Pytanie techniczne.

1. Data: 2002-07-30 18:13:56

Temat: Re: Pytanie techniczne.
Od: "kosmetyka.net" <b...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

> E, pisuje co najmniej trzech nieanonimowych, a lurkuje paru więcej
> ;-)
>
> Zuzanka, co wie nawet, kto lurkuje

:)))

1. Data: 2002-07-30 18:25:33

Od: Ewa Pawelec <e...@f...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

Malgorzata Krzyzaniak <z...@t...eu.org> wrote:
> Zuzanka, co wie nawet, kto lurkuje

Znasz _niektorych_ ktorzy lurkuja :)

EwaP HF FH, ktora jest przekonana, ze takich wiecej
--
Ewa Pawelec, Zakład Fizyki Plazmy UO
Power corrupts, but we all need electricity

1. Data: 2002-07-30 19:51:36

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 30 Jul 2002 20:13:20 +0200, kosmetyka.net <b...@k...net> wrote:
: > Wy mężczyźni najczęściej sami się na taki niebyt skazujecie uznając
: > pewne tematy za niemęskie, z pełnymi konsekwencjami tego określenia.
:
: ... a kiedy probujemy to zmienic, czesto trafiamy na "bocznice meskosci"...
: ;)

a kto Was ustawia na tej bocznicy?

kasica, dla ktorej widok faceta w maseczce nie jest niczym dziwnym :)
--
"he that breaks the thing to find out what it is has left the path of
wisdom"

1. Data: 2002-07-31 05:08:17

Od: "Doktor" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa wystukał (a) w wiadomości

> kasica, dla ktorej widok faceta w maseczce nie jest niczym dziwnym :)

Dla mnie też nie jest to dziwne.
Pod warunkiem, że jest to maseczka chirurga. ;))))

--
Doktor.
d...@p...onet.pl

1. Data: 2002-07-31 06:07:44

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dla mnie też nie jest to dziwne.
> Pod warunkiem, że jest to maseczka chirurga. ;))))
>
> --
> Doktor.
> d...@p...onet.pl

Dla mnie na szczęście to egzotyka...Choć nie do końca...Maseczka patrz
dentysta:))))
--
Hanuś

1. Data: 2002-07-31 06:16:57

Od: "Doktor" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanuś wystukał (a) w wiadomości news:ai7ujq$5b6$1@news2.tpi.pl:

> Dla mnie na szczęście to egzotyka...Choć nie do końca...Maseczka patrz
> dentysta:))))

A tak troche bardziej na poważnie, to nie znam się
pewnie na tym wcale ale przynajmniej z moich obserwacji
wynika, że natura w temacie cery, zmarszczek i tym
podobnych historii - dla nas, mężczyzn jest o wiele
bardziej łaskawa. :)

Dlatego moim zdaniem chyba nie ma potrzeby, żeby
facet się uszczęśliwiał jakimiś maseczkami. No chyba,
że ktoś ma jakieś ewidentne problemy ze skórą, to
owszem, jakieś specyfiki pewnie są potrzebne ale
używanie jakichś maseczek upiększających czy
odmładzających przez faceta zupełnie do mnie nie
przemawia. :)

--
Doktor.
d...@p...onet.pl

1. Data: 2002-07-31 06:37:11

Od: Agnieszka Krysiak <p...@p...tukan.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnie już słyszeliście, że bardzo znana osoba, "kosmetyka.net"
<b...@k...net>, obwieściła:

>... a kiedy probujemy to zmienic, czesto trafiamy na "bocznice meskosci"...
>;)

:) Walczyć! Ze stereotypami trzeba walczyć! :)

Agnieszka
--
.-._ http://www.pieski.tukan.pl/ _.-.
) {_}^ )' Agnieszka Krysiak '( ^{_} (

1. Data: 2002-07-31 07:54:29

Od: Jakub Słocki <j...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <X...@d...androids.dream.of.sheeps>,
k...@c...art.pl says...
> facetów.A to fałszywe przekonanie. na p.r.u. rządzą kobiety i niech tak
> pozostanie. Będzie tu paru ciekawskich facetów, ale to będzie naprawdę
> **mniejszość**. No i niech tak pozostanie - imho. (nie rozwijam wątku, bo
> nie jest chyba związany z tematyką grupy).

Krzysku, to moze zamiast sie dopisywac (ten pan sie dopisuje, tamten pan
sie dopisuje, itd.) bez "tresci", rozpoczniemy jakis watek merytorycznie
nam nieobcy i bedziemy w nim brylowac ? ale najpierw chyba musimy sie
spotkac i uzgodnic jakis front jednosci :)

K.

1. Data: 2002-07-31 10:06:44

Od: Krzysztof Kudlacik <k...@c...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Demon internetowy "kosmetyka.net" <b...@k...net> napisał
wiadomość news:ai6e5d$h5b$1@flis.man.torun.pl:

> Krzysztofie, chodzilo mi tylko o to aby przy dopisaniu sie do watku
> zaden z nas nie czul sie kiepsko, bo w poscie tytulowym zwracano sie
> do kobiet...

Spox. Z tym można żyć i zupełnie mi to nie przeszkadza. Ba, co więcej - nie
zacznę używać jednego z moich qltowych nicków "Zofia Zygmunt" =]

--
Pozdrawiam, Krzysztof Kudłacik
.:. Camera-Obscura - recenzje filmowe : http://camera.art.pl

1. Data: 2002-07-31 10:12:22

Od: Krzysztof Kudlacik <k...@c...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Demon internetowy Agnieszka Krysiak <p...@p...tukan.pl> napisał
wiadomość news:tsjdkukslndf2iu0ed0g5p2r7t8kcr5ri1@4ax.com:

> Na grupie pojawiają się mężczyźni, chociaż jak najbardziej
> anonimowi. :)

Eeejjjj! Ja ni jestem anonimowy i widzę tu jeszcze ze trzy najzupełniej
męskie imiona ;-)))

--

kurs wisazu dla amatorki
regulacja brwi