Re: O żesz, jestem w szoku ...

Data: 2010-03-03 12:24:53
Temat: Re: O żesz, jestem w szoku ...
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl>

news:s05h60d0vcfl$.3z0dgny9ot1r$.dlg@40tude.net...
> Gdzie Nowicki, tam ja. Ale trudno, nie mam tylu kanałow. Za to sobie
> czytam:
> http://krakow.naszemiasto.pl/nowicki/specjalna_artyk
ul/647188.html
> Polecam. Także "Isabele górę przenosi" i inne.
> --
>
> Ikselka.

A nie myślałaś Ixi o jakieś prostej Cyfrze, albo innym wynalazku
satelitarnym?
Podstawowa opcja nie kosztuje wielkich pieniążków, a takie np. Ale Kino
jest..... a to chyba najlepszy kanał w TV. I jakieś Discovery też... (a jak
się okazuje, Planete jest często "paluszki lizać").

Czy programowo po prostu "wolisz nie"?

MK