O polskim kołtunie :-)

71. Data: 2009-02-17 00:49:01

Temat: Re: O polskim koůtunie :-)
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 17 Feb 2009 00:31:46 +0000 (UTC), Bluzgacz napisał(a):

> Tak, wiem.
> Zakochalas sie i z palca caly czas zapodajesz, kiedy o mnie myslisz wiejski bacie.
> Nie wiem jednak, o jaka replike chodzi, a zwlaszcza w jakim kontekscie, bo
> skaja mialem w znacznej mierze w KFie.

No, niedlugo ci przypomnę, bo musze odszukać w necie, te konkretną, pośród
stu innych świetnych od niego.
Natomiast póki co - trafiłam na taka oto perełkę - twoją :-DDD

http://groups.google.pl/group/pl.sci.psychologia/msg
/9a27292c7ee00e3c?hl=pl

"Zapros mnie do knajpy z tancami.
Wezme Cie za reke i wyciagne na opustoszaly parkiet.
Pstrykne palcami i poleci Chill out - J. Lee Hookera.
Wbije usta w Twoja szyje, bede gladzil Cie po karku i palcami rozczesywal
Twoje wlosy na potylicy.
Bedzie duzo wyuzdania, tak duzo az przycichna rozmowy dookola. Reka bede
macal i sciskal Twoj zgrabny (?) tylek, jak typowy ramol, ktorym jestem -
wiesz o tym.
Gdy pojdziesz do toalety - podaze tam za Toba i znowu wbije swoje usta,
jednak tym razem poczujesz je miedzy nogami.
Bede robil Ci tak dobrze, ze w trakcie tego bedziesz wyzywala mnie od
najgorszych, przeklinala gorzej niz ja kiedykolwiek to czynilem.
Poznasz wtedy prawdziwa siebie a na koncu wytrysniesz i poczujesz ogromny
wstyd. Poplaczesz sie, a ja w tym momencie z twarza skurwiela bede
bezlitosnie obdarzal Cie moim bezczelnym spojrzeniem i wycieral rekawem
resztki Twojego ejakulatu z ust.
Chyba nie musze mowic, ze po wszystkim bedziesz robila mi laske a lzy w
oczach nie beda ze smutku, ale z powodu tego, ze wepchne Ci te moje marne
9-10cm w gardlo i bede je rznal jak popierdolony zboczeniec.
Himera - jestes nastepna. A pozniej Fra. Zrobie Was wszystkie, obiecuje.
Te, ktorych nie wymienilem niech sie tez szykuja, posiade tutaj kazda
kobiete, bo moim celem jest robienie Wam Drogie Panie dobrze, zaslugujecie
na to. Suki."

Czyżbyś mógl tylko oralnie? - bo te buńczucznie deklarowane 10 cm jakoś
smętnie zabrzmiało, bo wiesz, normalnie to powinno być jakieś 23-24... i
pewnie dlatego projektujesz sobie na mnie ten symboliczny palec...

72. Data: 2009-02-17 08:12:03

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oczywiście news.onet.pl.

Wielkie dzięki Saulo.
Zmieniłam i nagle wszyscy się w cudowny sposób pokazali.
(i teraz będę miała za swoje :-)) )

Ciekawa jestem czemu serwer neostradowy w połączeniu z Outlookiem wycina
niektórych w pień.
Może kiedyś do zglębię, jak....mnie najdzie (ale coś cienko to widzę)

M.

73. Data: 2009-02-17 09:11:10

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka<i...@g...pl>

[...]
> Czyżbyś mógl tylko oralnie? - bo te buńczucznie deklarowane 10 cm
> jakoś smętnie zabrzmiało, bo wiesz, normalnie to powinno być jakieś
> 23-24...

Bierzesz 23-24 w gardło? No, no. Zaiste XL.

Saulo

74. Data: 2009-02-17 18:18:14

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vilar" napisał:

> Ciekawa jestem czemu serwer neostradowy w połączeniu z
> Outlookiem wycina niektórych w pień.

Bo dla tpsa gmail to zuooo! :)

(w czym poniekąd ma rację - niegdysiejsze dzieci neostrady zastapiły
dzieci gmaila)

--
Pozdrawiam - Aicha

75. Data: 2009-02-17 18:22:09

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Vilar<v...@U...TO.op.pl>

> Wielkie dzięki Saulo.
> Zmieniłam i nagle wszyscy się w cudowny sposób pokazali.
> (i teraz będę miała za swoje :-)) )
[...]

Hehe. Nie dodałem tylko, że temu serwerowi zdarzyły się jakiś miesiąc-dwa
temu powtarzające się przez jakiś czas całodniowe zwałki.

Saulo

76. Data: 2009-02-17 19:53:24

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> normalnie to powinno być jakieś 23-24...

To chyba konia, XL!

Akurat mam linijkę pod ręką i znów się przez Ciebie ze śmiechu
popłakałam. ;)
Jesteś jeszcze dziewicą??

Ewa

77. Data: 2009-02-17 21:21:33

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 17 Lut, 20:53, medea <e...@p...fm> wrote:

> To chyba konia, XL!

Nie. Nie konia. Tylko nie zazdrość...

> Akurat mam linijkę pod ręką i znów się przez Ciebie ze śmiechu
> popłakałam. ;)

No, nie żartuj, że w "stanie gotowości" zmierzyłaś i było tylko 10,
jak u Bluzgacza, bo się z kolei ja popłaczę. Myślałam, że wszyscy
panowie mają mw. 23-24... ale widzę, że akurat ja (czyżby jedna z
nielicznych?) akurat przy pierwszym dobrze trafiłam :-)
Znasz regułę dwóch palców?
Masz wysokiego męża?
No to wszystko jasne.

> Jesteś jeszcze dziewicą??

Po spłodzeniu/urodzeniu 2 dzieci? - byłoby trudno, no, ale niektóre
podobno sobie rekonstruują...

78. Data: 2009-02-17 21:31:08

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 17 Lut, 22:21, i...@g...pl wrote:

> Nie. Nie konia. Tylko nie zazdrość...

...Chociaż... widzę, że raczej wydajesz się być przestraszona - skoro
masz dotąd takie, a nie inne doświadczenia...
A fakt jest autentyczny, TEŻ swego czasu z podziałką w ręce
stwierdzony i nadal aktualny :-)

79. Data: 2009-02-17 21:35:15

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...pl pisze:

> ...Chociaż... widzę, że raczej wydajesz się być przestraszona - skoro
> masz dotąd takie, a nie inne doświadczenia...
> A fakt jest autentyczny, TEŻ swego czasu z podziałką w ręce
> stwierdzony i nadal aktualny :-)

Kochana, ja nikomu linijką nie mierzyłam.
Widziałam w życiu trochę więcej członków niż Ty i tylko te na pornosach
być może osiągały taką wielkość.

Czyżbym miała aż takiego pecha??

Ewa

80. Data: 2009-02-17 21:35:55