Re: fryzura

1. Data: 2002-07-30 08:56:31

Temat: Re: fryzura
Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marta" <r...@w...pl> napisał

> czesc wszytskim!!!wlasnie stoje mozna tak powiedziec "decyzja
zyciowa".chce
> w koncu zmienic fryzure i nie wiem jaka mam wybrac.

Narysuj sobie na kartce schemat Twojej twarzy (okrągła, pociągła, kwadratowa
itd) i 'dorysuj' fryzurę, która zrobi z Twojej twarzy "idealny" owal.

Nie rób drastycznych zmian pt. całe życie miałam grzywkę więc teraz
_na_pewno_ ją skasuję. Może należy mocno skrócić grzywkę (ale jednak ją
zostawić) bo tak będzie najlepiej dla Twojego owalu twarzy.

Pozdrawiam
MOLNARka

P.S. Strasznie trudno jest radzić "na sucho" - prześlij zdjęcie ....
pomożemy ;-)