brane na powaznie.

B.

110. Data: 2009-02-19 02:07:30

Od: " Bluzgacz" <r...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

> Jestem nim zafascynowana od 30 lat, więc mam prawo. Gdybym natomiast ujęła

Za to on toba raczej nie, widzac, ze cale wieczory i czesc nocy siedzisz na
grupach a pozniej spisz do popoludnia

> razi, to się tu siermiężnie nie... wstawiaj. Jak ja nie wstawiam
> bezceremonialnych, prostackich pytań o gardło - do kobiet. Umiem rozmawiać

Jestes pospolita prostaczka, u ciebie buractwo, ciemnota i prostactwo do
wartosc dodana. Automatycznie.

> o wszystkim na poziomie,

Znowu ta hipokryzja Stefciu.

> [...]
> dorósł. Poucz go w tym zakresie, a może i on Ciebie czegoś nauczy, jak
> sobie film obejrzy i nie będziesz musiała się bulwersować, że tęskni za

Ciagnij zatem druta w swoim domowym zaciszu wywloko.
A od Natka to sie odpierdol, bo bije cie na glowe pod kazdym wzgledem.

B.

Re: Coś na Walentynki ;>
Wytrują nam plemniki
Re: Coś na Walentynki ;>