Re: O szczęściu

From: azi <r...@v...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: O szczęściu
Date: Sat, 5 Jun 2010 12:34:12 -0700 (PDT)
<1...@4...net> <hudc88$ctb$1@news.onet.pl>
<4c0a36ff$0$19174$65785112@news.neostrada.pl>
<9...@r...googlegroups.com>
<a...@4...net>
<9...@w...googlegroups.com>
<k...@4...net>

On 5 Cze, 19:37, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Też Cię lubię, cipo ;-)
> A historie różne bywają między ludźmi, ta akurat raczej była wielkim
> nieporozumieniem, trudno. Jaka akcja, taka reakcja, musisz się z tym
> liczyć.

No do wariatkowa chciałaś mnie wyłaś, byś mi blamu narobiła na wsi ;)

> Od czyjej?
> ;-PPP

ponad sześciu miliardów populacji - i tu mówię poważnie, jesteś
na coś chora, tylko jeszcze waham się w ostatecznej diagnozie.
a propos... czemu nie pracujesz w zawodzie, w twoim wieku to
hetery jeszcze uczą?

> Dzięki, zostaję zawsze tam, gdzie chcę. Się okaże.

Zrób test Sendera... sie okaże kto cie chce ;)))

jeju ale na priv bo to top secret :)