O potrzebie umiaru (być może OT)

31. Data: 2003-05-09 20:26:11

Temat: Re: O potrzebie umiaru (być może OT)
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 9 May 2003, casus wrote:

> A co to jest SKIM i dlaczego sie na to powolujesz? Czy jestes tam? Mozesz
> cos o tym powiedziec? I co tam sie wogole robi?

Przeciez to stoi napisany na szacownej stronie ww. Towarzystwa
Wzajemnej Adoracji, ktora kazdy sobie moze obejrzec i przeczytac
http://skim.host.sk/index2.html

Co do dalszej czesci dyskusji zapodalem juz, ze dyskusje
skonczylem - wole grac z corka w domino niz tluc bezsensowna
dyskusje o niczym

Pozdrowienia

Piotr
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

32. Data: 2003-05-09 20:28:23

Od: j...@d...zabrze.pl (Jerzy Matysiakiewicz) szukaj wiadomości tego autora

Piotr Kasztelowicz wrote:

> a mam obowiazek Ci odpowiadac?

Kto mowi o obowiazku????

jm

33. Data: 2003-05-09 20:44:08

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Co do dalszej czesci dyskusji zapodalem juz, ze dyskusje
> skonczylem - wole grac z corka w domino niz tluc bezsensowna

To nie jest Piotrze o niczym. Napisales pare rzeczy niezrozumialych.
Napisales cos o kims lub o czyms. Jaki miales w tym cel, skoro nie
dokonczyles? Nie wiadomo o co chodzi. Wiec badz tak dobry i dokoncz co
zaczales i wyjasnij wszystkim co masz na mysli, bo ja na np nie wiem.
Rozumiem, ze mnie zbywasz...czyzby mi sie tylko wydawalo? To w koncu po co
to wszystko napisales, skoro nie zamierzasz odpowiedziec i uscislic jak sie
ktos pyta?
aha - a ta stronka to jakas stara jest, prawie z przed roku - i jakos nie
widze powiazania jej z tym co pisales wczesniej....wyjasnisz?

casus

34. Data: 2003-05-10 13:08:29

Od: "Jola" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Pewnie sie naraze, ale niech tam......Panowie, ktorzy tak zawziecie od kilku
dni dyskutujecie.....Poczytajcie sobie KEL, zwlaszcza art 52.....

pozdrawiam serdecznie
milka
PS. nie znam osobiscie nikogo z dyskutantow i rada dotyczaca poczytania KEL
odnosi sie do kazdego z Was Panowie ( zeby mi nie zarzucono zaraz, ze
kogokolwiek bronie).

35. Data: 2003-05-10 21:26:59

Od: "Mrowka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaja" <k...@B...op.pl> napisał w wiadomości

> Piszesz brednie.Dradam nie jest z Warszawy.

Nie jest z Warszawy?No to jestem w szoku,bo mi proponowal wizyte w szpitalu
na Banacha gdzie ponoc ma swoj gabinet.....

Magda

36. Data: 2003-05-10 22:38:41

Od: Kaja <k...@B...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

10 maj 2003(sobota).Patrzę,a tu o godzinie 23:26 *Mrowka*
<b9jqs4$dha$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał(a):

> Użytkownik "Kaja" <k...@B...op.pl> napisał w wiadomości

> Nie jest z Warszawy?No to jestem w szoku,bo mi proponowal wizyte w szpitalu
> na Banacha gdzie ponoc ma swoj gabinet.....

Jak przez mgłę pamiętam tamten post,ale to nie pisał dradam.

--
Pozdrowienia,
Kaja

37. Data: 2003-05-10 23:26:14

Od: "Mrowka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 10 maj 2003(sobota).Patrzę,a tu o godzinie 23:26 *Mrowka*

> Jak przez mgłę pamiętam tamten post,ale to nie pisał dradam.

Czego nie napisal dradam?

Magda

38. Data: 2003-05-11 11:27:37

Od: Kaja <k...@B...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

11 maj 2003(niedziela).Patrzę,a tu o godzinie 1:26 *Mrowka*
<b9k1rm$hsg$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał(a):

> Użytkownik "Kaja" <k...@B...op.pl> napisał w wiadomości

> szpitalu

> Czego nie napisal dradam?

Napisałaś j.w,że proponował Ci wizytę w szpitalu na Banacha,gdzie ma swój
gabinet.Chyba nie mógł Ci tego proponować,bo on mieszka w Kanadzie.
Pomyliłaś chyba jego nicka z nickiem kogo innego :-)
Chodzilo o gabinet okulistyczny?

--
Pozdrowienia,
Kaja

39. Data: 2003-05-11 14:39:35

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> gabinet.Chyba nie mógł Ci tego proponować,bo on mieszka w Kanadzie.
> Pomyliłaś chyba jego nicka z nickiem kogo innego :-)

Na tej liscie nikt nie proponowal wizyty okulistycznej w gabinecie na
Banacha.

casus

40. Data: 2003-05-11 20:42:03

Od: "Mrowka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> gabinet.Chyba nie mógł Ci tego proponować,bo on mieszka w Kanadzie.
> Pomyliłaś chyba jego nicka z nickiem kogo innego :-)

Ja myslam o Dradamie-"lekarzu"tym co jest chory na porazenie mozgowe i co
kiedys straszne psy sie na nim tutaj wieszalo.

Magda

Drozdzyca organizmu - kilka pytan (dlugie)
PROBLEM
ADR 4
samoistna odma płucna
Androlog w Warszawie