Re: O szczęściu

From: Ikselka <i...@g...pl>
Subject: Re: O szczęściu
Newsgroups: pl.sci.psychologia
<1...@4...net> <hudc88$ctb$1@news.onet.pl>
<4c0a36ff$0$19174$65785112@news.neostrada.pl>
<9...@r...googlegroups.com>
<a...@4...net>
<9...@w...googlegroups.com>
<k...@4...net>
<9...@u...googlegroups.com>
Date: Sat, 5 Jun 2010 22:35:53 +0200

Dnia Sat, 5 Jun 2010 12:34:12 -0700 (PDT), azi napisał(a):

> No do wariatkowa chciałaś mnie wyłaś, byś mi blamu narobiła na wsi ;)

To Ty mnie chciałaś pobić, nie?
;-D

> ponad sześciu miliardów populacji - i tu mówię poważnie, jesteś
> na coś chora, tylko jeszcze waham się w ostatecznej diagnozie.

JESZCZE się wahasz???
:-)

> a propos... czemu nie pracujesz w zawodzie, w twoim wieku to
> hetery jeszcze uczą?

Bo nie chciałam zostać, jak to nazywasz, heterą. Właśnie i wyłącznie
dlatego nie wróciłam do pracy po urlopie zdrowotnym na nerwy i serce (jedno
i drugie wyleczone zupełnie). Tzn wtedy brakło dla mnie godzin w starej
szkole z powodu likwidacji klas 7-8, gimnazjum tam nie powstało,
natychmiast znalazłam miejsce w liceum - w poniedzialek złożyłam tam
podanie na stertę innych, w srodę zadzwonili, że w piątek rano zaczynam
pracę, podali plan, a w czwartek rano zadzwoniłam do dyrektora, że jednak
bardzo dziękuję. Jego zdziwienie pozwoliło mu tylko na wydukanie pytania:
"Pewnie znalazła pani lepszą ofertę?" - cóż, potwierdziłam, bo czyż można
komuś wytłumaczyć, że praca zawodowa tak z dnia na dzień przestała być dla
mnie warunkiem spełniania się w życiu?

> Zrób test Sendera... sie okaże kto cie chce ;)))

Ja się chcę i parę osób w realu.

> jeju ale na priv bo to top secret :)

Ok.