O tym jakimi baranami są niektórzy kredytobiorcy w Polsce kupujący mieszkanie za 200 000 zł

101. Data: 2011-01-10 15:37:38

Temat: Re: O tym jakimi baranami są niektórzy kredytobiorcy w Polsce kupujący mieszkanie za 200 000 zł
Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Już Ci tłumaczono jak pastuszkowi przy krowach, o ile musiałby wzrosnąć kurs walut,
żeby przestał się opłacać niemal zerowy dziś
Libor (w porównaniu do Wiboru).

A kurs jak to kurs - raz wzrośnie, raz spadnie.
Za to marża jest stała wg umowy.
Ryzyko: ewentualny wzrost Liboru (oj bywało, bywało w historii).
Pytanie natomiast, czy i tak kiedykolwiek Wibor będzie niższy, niż Libor??

-----

102. Data: 2011-01-10 20:24:02

Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 9 Jan 2011 23:04:09 +0100, Marek Dyjor napisał(a):

> Jeśli masz zamiar mieszkać dłużej to zwykle musisz zrobić jakiś remont,
> większy lub mniejszy ale kosztujący sporo pieniędzy :) Wtapiasz forsę w
> cudze mieszkanie.

Że co? Owszem, mogę remont zrobić, ale tylko wtedy, kiedy koszt tego
remontu odliczę od czynszu.

--
___________ (R)
_______/ /_ GG: 3524356

103. Data: 2011-01-10 21:13:41

Od: Yakhub <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 10 Jan 2011 21:24:02 +0100, Adam Płaszczyca napisał(a):

> Że co? Owszem, mogę remont zrobić, ale tylko wtedy, kiedy koszt tego
> remontu odliczę od czynszu.

Właściciel mieszkania może się na taki układ zgodzić, albo i nie.

Jak się nie zgodzi, to masz wybór: mieszkać w syfie, albo wtapiać kasę.

--
Yakhub

104. Data: 2011-01-11 11:37:20

Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 7 Jan 2011, KRZYZAK wrote:

> Kupowac zlote krugerandy. To bezpieczniejsza inwestycja niz nieruchomosci.
> Sa podstawy przypuszczac, ze liberalny rzad PO przed niczym sie nie cofnie

Masz na myśli podatek katastr(of)alny czy nakaz sprzedaży złota
państwu, ostatnio ćwiczony w zeszłym wieku w USA?
(ale to ostatnie oznaczałoby konieczność kupienia złota na "szarym rynku",
żeby papierów nie było).

pzdr, Gotfryd

105. Data: 2011-01-11 13:19:22

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Płaszczyca wrote:

> Że co? Owszem, mogę remont zrobić, ale tylko wtedy, kiedy koszt tego
> remontu odliczę od czynszu.

ho ho ...

czasem jeszcze będziesz musiał doprowadzić mieszkanie do poprzedniego stanu
na końcu :)

106. Data: 2011-01-12 13:26:34

Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ąćęłńóśźż" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Ryzyko: ewentualny wzrost Liboru (oj bywało, bywało w historii).
> Pytanie natomiast, czy i tak kiedykolwiek Wibor będzie niższy, niż Libor??

Kredyt w złotówkach oprocentowany na 5,8% kiedy zarabia się w złotówkach,
jest lepszy od walutowego.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

107. Data: 2011-01-12 19:45:40

Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 10 Jan 2011 22:13:41 +0100, Yakhub napisał(a):

> Właściciel mieszkania może się na taki układ zgodzić, albo i nie.
> Jak się nie zgodzi, to masz wybór: mieszkać w syfie, albo wtapiać kasę.

Ależ skąd, mam wybór - mieszkac w syfie, albo mieszkać gdzie indziej.

--
___________ (R)
_______/ /_ GG: 3524356

108. Data: 2011-01-12 19:46:03

Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 11 Jan 2011 14:19:22 +0100, Marek Dyjor napisał(a):

> czasem jeszcze będziesz musiał doprowadzić mieszkanie do poprzedniego stanu
> na końcu :)

Na końcu, to sobie może wynajmujący stanąć :P

--
___________ (R)
_______/ /_ GG: 3524356

109. Data: 2011-01-13 11:58:38

Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jest lepszy od walutowego.

Kredyt 200tys na 20lat
Rata kredytu CHF(2%)- 1011zł
Rata kredytu PLN(5,8%)-1410zł
Rata kredytu USD(5.6%)-1390zł

Krzysiek

110. Data: 2011-01-13 15:24:45

Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ustal sobie oprocentowanie kredytu w złotówkach na 10,8% i nadal twierdź, że rzekomo
kredyt w złotówkach kiedy zarabia się w
złotówkach, jest lepszy od walutowego.
Lub na 20,8%.
Albo na 30,8%.
I podaj nam przy ilu %% zmieniasz zdanie.
Otrzymamy punkt "zero Werbińskiego" ;-))

-----

| Kredyt w złotówkach oprocentowany na 5,8% kiedy zarabia się w złotówkach, jest
lepszy od walutowego.

akumulatorowy odkurzacz bezprzewodowy - jaki
Cheap Timberland boots wholesale www.shoestrade.biz
Cheap Nilk air max 90 91 95 97 2009 TN LTD shoes wholesale www.shoestrade.biz
Cheap Nilk air max 2010 shoes wholesale www.shoestrade.biz
Cheap Nilk air max 2011 shoes wholesale www.shoestrade.biz