kurs wisazu dla amatorki

1. Data: 2002-07-30 07:36:11

Temat: kurs wisazu dla amatorki
Od: "Marzenka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam serdecznie
w celu doksztalcenia w dziedzinie makijazu wpadlam na pomysl pojscia na kurs
wlasnie o takiej tematyce:)
czy ktoras wie cos moze na ten temat? czy sa wogole organizowane takie kursy
dla amatorow? bede wdzieczna za wszelkie odpowiedzi

1. Data: 2002-07-30 08:51:19

Temat: Re: kurs wisazu dla amatorki
Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marzenka" <m...@p...onet.pl> napisał w

> [...]
kursy
> dla amatorow? bede wdzieczna za wszelkie odpowiedzi

Przyjedz do mnie Marzenko ... chętnie Ci pomogę ;-)
Mam nawet uprawnienia ;-)

Kilka postów wcześniej jest adres szkoły wizażu .... tylko, że w Warszawie -
oni robią takie kursy dla amatorów - polecam.

Pozdrawiam
MOLNARka

1. Data: 2002-07-30 09:15:25

Od: "Asia Slocka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MOLNARka"
> [...]
Warszawie -
> oni robią takie kursy dla amatorów - polecam.

Uch..a ja dopiero co opuściłam to miasto. Ale następnym razem
chyba się zgłoszę..możesz być pierwszą osobą której uda się wykombinować
coś pozytywnego ;-)))
Asia Słocka

1. Data: 2002-07-30 10:23:11

Temat: Re: OT kurs wisazu dla amatorki
Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asia Slocka" <a...@p...onet.pl> napisał

> Uch..a ja dopiero co opuściłam to miasto. Ale następnym razem
> chyba się zgłoszę..możesz być pierwszą osobą której uda się wykombinować
> coś pozytywnego ;-)))

Asiu ... czy to znaczy, że byłaś w W-wie i mnie o tym nie zawiadomiłaś ?
Ależ jesteś ..... że nie będę przeklinać.

Bardzo mi przykro, ot co ;-(

Pozdrawiam
MOLNARka

1. Data: 2002-07-31 07:50:46

Temat: kolejny OT - do Molnarki Re: OT kurs wisazu dla amatorki
Od: Jakub Słocki <j...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <ai5q0q$49g$2@news2.tpi.pl>, g...@h...pl says...
> Asiu ... czy to znaczy, że byłaś w W-wie i mnie o tym nie zawiadomiłaś ?
> Ależ jesteś ..... że nie będę przeklinać.
>
> Bardzo mi przykro, ot co ;-(

Nie dalem jej wolnej chwili, wiec po co miala Ci robic nadzieje :)

Tak wiec nie klnij na nia tylko na meski rod :)

K.

1. Data: 2002-07-31 09:20:27

Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub Słocki" <j...@n...onet.pl> napisał

> Nie dalem jej wolnej chwili, wiec po co miala Ci robic nadzieje :)

Masz ją na codzień ... nie mogłeś trochę odpuścić ? :-)))

> Tak wiec nie klnij na nia tylko na meski rod :)

OK ;-)

Pozdrawiam
MOLNARka

regulacja brwi