Re: OCZYSZCZANIE cery

1. Data: 2002-07-30 09:30:36

Temat: Re: OCZYSZCZANIE cery
Od: "margaretka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej wszystkim !
Dzięki za wszystkie rady i uwagi dotyczące oczyszczania cery.
Teraz mam poważne wątpliwości czy udać się na ten zabieg. Po prostu nie wiem
czy znajdę kosmetyczkę, która ma odpowiednie kwalifikacje do wykonania tej
skomplikowanej czynności. ;-) Chyba więc się wstrzymam.
Pozdrawiam serdecznie,
m a r g a r e t k a

1. Data: 2002-07-30 15:45:33

Od: "kasik" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "margaretka" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> czy znajdę kosmetyczkę, która ma odpowiednie kwalifikacje do wykonania tej
> skomplikowanej czynności. ;-) Chyba więc się wstrzymam.

Absolutnie nie zrazaj sie po przeczytaniu naszych opinii, sa rozne
przypadki, moze Ty wlasnie trafisz na fachowa obsluge i wyjdziesz z gabinetu
odmieniona pozytywnie,
> pamietaj, jesli cera wymaga pomocy kosmetyczki, to trzeba sie do niej
udac, moze zapytaj dermatologa najpierw, kogo by ci polecil? niektorzy
dermatolodzy sami czyszcza twarz, pewnie robia to lepiej niz byle
kosmetyczka.

1. Data: 2002-07-31 04:52:24

Od: "Nemo" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wiem

Hej.

A moze ktos poda jakas sprawdzona kosmetyczke w Warszawie.

Pozdr.

1. Data: 2002-07-31 04:53:09

Od: "Nemo" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-08-01 07:49:26

Od: "margaretka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kasik" <k...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> udac, moze zapytaj dermatologa najpierw, kogo by ci polecil? niektorzy
> dermatolodzy sami czyszcza twarz, pewnie robia to lepiej niz byle

Dzięki Kasik :o)
Dopóki nie znajdę odpowiedniej osoby, to wstrzymam się z oczyszczaniem.
Popytam znajomych dermatologów może znają kogoś odpowiedniego.
Pa, m a r g a r e t k a

Re: OCZYSZCZANIE cery
Re: fryzjer - Wroclaw
Re: kosmetyki Sephory
Re: pękające naczynka na nogach - gdzie zamyka
Re: tlusta cera - jaki krem na dzien?