Pytanie techniczne.

1. Data: 2002-07-30 08:02:13

Temat: Pytanie techniczne.
Od: "kosmetyka.net" <b...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

Zastanawiam sie czy tak gleboko zakorzenione jest w naszym spoleczenstwie
przekonanie, iz dbalosc o urode a nawet dyskusje na ten temat, to przywilej
jedynie jego piekniejszej czesci? W odniesieniu do grupy, niemal 90%
powitan, okolo 80% stwierdzen, kierowanych jest przez kobiety do kobiet.
Rozumiem oczywiscie przypadlosci kosmetyczne czy zwiazane z uroda stricte
kobieca... Czyzbysmy my, mezczyzni, skazani byli na "urodziwy" niebyt...
Zachecam do refleksji i pozdrawiam.

Piotr

1. Data: 2002-07-30 10:44:56

Temat: Re: Pytanie techniczne.
Od: "Rogas" <r...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wrote:
> [...]
> przypadlosci kosmetyczne czy zwiazane z uroda stricte kobieca...
> Czyzbysmy my, mezczyzni, skazani byli na "urodziwy" niebyt...

Mam nadzieje ze nie :) Wsrod mezczyzn zakorzenil sie jakis niezbyt logiczny
poglada, ze jak jedynym kosmetykiem faceta jest mydlo to jest on bardziej
meski. O siebie trzeba dbac, niezaleznie od tego, czy jest sie kobieta, czy
mezczyzna.

---
pozdrawiam
Rogas

1. Data: 2002-07-30 11:21:21

Od: Krzysztof Kudlacik <k...@c...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Demon internetowy "kosmetyka.net" <b...@k...net> napisał
wiadomość news:ai5h86$m9m$1@flis.man.torun.pl:

> Rozumiem oczywiscie przypadlosci kosmetyczne
> czy zwiazane z uroda stricte kobieca...

Dobrze rozumiesz. Sam sobie odpowiadasz. =]

> Czyzbysmy my, mezczyzni,
> skazani byli na "urodziwy" niebyt... Zachecam do refleksji

Jaki znów "niebyt"? jest tu pewnie ze czterech facetów - to liczba
wręcz olbrzymia. A przy tym zauważ, że obecność (liczna, ale na pewno
nie *nadmierna*) kobiet nie wymusza nadaktywności z naszej strony. Bo
niby dlaczego? Koniec końców wystarczy, jak dziewczyna/żona/przyjaciółka
tu jest - ona już wyposażona w wiedzę pochodzącą z p.r.u. odpowiednio
'poprowadzi' swojego faceta. ;P <prowokacja start> Zrozum mnie właściwie
- ja się ma jakiś sprzęt domowy, to kobieta najczęściej dba o niego
wedel swoich najlepszych chęći.</prowokacja koniec> ;]

--
Pozdrawiam, Krzysztof Kudłacik
.:. Camera-Obscura - recenzje filmowe : http://camera.art.pl

1. Data: 2002-07-30 12:23:56

Od: "kosmetyka.net" <b...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> - ja się ma jakiś sprzęt domowy, to kobieta najczęściej dba o niego
> wedel swoich najlepszych chęći.</prowokacja koniec> ;]

Niestety, nie do konca sie z Toba zgadzam. W kilku innych watkach kobiety
wypowiedzialy sie na temat swojego wizerunku mezczyzny, jego urody,
podejscia do niej i ogolnie mowiac, dbalosci o siebie. W innych z kolei
mozna sie dowiedziec ze na zdrowie dla zwiazku nie wychodzi pokazywanie sie
partnerowi w trakcie wlasnych zabiegow. Odnoszac to do Twojego postu,
wyglada na to ze wszelka inicjatywe w zakresie dbania o meska urode, maja
kobiety i ich rady a czasem wrecz zalecenia wzgledem naszej (ogolnie mowiac)
kosmetyki :) Pewnie problem polega na tym ze na dzisiaj mezczyzna w
gabinecie to bialy wieloryb, niby ktos widzial ale nie do konca, tymbardziej
z wlasnej woli :) Trudno wiec sie dziwic ze sprawia to szok (czyt. inny
watek :)))

Pozdr.
Piotr

1. Data: 2002-07-30 13:00:00

Od: "Reniaszka " <r...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Kudlacik <k...@c...art.pl> napisał(a):

> [...]
> - ja się ma jakiś sprzęt domowy, to kobieta najczęściej dba o niego
> wedel swoich najlepszych chęći.</prowokacja koniec> ;]

Popieram w pelni!!!! Mam dokladnie taki sam poglad, pozdrawiam serdecznie
kolege!!

1. Data: 2002-07-30 15:55:15

Od: Krzysztof Kudlacik <k...@c...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Demon internetowy "kosmetyka.net" <b...@k...net> napisał
wiadomość news:ai60iu$724$1@flis.man.torun.pl:

> Niestety, nie do konca sie z Toba zgadzam.

Piotrek, odczytałem twój post jako argument: tu jest fura wypowiedzi od
kobiet, więc trzeba przywrócić równowagę dodając merytoryczne wypowiedzi
facetów.A to fałszywe przekonanie. na p.r.u. rządzą kobiety i niech tak
pozostanie. Będzie tu paru ciekawskich facetów, ale to będzie naprawdę
**mniejszość**. No i niech tak pozostanie - imho. (nie rozwijam wątku, bo
nie jest chyba związany z tematyką grupy).

