O prawdzie - warto...

21. Data: 2007-05-21 19:24:54

Temat: Re: O Prawdzie - warto?
Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciej Woźniak napisał(a):
> Użytkownik "Sky" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> W głównym znaczeniu, to jedno z kryteriów oceny,
> czy informację przekazywać dalej, czy blokować.
> Podrzędna, lokalna kategoria.

Nie sprowadzaj Prawdy do wartości True w schemacie blokowym lub drzewie
decyzyjnym :-)

--
XL wiosenna
Uwaga: to konto jest kontynuacją poprzedniego, którego profil znajdziesz

22. Data: 2007-05-21 19:54:53

Od: "Maciej Woźniak" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> Nie sprowadzaj Prawdy do wartości True w schemacie blokowym lub drzewie
> decyzyjnym :-)

Och, oczywiście. To znacznie bardziej wyrafinowana kategoria.
Niemniej, podrzędna i lokalna. Taka w sam raz na nasze mózgi.
Ani za duża, ani za mała.
I z niczym jej nie mylę, niestety. Jeśli dostajesz informację,
rozpowszechniasz ją dalej albo blokujesz. Decyzja nieco
bardziej rozbudowana niż w klasycznych bramkach logicznych,
ale zasada podobna. Jak się zastanowisz, może zgodzisz
się, że podstawowe kryteria dla kwestii "rozpowszechnić/
blokować" to prawdziwość, istotność i własny interes.
A prawdziwość wydaje Ci się taka istotna głównie dlatego,
że system sztucznie ją pompuje, coby zrównoważyć lub
nawet przeskoczyć kryterium 3, które dla systemu często
jest dość destrukcyjne.

23. Data: 2007-05-21 20:40:09

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "! AXID ! ÓÓÓ !" <h...@p...ooooonet.pl> napisał w
wiadomości news:f2sr2g$h9g$11@nemesis.news.tpi.pl...

> Iksełka iksełka ty kurwo

Po co tracić siły na to co i tak nie do "ruszenia"? ;P

24. Data: 2007-05-21 20:45:06

Od: "! AXID ! ÓÓÓ !" <h...@p...ooooonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sky napisał:

> Po co tracić siły na to co i tak nie do "ruszenia"? ;P

tak myslełeś jak twoja gruba matka okupowała kibel a ciebie sranie przycisło

--
! PÓWJEC ! SWÓJEJ ! MATCE ! ŻÓ !
! BÓNDZIE ! SIÓ ! DZIAŁÓ !

25. Data: 2007-05-21 20:53:00

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "! AXID ! ÓÓÓ !" <h...@p...ooooonet.pl> napisał w
wiadomości news:f2t0ko$5g5$1@nemesis.news.tpi.pl...

> tak myslełeś jak twoja gruba matka okupowała kibel a ciebie sranie
przycisło

Musi takie obrazy znasz z autopsji... ;)

26. Data: 2007-05-21 20:55:22

Od: "iwanos" <i...@6...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Musi takie obrazy znasz z autopsji... ;)

wypierdalaj SRAJ bo ci wyjebe liscia ty smieciu

27. Data: 2007-05-21 20:56:40

Od: "! AXID ! ÓÓÓ !" <h...@p...ooooonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sky napisał:

> Użytkownik "! AXID ! ÓÓÓ !" <h...@p...ooooonet.pl> napisał w
> wiadomości news:f2t0ko$5g5$1@nemesis.news.tpi.pl...

> przycisło
>
> Musi takie obrazy znasz z autopsji... ;)

a ałtopsji twojej starej ty kurwo

--
! PÓWJEC ! SWÓJEJ ! MATCE ! ŻÓ !
! BÓNDZIE ! SIÓ ! DZIAŁÓ !

28. Data: 2007-05-21 21:00:52

Od: "! DIÓBÓŁSÓN !" <hellbóy@satón.órg> szukaj wiadomości tego autora

iwanos napisał(a):

> wypierdalaj SRAJ bo ci wyjebe liscia ty smieciu

szkoda reki na smiecia, smiecie sie utylizuje

--

! APD !

! APZ !

! P Ó S Ł Ó S Z Ó Ń S T VV Ó !

29. Data: 2007-05-21 21:01:18

Od: "iwanos" <i...@6...pl> szukaj wiadomości tego autora

> szkoda reki na smiecia, smiecie sie utylizuje

msz racje niechaj wypierdala do swojej beczki po robie i niech wystawia z
nieh ŁEB jak jego stara podczas robienia gały

30. Data: 2007-05-21 21:19:16

Od: "ksRobak" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" <i...@w...pl>

> Tego nie rozumiem: jak to "postrzega wspomnienia"? Przecież wspomnienia
> to ślady/zapis naszych postrzeżeń (nie: spostrzeżeń!).

> Chodzi o tzw punkt odniesienia dla prawdy? - jeśli tak, to każdy
> światopogląd ma swój... jak i swoją prawdę. Mędrca szkiełko i oko też
> zawsze służy danej (!) prawdzie. W dodatku i oko, i szkiełko - jakże są
> niedoskonałe!

> No tak - nie będzie wiadomo tylko tego, o jakiej prawdzie mówimy - a
> może każdy z nas o innej?
>
> --
> XL wiosenna

Szanowna Pani. :-)
Dzisiaj oczekując na przystanku autobusowym, na autobus linii 122
- byłem świadkiem ciekawego zdarzenia. Przez ulicę nie zważając
na samochody, przebiegł dwugłowy pies. Jedna z kobiet na przystanku
zaintrygowana dziwolągiem, wskazała go palcem koleżance i powiedziała:
"zwróć uwagę jaki dziwny pies - jeszcze takiego nie widziałam"
Co oznaczają słowa: "zwróć uwagę"? :)
Jaka zachodzi relacja pomiędzy "zwróć uwagę" a "punkt skupienia uwagi" ?
Zwracam uwagę na coś, koncentruję się na czymś, itp.
Czy Pani czytając ten post skupiasz swoją uwagę na treści? ;)
Edward Robak*
Uwaga: kopia na free-pl-prawdy
~>°<~
Może już pora spojrzeć PRAWDZIE prosto w jej wybałuszone oczy?

Psychologia muzyki
Dziołszki! Dajcie rzyć!
Wieczór z Bondem...
Chopy - trzymajta wasze baby w niepewności!!!
DOBRE