Re: Coś na Walentynki ;>

1. Data: 2009-02-15 16:46:24

Temat: Re: Coś na Walentynki ;>
Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:1ql8u11a6ho2c.1e541uhnagw7q.dlg@40tude.net...
> Ja liczę na pozostałe 30 procent, nie wolno deprecjonować ich powołania i
> autentycznej wiary.

Znaczy co, na pedałów, pedofili, nekrocośtam i zboczeńców? To ja już wolę
tych z kobietami... ;o)

Pzdr
Paweł

2. Data: 2009-02-15 17:19:46

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

bazyli4 pisze:

> Znaczy co, na pedałów, pedofili, nekrocośtam i zboczeńców? To ja już
> wolę tych z kobietami... ;o)

To jednak nie jesteś taki tolerancyjny, jak wcześniej utrzymywałeś?

Ewa

3. Data: 2009-02-15 17:20:43

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> To jednak nie jesteś taki tolerancyjny, jak wcześniej utrzymywałeś?

I pedałów do jednego worka wrzucasz z pedofilami i zboczeńcami?

Ewa

4. Data: 2009-02-15 17:20:47

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

medea<e...@p...fm>

> To jednak nie jesteś taki tolerancyjny, jak wcześniej utrzymywałeś?

A to nie był bazzzant?

Saulo

5. Data: 2009-02-15 17:29:55

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To jednak nie jesteś taki tolerancyjny, jak wcześniej utrzymywałeś?

I tu się mylisz ;o)
Chodzi o rady parafialne i rozliczanie forsy... u żonatych najprościej.
Chodzi także o zdolność społeczeństwa jako całości to bycia normalnym. Jak
na razie najmniej boleśnie przejdą żonaci księża... reszta to zbyt daleka
przyszłość jak na moje pokolenie. Tolerancja nie oznacza braku rozumu ;o)

Pzdr
Paweł

6. Data: 2009-02-15 17:32:58

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I pedałów do jednego worka wrzucasz z pedofilami i zboczeńcami?

A nie zastanwiło Cię to, że w tym rozróżnieniu pedofil nie jest zboczeńcem?
;>

A czemu mam nie wrzucać. W Kościele każdy kto nie z dorosłą osobą płci
przeciwnej i zgodnie zm zaakceptowanymi zachowaniami seksualnymi to
zboczeńcy, czemu mam wciskać Kościołowi inną hierarchię, skoro i tak jej w
dającej się przewidzieć przyszłości nie będzie w stanie zaakceptować?

Pzdr
Paweł

7. Data: 2009-02-15 18:24:11

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

bazyli4 pisze:

> I tu się mylisz ;o)
> Chodzi o rady parafialne i rozliczanie forsy... u żonatych najprościej.

Zdaje się, że napisałeś "to ja już wolę..." więc myślałam, że chodzi o
Twój stosunek, a nie rad parafialnych, do seksualnych upodobań księży. :)

Ewa

8. Data: 2009-02-15 18:25:54

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Saulo pisze:

> A to nie był bazzzant?

Być może, że wpakowałam ich sobie do jednego worka, ale wydaje mi się,
że to bazyli4 kłócił się kiedyś z XL w kwestii "pedałów". Zresztą
mniejsza z tym.

Ewa

9. Data: 2009-02-15 18:29:14

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bazyli4" napisał:

> zboczeńcami?
> A nie zastanwiło Cię to, że w tym rozróżnieniu pedofil nie
> jest zboczeńcem? ;>

Mi wychodzi, że zboczeniec to zoofil ;)))

--
Pozdrawiam - Aicha

10. Data: 2009-02-15 18:38:03

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

medea<e...@p...fm>

> Być może, że wpakowałam ich sobie do jednego worka, ale wydaje mi się,
> że to bazyli4 kłócił się kiedyś z XL w kwestii "pedałów". Zresztą
> mniejsza z tym.

Dworowałem sobie.

Saulo

Wytrują nam plemniki