Wytrują nam plemniki

11. Data: 2009-02-15 19:26:28

Temat: Re: Wytrują nam plemniki
Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Lut, 18:50, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> [...]
journals/iju/vol2n1/...

> No tak. Nie wzięłam pod uwagę, że kobiety gremialnie zażywają tablety, a
> już że sikają jak głupie, to już wcale :-D- Ukryj cytowany tekst -
>
> - Pokaż cytowany tekst -

Nie głupie - sikają mężowi do ust, gdy śpi z otwartymi - taki nie
zdradzi...

12. Data: 2009-02-15 20:29:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 15 Feb 2009 11:26:28 -0800 (PST), Panslavista napisał(a):

h=journals/iju/vol2n1/...

> Nie głupie - sikają mężowi do ust, gdy śpi z otwartymi - taki nie
> zdradzi...

Pewnie dobrze wiedzą, kiedy należy mu to zrobić :-D

13. Data: 2009-02-15 22:38:35

Od: "Veronika" <v...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Raczej skutek zanieczyszczenia środowiska, stresów, piwa i soi
> [fitoestrogeny] i leków antykoncepcyjnych, które dostają się do wody.

No i jeszcze wina ciężarnych, które wysikują hektolitry hormonów jak głupie.
;)

V-V

14. Data: 2009-02-15 22:39:33

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" napisał:

> Nie głupie - sikają mężowi do ust, gdy śpi z otwartymi

Jak krasnoludki do mleka?

--
Pozdrawiam - Aicha

15. Data: 2009-02-15 22:46:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 15 Feb 2009 23:38:35 +0100, Veronika napisał(a):

> Użytkownik "Flyer" <f...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> No i jeszcze wina ciężarnych, które wysikują hektolitry hormonów jak głupie.
> ;)
>
> V-V

Tia, nie mówiąc już, ile wód płodowych spływa do morza...
:-D

16. Data: 2009-02-15 22:52:36

Od: f...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 15 Lut, 23:38, "Veronika" <v...@c...op.pl> wrote:
> Użytkownik "Flyer" <f...@p...gazeta.pl> napisał w
wiadomościnews:gn9j2l$ej5$1@atlantis.news.neostrada.
pl...

> No i jeszcze wina ciężarnych, które wysikują hektolitry hormonów jak głupie.
> ;)

Znaczy się nie słyszałaś o rybach, które zmieniają płeć na żeńską, z
racji zanieczyszczenia wody? ;>

Pozdrawiam
Flyer

17. Data: 2009-02-15 22:57:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 15 Feb 2009 14:52:36 -0800 (PST), f...@g...pl napisał(a):

> [...]
pl...

> Znaczy się nie słyszałaś o rybach, które zmieniają płeć na żeńską, z

Tia, bo mają taką biologiczną zdolność - z natury będac obojnakami.

18. Data: 2009-02-15 23:08:09

Od: "Veronika" <v...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <f...@g...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

Znaczy się nie słyszałaś o rybach, które zmieniają płeć na żeńską, z
racji zanieczyszczenia wody? ;>

Nie słyszałam, ale jeśli takie są to pewnie od tego piwa, które zamienia się
w hormony, a które wysikujesz. :D

V-V

19. Data: 2009-02-15 23:14:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 16 Feb 2009 00:08:09 +0100, Veronika napisał(a):

> [...]
> racji zanieczyszczenia wody? ;>
>
> Nie słyszałam, ale jeśli takie są to pewnie od tego piwa, które zamienia się

To już raczej od masowej męskiej masturbacji połączonej jednak z higieną
osobistą "po" - patrz ścieki i "zjeżdżalnia" :-D

20. Data: 2009-02-15 23:14:30

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Veronika" napisał:

> nie słyszałaś o rybach, które zmieniają płeć na żeńską, z
> racji zanieczyszczenia wody? ;>
> Nie słyszałam, ale jeśli takie są to pewnie od tego piwa, które
> zamienia się w hormony, a które wysikujesz. :D

Ja pierdolę...

http://biologia.servis.pl/ryby_w_tamizie.php

http://www.wiadomosci24.pl/artykul/uwaga_na_papieros
y_i_alkohol_ostrzega_seksuolog_4429.html
Żeby była jasność - te estrogeny to nie z drożdży, tylko z chmielu.

--
Pozdrawiam - Aicha

Re: Coś na Walentynki ;>
i po trójce?