regulacja brwi

1. Data: 2002-07-30 07:33:47

Temat: regulacja brwi
Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No wlasnie
Nigdy tego nie robilam, aledojrzalam do tego, ze powinnam cos takiego u siebie
przeprowadzic.
Czy moze cie mnie oswiecic, na czym to polega, jak to w praktyce wyglada ( bo
na razie sie tego panicznie boje ). Jak czesto cos takiego trezba przeprowadzac?
Na jakiej zasadzie jest dobierany "krój" brwi? Jaki zaklad w okolicach Katowic
do czegos takiego mozecie polecic? A, i jaki jest orientacyjny koszt takiej
uslugi?
Przepraszam, że tak duzo pytan, ale w tej dziedzinie jestem laikiem i
potrezebuje waszej pomocy, plizzzzzzzzzzzz.
sutputka

1. Data: 2002-07-30 08:54:25

Temat: Re: regulacja brwi
Od: GABi <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

s...@p...onet.pl wrote:

> Czy moze cie mnie oswiecic, na czym to polega,
> jak to w praktyce wyglada

Regulacja brwi polega, na usunięciu zbędnych włosków brwi
przy pomocy pensety.
W ten sposób można z powodzeniem zmienić ich kształt,
tak poprowadzić ich linię, aby jak najbardziej pasowały
do kształtu Twojej twarzy i urody.

Jeśli masz bardzo zarośnięte, tzw krzaczaste brwi,
odradzam Ci nagłą zmianę.
Brwi nie tak szybko odrastają i dość mozolnie wygląda powrót
do ich stanu początkowego.

Koniecznie poszukaj jakiegoś godnego polecenia salonu.
Zwłaszcza, że przy pierwszej regulacji, powinnaś oddać się w ręce
naprawdę dobrej, doświadczoneji z dużą wyobrażnią kosmetyczki

> na razie sie tego panicznie boje ).

Czego ?
Zmiany, bólu ?
Jezeli boisz się zmiany, poniekąd to normalne,
chociaż decyzje takie zapadają na ogół pod wpływem
chęci zmian właśnie.
Inaczej to nie ma sensu.

A ból ?
Bez przesady!
;-)

> Jak czesto cos takiego trezba przeprowadzac?

Średnio raz na tydzień.

GABi

1. Data: 2002-07-30 09:23:46

Od: "Marchewka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "GABi" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

> Regulacja brwi polega, na usunięciu zbędnych włosków brwi
> przy pomocy pensety.

Ja poddalam sie temu "zabiegowi" w zeszlym tygodniu. Nic a nic nie bolalo,
bo kosmetyczka robila to specjalna penseta. Naprawde zero bolu, choc tez sie
balam (1 raz to byl dla mnie).
Koszt w Wa-wie - 8 zl.

> Jeśli masz bardzo zarośnięte, tzw krzaczaste brwi,
> odradzam Ci nagłą zmianę.

> Średnio raz na tydzień.

Az tak czesto? Mnie od zeszlego tygonie nic jeszcze nie odroslo (i niech tak
juz zostanie :)).
Wczesniej pisalas, ze "Brwi nie tak szybko odrastają i dość mozolnie wygląda
powrót do ich stanu początkowego". Wiec jak z tym odrastaniem jest naprawde?

Pozdrawiam :)
Iwonka

1. Data: 2002-07-30 10:52:44

Od: GABi <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka wrote:

> Ja poddalam sie temu "zabiegowi" w zeszlym tygodniu.
> Nic a nic nie bolalo

Pomijając indywidualny próg odporności na ból,
w dużej mierze zależy to od fachowości kosmetyczki.

> Wczesniej pisalas, ze "Brwi nie tak szybko odrastają i dość mozolnie wygląda
> powrót do ich stanu początkowego". Wiec jak z tym odrastaniem jest naprawde?

Napisałam średnio ! ;-)

Co innego powrócić do stanu wyjciowego, a co innego,
że one jednak zaczynają odrastać.
Tylko, że na ogół nie są już tak gęste, to po pierwsze,
a po drugie jednej kobiecie przeszkadzają malutkie pojedyncze odrosty,
a innej dopiero wtedy, kiedy ten zarost jest bardziej widoczny.

GABi

1. Data: 2002-07-30 11:13:47

Od: Krzysztof Kudlacik <k...@c...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Demon internetowy "Marchewka" <i...@w...pl> napisał wiadomość

> Nic a nic nie
> bolalo, bo kosmetyczka robila to specjalna penseta.

... czyli? Jaką niby?

--
Pozdrawiam, Krzysztof Kudłacik
.:. Camera-Obscura - recenzje filmowe : http://camera.art.pl

1. Data: 2002-07-30 11:24:52

Od: GABi <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Kudlacik wrote:

> ... czyli? Jaką niby?

hehehe...
Jesteście tacy słodcy na tej babskiej grupie :-))))

A odpowiedzi też jestem bardzo ciekawa ;-)

GABi

1. Data: 2002-07-30 12:04:40

Od: "przyklejka" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <s...@p...onet.pl> napisał
> [...]
takiego u siebie
> przeprowadzic.
> Czy moze cie mnie oswiecic, na czym to polega, jak to w praktyce

Ja właśnie przed chwileczką wróciłam od
kosmetyczki i jestem już po pierwszej regulacji brwi.
Pani najpierw mi czymś brwi posmarowała,
a następnie zaczęła wyrywać mi włoski z brwi.
Mnie nic nie bolało jedynie czułam dekikatne
szczypanie w momencie wyrywania włosków

> A, i jaki jest orientacyjny koszt takiej uslugi?

Ja zapłaciłam 6 złoty
Mieszkam w Łodzi więc nie mogę ci polecic kosmetyczki
bo byś miała troszkę za daleko :-)

Pozdrawiam
Kasia ( juz z wyregulowanymi brwiami :-) )

1. Data: 2002-07-30 12:17:49

Od: Krzysztof Kudlacik <k...@c...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Demon internetowy GABi <g...@g...pl> napisał wiadomość

> Jesteście tacy słodcy na tej babskiej grupie :-))))

się staram, psze pani ... =]

> A odpowiedzi też jestem bardzo ciekawa ;-)

Ja też. Jedyne, co mi przychodzi na myśl, to jakieś małe ostrza na końcu
tej pensety.

1. Data: 2002-07-30 12:19:01

Od: "ESka" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "GABi" napisał w wiadomości
> A ból ?
> Bez przesady!
> ;-)

A ja się pierwszy raz podałam zabiegowi - przed ślubem. Potem starczyło mi
odwagi na powtórkę. Efekt był super, ale niestety nie jestem wstanie przeżyć
tego wyrywania. Przed drzwiami kosmetyczki mam miękkie nogi i zawracam.
Wyrywanie włosów to dla mnie jakiś koszmar. Tak samo nikt mnie nie namówi na
depilację inną niż kremem czy żyletką. Może jak będą robić pod narkozą ;)

Pozdrawiam, Ewa

1. Data: 2002-07-30 12:41:25

Od: "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Kudlacik" <k...@c...art.pl> napisał w
wiadomości news:Xns925B9157C6BB0krk@do.androids.dream.of.sheeps
> Demon internetowy GABi <g...@g...pl> napisał wiadomość

> się staram, psze pani ... =]
Krzysiu! Jestem zachwycona że wziąłeś udział w dyskusji na sugerowany przeze
mnie temat!!! :)))
Magda

Gliwice - fryzjer i kosmetyczka
Solarium - tak czy nie?