Wytrują nam plemniki

1. Data: 2009-02-15 13:01:37

Temat: Wytrują nam plemniki
Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.ispub.com/ostia/index.php?xmlFilePath=jou
rnals/iju/vol2n1/sperm.xml

Nie chciało mi się czytać całości, bo można się domyślić o co chodzi.
Ale statystyka ciekawa:

Rok Liczba plemników/1 ml
1950 100 mln
1970 75 mln
1990 50 mln

--
//-\\ || )) //-\\ ][\/][

2. Data: 2009-02-15 13:02:22

Temat: Re: Wytrują nam plemniki
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "adamoxx1" napisał:

> Ale statystyka ciekawa:
>
> Rok Liczba plemników/1 ml
> 1950 100 mln
> 1970 75 mln
> 1990 50 mln

To wiadomo do dawna. Ginekolodzy twierdzą, że coraz więcej młodych
ludzi niepotrzebnie przychodzi po piguły. Są "sterylni" bez żadnych
specjalnych zabiegów.

--
Pozdrawiam - Aicha

3. Data: 2009-02-15 13:09:27

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" napisał:

> Ciekawe jak z nośnoscią kwok domowych, bo jako ten z
> dawnych lat może mam jakieś szanse no rozpłodek...

Próbuj w kurniku. Ale orły i inne dzikie ptaki mają już dzięki
człowiekowi rozmiękczone skorupki jaj.

--
Pozdrawiam - Aicha

4. Data: 2009-02-15 13:11:30

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał:

> To tylko skutek metroseksualności mężczyzn.

Idiotka. I PLONK, bo takich bzdur nie da się czytać.

--
Pozdrawiam - Aicha
"0 tolerancji! Może chcesz moherowy berecik aicha?"

5. Data: 2009-02-15 13:11:55

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2009-02-15 13:13:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

7. Data: 2009-02-15 13:17:39

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Aicha<b...@t...ja>

> Idiotka. I PLONK, bo takich bzdur nie da się czytać.

Jak widać, dało się, ale wywołało u Ciebie PLONKA ;D

Saulo

8. Data: 2009-02-15 13:21:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 15 Feb 2009 14:17:39 +0100, Saulo napisał(a):

> Aicha<b...@t...ja>

> Jak widać, dało się, ale wywołało u Ciebie PLONKA ;D
>
> Saulo

Ona reprezentuje metroseksualnych mężczyzn ;-P

9. Data: 2009-02-15 13:23:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 15 Feb 2009 14:21:27 +0100, Ikselka napisał(a):

> Ona reprezentuje metroseksualnych mężczyzn ;-P

A w ogóle to sorry, jestem obiektywna i przyznam, że miała rację, iż może i
bzdura - w sensie, że metroseksualność jest tu SKUTKIEM, a nie przyczyną...

10. Data: 2009-02-15 17:50:28

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 15 Feb 2009 18:21:45 +0100, Flyer napisał(a):

> Ikselka; <1w97u83j7eykm.1564k0nth1j3j$.dlg@40tude.net> :

rnals/iju/vol2n1/sperm.xml

>>> 1970 75 mln

> Raczej skutek zanieczyszczenia środowiska, stresów, piwa i soi
> [fitoestrogeny] i leków antykoncepcyjnych, które dostają się do wody.

No tak. Nie wzięłam pod uwagę, że kobiety gremialnie zażywają tablety, a
już że sikają jak głupie, to już wcale :-D

Re: Coś na Walentynki ;>
i po trójce?
Walentynki
W Polsce nie ma homofobii...