O tym jakimi baranami są niektórzy kredytobiorcy w Polsce kupujący mieszkanie za 200 000 zł

31. Data: 2011-01-07 18:10:41

Temat: Re: O tym jakimi baranami są niektórzy kredytobiorcy w Polsce kupujący mieszkanie za 200 000 zł
Od: Bydlę <b...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Jan Werbinski wrote:
> Użytkownik "Bydlę" <b...@b...com> napisał w wiadomości

> mBank chyba jest darmowy

Nieprawda.

> jeśli nie brać płatnych usług

???
Czytałeś to przed wysłaniem?

--
Bydlę

32. Data: 2011-01-07 18:11:41

Od: "emarcin" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiedzieć czemu ludzie płacą drożej za m2 w niedorozwiniętym kraju bez
> autostrad, na skraju zapaści gospodarczej (deficyt), gdzie zarabiają kilka
> razy mniej.
> Ja też nie wiem.

Co Ty jeszcze robisz w tym niedorozwiniętym kraju.
Ja też nie wiem.

emarcin

PS. Bremen czeka.

33. Data: 2011-01-07 18:32:47

Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

> Polubisz. W zeszłym roku natknąłem się na oszacowanie, że po ruchac
> emisyjnych
> FED z roku 2008 i 2009 deprecjacja dolara wyniesie ok. 70%, znaczy się:
> spadnie
> do 1/3 wartości.

Naganiają na złoto coraz bardziej. Kiedyś naganiali na nieruchomości.

> Wzrost cen złota w USD za ostatie lata wynosił (r/r):
> 2005 17,9%
> 2006 23,1%
> 2007 30,3%
> 2008 5%
> 2009 12%
> 2010 30%
>
> I tak sobie rosnie od 11 lat, a działania Bernanke i FED-u walnie się do
> tego przyczyniają.

Ale przedtem kilkanaście lat taniało. Dopiero odrobiło straty. Widzę lepsze
inwestycje. Nie twierdzę, że złoto nie podrożeje jeszcze z dziesięć razy
przez dwa lata, ale ja po prostu nie wchodzę do tego pociągu.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

34. Data: 2011-01-07 18:33:30

Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

> A nieosobiście uwielbiasz?
> Jak?

Nieosobiście? Spytaj nie moją osobę.

35. Data: 2011-01-07 18:34:04

Od: Yakhub <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 7 Jan 2011 19:34:22 +0100, Jan Werbinski napisał(a):

> Mam mBank od lat

A nazywasz się BRE ?

--
Yakhub

36. Data: 2011-01-07 18:34:22

Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

> Nieprawda.

> ???
> Czytałeś to przed wysłaniem?

Mam mBank od lat i nie płacę za nic. Ale podobno coś tam mają płatnego, więc
trzeba uważać.

37. Data: 2011-01-07 18:34:58

Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "emarcin" <e...@t...pl> napisał w wiadomości

> Co Ty jeszcze robisz w tym niedorozwiniętym kraju.
> Ja też nie wiem.

Delektuję się patrząc na niewolników.

> emarcin
>
> PS. Bremen czeka.

Przecież byłem wczoraj.

38. Data: 2011-01-07 19:22:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 7 Jan 2011 09:28:52 +0100, Jan Werbinski napisał(a):

> [...]
> stanie idealnym. Zero wilgoci. Dach zdrowy.
> Koszt utrzymania to 320 euro podatków na rok. Żadnych czynszów, żadnych
> funduszów remontowych, ani dopłat do części wspólnej bo nie ma części
> wspólnej. Do tego koszt śmieci, prądu i wody. Ewentualne remonty raz na
> kilkadziesiąt lat jak u wszystkich. Piwnica, parter, piętro i drugie piętro.
> Chyba też strych, ale nie oglądałem. W sumie 300 metrów kwadratowych.
>
> I teraz najlepsze.
> Została zakupiona za 75 000 euro. 1000 zł za metr kwadratowy. Za dwuletnie

Ale najciekawsze będzie to, kiedy się ujawni ten SĘK :-)

39. Data: 2011-01-07 19:30:24

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "emarcin" <e...@t...pl> napisał w wiadomości

> Delektuję się patrząc na niewolników.

Sam jestes niewolnik, racjonalizujacy swoje nedzne zycie w przytulkach, bo
sie nie oplaca.

40. Data: 2011-01-07 19:36:50

Od: "wiktor [wiki] matlakiewicz" <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

czeŚĆ,
... a dzień taki sam u nas jak u Was,
napisał emarcin na pl.pregierz do nas:

> Co Ty jeszcze robisz w tym niedorozwiniętym kraju.

Troluje :o)

> emarcin

pozdrawiam
Wiki

--
wiktor [wiki] matlakiewicz
(> - - ^.^_, http://wiki.smutek.pl

akumulatorowy odkurzacz bezprzewodowy - jaki
Cheap Timberland boots wholesale www.shoestrade.biz
Cheap Nilk air max 90 91 95 97 2009 TN LTD shoes wholesale www.shoestrade.biz
Cheap Nilk air max 2010 shoes wholesale www.shoestrade.biz
Cheap Nilk air max 2011 shoes wholesale www.shoestrade.biz