O zachowaniu się przy stole

31. Data: 2012-01-16 12:56:15

Temat: Re: O zachowaniu się przy stole
Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-16 13:22, było cicho i spokojnie, aż tu medea jak pierdolnie:

> Niezupełnie. Chciałam się dowiedzieć, na ile takie rozwiązanie jest/nie
> jest standardowe. No i pytanie - jak (może lepiej) poradziliby sobie inni.
> Bo że każdy jakoś sobie poradziłby, nie obrażając przy tym nikogo
> (oprócz być może pana L.), to było dla nie oczywiste.
>
> Ewa

Z tym obrazaniem to chyba troche przesadzasz.
Z tego co zaobesrwowalem w kulturze Niemcow, nawet tych dobrze
wyksztalconych, to pierdniecie lub bekniecie przy stole, a tym bardziej
w jakims barze piwnym jest u nich norma, wiec odrobina parafrazy ich
dziejowej uprzejmosci z pewnoscia takze sie w niej zmiesci.
Ze juz przez grzecznosc nie wspomne tutaj o czyims tankowaniu do granic
wytrzymalosci pecherza, jako byc moze wlasnie nieco kontrowersyjnym w
obu kulturach :P
Ale rozumiem krajanke, ze za darmoche bylo. Znaczy sie ktos stawial ;)

32. Data: 2012-01-16 13:28:05

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-16 13:36, Bbjk pisze:

> Jasne, co tu by miało być do obrażania.
> A co do "pana L." to nie znam.

Lebowski. Pewnie nie widzisz jego postów. I dobrze.

Ewa

33. Data: 2012-01-16 13:28:50

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-16 13:56, Lebowski pisze:

> Z tego co zaobesrwowalem w kulturze Niemcow, nawet tych dobrze
> wyksztalconych, to pierdniecie lub bekniecie przy stole, a tym
> bardziej w jakims barze piwnym jest u nich norma

Nie zaobserwowałam.

> Ale rozumiem krajanke, ze za darmoche bylo. Znaczy sie ktos stawial ;)

Cóż za urocza projekcja.

Ewa

34. Data: 2012-01-16 13:42:27

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-16 14:28, było cicho i spokojnie, aż tu medea jak pierdolnie:

> Nie zaobserwowałam.

Nie, no jasne. To przeciez zaden obciach pojsc z Niemacami do knajpy ;)

> Cóż za urocza projekcja.
>
> Ewa

Zaraz, czyby to nasza krajanka sie szarpnela i stawiala?
A to pardon.
Jasne, ze trzeba zjesc i wypic wszystko, co sie zamowilo,
przeciez za to sie becalen ;)

35. Data: 2012-01-16 14:11:58

Od: Zenek <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-16 13:11, Nixe pisze:
> "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> Normalnie. Przeprosić osoby siedzące obok i wyjść :)

> Trudno, co innego można zrobić?

> Brzmi nieźle :)
> I takie zaniedbanie jeśli chodzi o komfort?
>
> N.

Bardzo dziwne. Bo niby dania wykwintne a jesc trzeba na kolanie , co to
za jadłodajnia ?

36. Data: 2012-01-16 14:12:46

Od: Zenek <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-16 12:35, medea pisze:

> Zastanawiam się, na jak dalece posunięte ruszenie można sobie w takiej
> sytuacji pozwolić. ;)

> Knajpka niemiecka, ale chyba z włoskim ukierunkowaniem. ;)
>
> Ewa

Znaczy sie bekac i pierdziec przy stole mozna ?

37. Data: 2012-01-16 14:22:36

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-16 14:42, Lebowski pisze:

> Jasne, ze trzeba zjesc i wypic wszystko, co sie zamowilo,
> przeciez za to sie becalen ;)

To z własnych obserwacji?

Ewa

38. Data: 2012-01-16 14:22:58

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-16 15:12, Zenek pisze:

> Znaczy sie bekac i pierdziec przy stole mozna ?

Zenek Lebowski czy jak?

Ewa

39. Data: 2012-01-16 15:02:20

Od: "Nixe" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przy każdym takim dwuosobowym stoliku "składowym" siedziały dwie osoby. W
> tym jedna - ta, która chciała wyjść - i ta naprzeciwko. :)

A co te osoby miały za plecami?

N.

40. Data: 2012-01-16 16:02:13

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-16 15:22, było cicho i spokojnie, aż tu medea jak pierdolnie:

> To z własnych obserwacji?
>
> Ewa

No tak.
Naszych krajanek zachwyconych kuchnia i kultura germanska ;)

W kontekście jajek
Pekajace jaja
Kuchnia pana Kleksa.
Zabarwiony garnek emaliowany :(