> Odnoszac to do
> Twojego postu, wyglada na to ze wszelka inicjatywe w zakresie dbania o
> meska urode, maja kobiety

Nie wygląda na to. W żadnym razie. Nie powiedziałem, że "wszelka"
inicjatywa jest po stronie kobiet. Nie. Ale tak najczęściej jest. I to mi
odpowiada.

> Pewnie problem polega na tym ze
> na dzisiaj mezczyzna w gabinecie to bialy wieloryb

Zgadza się. Osobiście wolę spotykać mężczyzn np. na boisku sportowym, czy
(jak w moim przypadku) na korcie ostro wytracacjących (jak w moim przypadku
=] ) zbędne kilogramy niż oglądać zniewieściałych gogusiów nagrzewających
się w solarium ;-)))

1. Data: 2002-07-30 16:15:38

Od: "kosmetyka.net" <b...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> **mniejszość**. No i niech tak pozostanie - imho. (nie rozwijam wątku, bo
> nie jest chyba związany z tematyką grupy).

Krzysztofie, chodzilo mi tylko o to aby przy dopisaniu sie do watku zaden z
nas nie czul sie kiepsko, bo w poscie tytulowym zwracano sie do kobiet...
Prowadze serwis internetowy zwiazany z kosmetyka. Moja zona jest w tej
branzy od lat, znam i wspolpracuje z wieloma osobami z tej branzy, uznanymi
za autorytety, ale kiedy mam sie dopisac do postu w ktorym napisano: "czy
ktoras z was moze mi doradzic..." czuje sie nieswojo :)

> Nie wygląda na to. W żadnym razie. Nie powiedziałem, że "wszelka"
> inicjatywa jest po stronie kobiet. Nie. Ale tak najczęściej jest. I to mi
> odpowiada.

Nie ma w tym nic zlego Krzysztofie. Mysle jednak ze czasem powinnismy miec
odrobine inicjatywy z wlasnej woli :)

> [...]
przypadku
> =] ) zbędne kilogramy niż oglądać zniewieściałych gogusiów nagrzewających

I tu sie zgadzam z Toba, choc milo jak my i nasi koledzy wychodzimy na
boisko zadbani, czasem opaleni w tym wlasnie solarium ale przede wszystkim
estetyczni i czysci. Oczywiscie jestem przeciwny wszelkim objawom meskiej
proznosci, czasem jednak nieslusznie wiazanymi z wizyta u kosmetyczki ;)

Pozdrawiam serdecznie,
Piotr

1. Data: 2002-07-30 17:41:57

Od: Agnieszka Krysiak <p...@p...tukan.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnie już słyszeliście, że bardzo znana osoba, "kosmetyka.net"
<b...@k...net>, obwieściła:

>Zastanawiam sie czy tak gleboko zakorzenione jest w naszym spoleczenstwie
>przekonanie, iz dbalosc o urode a nawet dyskusje na ten temat, to przywilej
>jedynie jego piekniejszej czesci?

Społeczeństwie i kulturze. Trudno sobie IMO wyobrazić jeszcze mężczyznę,
który w podobny do grupowego sposób toczyłby dyskusje na tematy
kosmetyczne i pozostałby w oczach wszystkich grupowiczek "w pełni
mężczyzną". Mam na myśli dyskusje długie, włączanie się do wielu wątków,
omawianie tych czy innych odkryć, itp. Kanon męskości u nas wyklucza
nadmierne zainteresowanie "babskimi" zajeciami, a do takich jest
zaliczane pitu-pitu (TM) na temat najlepszego lakieru do paznokci.
Zauważyłam, ze taka postawa częściowo sie zmienia, i dobrze, jak myślę.
Na grupie pojawiają się mężczyźni, chociaż jak najbardziej anonimowi. :)

> [...]
>kobieca... Czyzbysmy my, mezczyzni, skazani byli na "urodziwy" niebyt...

Wy mężczyźni najczęściej sami się na taki niebyt skazujecie uznając
pewne tematy za niemęskie, z pełnymi konsekwencjami tego określenia.

Agnieszka
--
.-._ http://www.pieski.tukan.pl/ _.-.
) {_}^ )' Agnieszka Krysiak '( ^{_} (

1. Data: 2002-07-30 17:55:17

Od: Malgorzata Krzyzaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Tue, 30 Jul 2002 19:41:57 +0200, przyszła do mnie
wiadomość od <p...@p...tukan.pl> i powiedziała:

> Na grupie pojawiają się mężczyźni, chociaż jak najbardziej anonimowi. :)

E, pisuje co najmniej trzech nieanonimowych, a lurkuje paru więcej
;-)

Zuzanka, co wie nawet, kto lurkuje

*:.
.' Małgorzata Krzyżaniak ..... z...@p...eu.org `.
http://www.venco.com.pl/~zuzanka/
She's in love with herself she likes the dark

1. Data: 2002-07-30 18:13:20

Od: "kosmetyka.net" <b...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

> Wy mężczyźni najczęściej sami się na taki niebyt skazujecie uznając
> pewne tematy za niemęskie, z pełnymi konsekwencjami tego określenia.

... a kiedy probujemy to zmienic, czesto trafiamy na "bocznice meskosci"...
;)

> Agnieszka

Pozdr.
Piotr