O tym jakimi baranami są niektórzy kredytobiorcy w Polsce kupujący mieszkanie za 200 000 zł

71. Data: 2011-01-08 17:08:14

Temat: Re: O tym jakimi baranami są niektórzy kredytobiorcy w Polsce kupujący mieszkanie za 200 000 zł
Od: "Anna Izabela" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości
news:m4merpg41g9u$.1qkpjugi7cise.dlg@40tude.net...

> A ile przy tym zabawy!

Co kto lubi... ;-P)

> To w czymś tutaj przeszkadza? ;)

Fakt, zupełnie nie!
;-)

AI

72. Data: 2011-01-08 17:09:40

Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jumal wrote:

> W skrócie - osoby które w 2006 roku wzięły kredyt w CHF (gdy frank był
> po 2 z groszami) płaciły i nadal płacą ratę o kilka stów niższą, niż ci
> którzy wzięli kredyt w złotówkach. I będą płacić aż do magicznej granicy
> (o ile dobrze pamiętam z wyliczeń) za którą frank będzie kosztować ok. 5
> PLN. Z tym że gdy coś takiego nastąpi to kredyt dla osób żyjących w
> Polsce będzie już tylko jednym z poważnych problemów :)

Coś mi tu nie gra. Jeśli jedna waluta ulega mniejszej inflacji niż inna, to
naturalnym jest, że będzie się względem niej umacniać tak, aby
zneutralizować różnicę. Gdyby było inaczej to pojawiłaby się możliwość
arbitrażu (np. biorę kredyt we frankach i pakuję w obligacje złotówkowe).

Oczywiście niewielkie odchyłki są możliwe, bo ważny jest też np. bilans
handlowy, ale generalnie nie powinno być większej różnicy w której walucie
biorę kredyt.

Rozjaśni mi to ktoś?

73. Data: 2011-01-08 17:18:23

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Dnia pięknego Fri, 07 Jan 2011 19:34:22 +0100 osobnik zwany Jan Werbinski
wystukał:

> Użytkownik "Bydlę" <b...@b...com> napisał w wiadomości

> Mam mBank od lat i nie płacę za nic. Ale podobno coś tam mają płatnego,
> więc trzeba uważać.

płacisz, tylko woda z wanny zaćmiła ci umysł i nie zauważasz.

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

74. Data: 2011-01-08 18:27:24

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Anna Izabela" <a...@g...pl> wrote in message

> Użytkownik "jp" <j...@g...com> napisał w wiadomości
>
> Ja cofam ten sęk. Ja cofam wszystkie sęki na świecie!
>
> AI

Szparę też?!

75. Data: 2011-01-08 18:32:07

Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 8 Jan 2011 13:23:10 +0100, Anna Izabela napisał(a):

> - Co by i nie było, to my dziedziczymy dwadzieścia procent, tylko Lutmann
> musi mieć pewność, że Honigmann go wypuści, oczywiście, jeżeli Rozencwajgowa
> jeszcze dziś się przeniesie na łono Abrahama, to Malwina Fajnsztajn nie ma
> nic przeciwko, tylko Lipszyc musi mieć pięćset dolary...

...nie gotówką! ;)

--
___________ (R)
_______/ /_ GG: 3524356

76. Data: 2011-01-08 19:07:41

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jan Werbinski wrote:
> [...]
> remonty raz na kilkadziesiąt lat jak u wszystkich. Piwnica, parter,
> piętro i drugie piętro. Chyba też strych, ale nie oglądałem. W sumie
> 300 metrów kwadratowych.
> I teraz najlepsze.
> Została zakupiona za 75 000 euro. 1000 zł za metr kwadratowy. Za
> dwuletnie lub trzyletnie dochody, a o pracę tam łatwiej niż u nas.
>
> U nas idioci kupili zapleśniałe klitki za i płacą na remonty
> cieknących dachów, dojazdy z przedmieścia. W dodatku są niewolnikami
> rosnącego franka i kredytów na 30 lat. Durnie. Jeszcze tylko im

to teraz poszukaj dlaczego tam te nieruchomości są za takie śmieszne
pieniądze :)

jak dobrze poszukasz to w Bieszczadach kupisz tano dom z hektarami, tylko
powstaje pytanie co będziesz tam robił.

Swego czasu był link do super apartamentpowców z basenami i obsługa gdzieś w
Singapurze czy w innyej Azji, ceny były bardzo atrakcyjne 100 000 za 70 m2:)

77. Data: 2011-01-08 19:08:46

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

KRZYZAK wrote:

> Samo frajerstwo kupujacych nie wystarcza. Potrzeban jest wspolpraca
> bankow. Dlatego wlasnie jestem zwolennikiem obciazenia ich dodatkowym
> podatkiem.

a ja sądzę że najlepiej znacjonalizować a pieniądze rozdać biedny :)

78. Data: 2011-01-08 19:14:34

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaszyn wrote:
> [...]
>

> Moze to i wszystko prawda, ale wiekszosc tych, co brala w frankach
> (smiem twierdzic, ze z 99% hipotecznych), brala dlatego, ze przy
> owczesnym kursie franka mogli wziac _wiekszy_ kredyt za te sama rate,
> ktora placiliby w zlotowkowym kredycie. Dzieki temu mogli kupic albo
> wieksze mieszkanie, albo skrocic czas placenia. I wraz z oslabieniem
> zlotowki ich wyliczenia poszly sie czochrac, a kredyt z taniego
> zrobil sie _dla nich_ drogi i niewielkim pocieszeniem dla nich jest,
> ze jakby wzieli taki kredyt w zlotowkach, placiliby więcej.

a to że ktoś jest baranem i funduje sobie na kredyt rezydencje zamiast domu
do mieszkania to jest skończona głupota. Ja wybudowałem dom w sam raz,
wziąłem trochę kredytu zwykłego komercyjnego (100 000) na pięć lat... i tak
zapłacę sporo mniej do banku niż hipopłatnicy.

Stwierdziłem ze wolę płacić sporo miesięcznie ale krótko niż założyć sobie
na szyję homonto na resztę życia.

79. Data: 2011-01-08 19:25:24

Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 8 Jan 2011 18:08:14 +0100, Anna Izabela napisał(a):

> Co kto lubi... ;-P)

No fakt, ze Staniaka taka rozrywka jak z Koziołka pisarz sonetów ;)

> Fakt, zupełnie nie!
> ;-)

To wbijaj na moje miejsce, bo mnie się już wątek znudził :)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

80. Data: 2011-01-08 19:56:34

Od: "Anna Izabela" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No fakt, ze Staniaka taka rozrywka jak z Koziołka pisarz sonetów ;)

> To wbijaj na moje miejsce, bo mnie się już wątek znudził :)

Eeee, nie,. dzięki, wątek o żarówkach jest po prostu nudny!
;)

AI

akumulatorowy odkurzacz bezprzewodowy - jaki
Cheap Timberland boots wholesale www.shoestrade.biz
Cheap Nilk air max 90 91 95 97 2009 TN LTD shoes wholesale www.shoestrade.biz
Cheap Nilk air max 2010 shoes wholesale www.shoestrade.biz
Cheap Nilk air max 2011 shoes wholesale www.shoestrade.biz