O polskim kołtunie :-)

21. Data: 2009-02-16 10:46:27

Temat: Re: O polskim koůtunie :-)
Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote in message
news:gnbfi9$nfa$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> Nie to jest ładne, co ładne, ale co się komu podoba.

Dulskim ich Dulszczyzna tez sie podobala.
Ale to nie znaczy ze nie mozemy tego opisac, komentowac.
Zapolska tez osmielila sie to opisac.
Ok, moze trzeba byc troche delikatnym....

> Ty natomiast krytykujesz czyjeś guściki.

Widze jednak cos na ksztalt Dulszczyzny niz tylko neutralny guscik.
Zreszta z wiekszosci wysmiewanych w tekscie,
nowoczesnych Dulskich "bozków",
juz wczesniej sam pokazywalem totu na grupie:
pisalem o "wyksztalconych z miasta", o Palikocie, lepperze wyksztalcenców,
o histerii globalnego ocieplenia, o smiesznym stwierdzeniu "Rosji nie mozna
draznic",
o klamstwach Grossa, o Tusku, o dziwnej politycznej poprawnosci ktora
zakazuje
slowa "mama". O bezmyslnym nakrecaniu sie telewizyjnymi pseudo-aferami.
O maniupowanych przez media ludziach, ktorzy bezmyslnie powarzaja
telewizyjne teksty
itd. itd. itd.

zreszta zobacz tutaj:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Dulszczyzna
Dulszczyzna ..."Te ceche charakteru posiadaja na ogól ludzie niemajacy
wlasnego zdania (bardzo czesto mimo legitymowania sie formalnym
wyksztalceniem), zas w swoich dzialaniach kierujacy sie instynktem stadnym."

- brzmi bardzo znajomo, prawda?, "wyksztalceni z miasta" nerwowo ogladajacy
slupki sondazy!
Wyksztalcency o ktorych ciagle pisze.

--------------------------

Ciagle o tym pisze bo ta "nowoczesna" Dulszczyzna az kluje w oczy.
Skoro Zapolska mogla to pokazac to ja chyba tez moge?
Ze kogos to urazi?
Wydaje mi sie ze lepiej to pokazac niz zamiatac pod dywan.

Pozdr,
Duch

22. Data: 2009-02-16 10:47:25

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:
> Ciekawsze natomiast jest, czemu nie wyúwietla mi sić czćúă postów
> Do tej pory czytaůam sobie wszystko w Outlooku, ale coú mi nie pasowaůo,
> jakby czćúă postów byůa ýýerana na drodze. No i jest ýýerana.
> Nie mam globa, cbneta i Panslavisty.
> Jakieú pomysůy dlaczego?

To chyba nie jest zalezne od czytnika, tylko do serwera. Ja korzystam z
neostrady i też nie wszystkich widzę już od dawna.
CB nie pisuje ostatnio zbyt wiele, więc może dlatego go nie widzisz.
Glob, Panslavista, bazzzant i pewnie wielu innych nie wyświetlają się w
neostradzie.

Zmień kodowanie, bo zaraziłaś się od Ducha. ;)

Ewa

23. Data: 2009-02-16 10:50:18

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

No wlasnie i jeszcze kodowanie mi szlag trafil :)

A ze brakuje czesci postow podejrzalam na:
http://groups.google.pl/group/pl.sci.psychologia/bro
wse_thread/thread/339f14eb30d44f3d#
Tam są wszystkie.

Czary Panie, czary.....

M.

24. Data: 2009-02-16 10:52:58

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

medea<e...@p...fm>

[...]
> [...]
> CB nie pisuje ostatnio zbyt wiele, więc może dlatego go nie widzisz.
> Glob, Panslavista, bazzzant i pewnie wielu innych nie wyświetlają się
[...]

Ja korzystam z serwera niusy.onet.pl. Widzę wszystko (zwłaszcza że na
początku roku wyczyściłem całkowicie KF :), oprócz części postów Bluzgacza.

Saulo

25. Data: 2009-02-16 10:53:18

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:

> A ze brakuje czesci postow podejrzalam na:
> http://groups.google.pl/group/pl.sci.psychologia/bro
wse_thread/thread/339f14eb30d44f3d#
> Tam są wszystkie.

Też tam zaglądam czasem.

> Czary Panie, czary.....

Pani, to tylko wyższa technika, żadne tam czary. ;)

Ewa

26. Data: 2009-02-16 10:53:55

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Saulo<s...@l...po>

[...]
> Ja korzystam z serwera niusy.onet.pl.
[...]

Oczywiście news.onet.pl.

Saul

27. Data: 2009-02-16 11:28:39

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Saulo pisze:

> Ja korzystam z serwera niusy.onet.pl. Widzę wszystko (zwłaszcza że na
> początku roku wyczyściłem całkowicie KF :), oprócz części postów Bluzgacza.

Amnestia? ;) Ja nawet nie sprawdziłam jeszcze, jak to działa, chociaż
czasem mnie kusi przy niektórych.

A na tym onecie to trzeba mieć pewnie konto, żeby korzystać z serwera
niusów? Mnie się nie chce zakładać nowych kont, bo tracę zwykle kupę
czasu na wyszukiwanie nicka, którego jeszcze by nie było. A potem
zapominam hasła i mam problem. ;)

Ewa

28. Data: 2009-02-16 11:34:17

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapolska byla FEMINISTKA.
Debilu.
FEMINISTKA, która pietnowala podwójna moralnosc debili
takich jak ty.

Zapamietaj.
I nie p*ol jak potluczony.

--
CB

Uzytkownik "Duch" <n...@n...com> napisal w wiadomosci

29. Data: 2009-02-16 11:34:23

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

O, a teraz dostałam hurtem.
Czyli jednak działa, tyle że z opóźnieniem - na to narzekać nie będę.

M.

30. Data: 2009-02-16 11:35:31

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

medea<e...@p...fm>

> Amnestia? ;) Ja nawet nie sprawdziłam jeszcze, jak to działa, chociaż
> czasem mnie kusi przy niektórych.

Nom :). Jest jeszcze oznaczanie postów różnych osób różnymi kolorami. W tym
bladziutkimi... ;)
Pewien słynny przeciwnik KF używał nawet hardkorowego białego. No dobrze,
mnie się też to pod koniec zeszłego roku zdarzało :)

> A na tym onecie to trzeba mieć pewnie konto, żeby korzystać z serwera
> niusów?
[...]

Raczej tak. Ale korzyści są.

Saulo