Re: tlusta cera - jaki krem na dzien?

1. Data: 2002-07-30 09:05:45

Temat: Re: tlusta cera - jaki krem na dzien?
Od: <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No coz, cery dojrzalej to ja nie mam - jestem zaledwie pelnoletnia, czyli 18
> :)
> A wysypki dostalam po Bactrimie - niestety, okazalo się, ze sulfonamidy mi
> nie sluza (cale cialo w czerwonych kropkach - koszmar).
> Pzdr.
>
> K.  (nadal w cetki)
>
> P.S. A na twarzy to ta wysypka zrobila sie jeszcze okropniejsza niz gdzie
> indziej i strasznie mi sie wysuszyla skora. Cos mi sie zdaje, ze sie bedzie
> luszczyc... :(

Jesli twarz sie wysuszyla i bedzie sie luszczyc,to moze bedzie w jakis sposob
leczeniem zmian zaskornikowych i cera po wszystkim sie poprawi?Moze to bedzie
jakies pocieszenie po przymusowych piegach.:-)))Ela

1. Data: 2002-07-30 09:40:05

Od: "Kaśka" <v...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
bedzie
> jakies pocieszenie po przymusowych piegach.:-)))Ela

Chyba niewiele to da :( Luszczy mi sie skora na nosie, broda i podbrodek
maja fakture papieru sciernego, ale czolo (najgorsze pod wzgledem krostek,
grudek czy jak to sie tam nazywa) pozostalo wysypka praktycznie nietkniete.
Mowisz przymusowe piegi... zeby tylko :) Ja mialam twarz cala spuchnieta,
rownomiernie czerwona i chropowata. Na szczescie juz to schodzi. Jeszcze na
ustach mam mnostwo drobniutkich (prawie niewidocznych) ale bardzo ostrych
krostek - moglabym szklo ciac :)

Naprawde nikomu tego nie zycze.

K. (mam gdzies wszystkich internistow, wracam do starej znajomej
lekarki-pediatry, co mi tam, ze w przychodni dziwnie na mnie patrza :))

1. Data: 2002-07-30 10:37:32

Od: <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> K. (mam gdzies wszystkich internistow,  wracam do starej znajomej
> lekarki-pediatry, co mi tam, ze w przychodni dziwnie na mnie patrza :))
Nie wystawiaj teraz twarzy na slonce,bo zostana ci slady pod postacia
przebarwien.Bactrim jest dobrym lekiem,pod warunkiem,ze sie nie jest
uczulonym,jak u Ciebie.Zapamietaj to i zawsze o tym mow przy okazji ordynowania
lekow.Wypada mi Cie tylko pocieszyc i zyczyc cierpliwosci.Zniknie wszystko.Nie
martw sie.Ela

1. Data: 2002-07-30 10:58:27

Od: "Kaśka" <v...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ordynowania
> lekow.Wypada mi Cie tylko pocieszyc i zyczyc cierpliwosci.Zniknie

Dzieki za rady (mimo ze slyszalam juz to nie raz :)) Z medycyna czuje sie
niejako zwiazana od urodzenia, mam mame pielegniarke i wychowalam sie na jej
podrecznikach z liceum medycznego wiec sie nie martwie tylko mnie troche to
denerwuje. W koncu nikt nie lubi wygladac jak upior (nawet przez kilka dni).

Pozdrawiam
K. (na dworze sloneczko a ja wcale za nim nie tesknie - ha!)

Re: fryzura
Re: probki kosmetykow
Re: szok - mezczyzna u kosmetyczki