regulacja brwi

1. Data: 2002-07-30 12:48:14

Temat: Re: regulacja brwi
Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy moze cie mnie oswiecic, na czym to polega, jak to w praktyce wyglada
( bo
> na razie sie tego panicznie boje ). Jak czesto cos takiego trezba
przeprowadzac?

.Tak jak dziewczyny napisały, nie ma się czego bać:))).
Ból jest niewielki a za to efekt:))))...Warto.
Dobrze wyregulowane brwi, zdecydowanie są atutem
.
Na początku regulowała mi brwi kosmetyczka, teraz robię to sama. Moja
kosmetyczka się śmieje, że wychodzi mi już profesjonalnie:))).
Co do częstotliwości to, każdy ma swoją. Ja często poprawiam, bo denerwują
mnie nawet pojedyncze odrastające włoski (raz, dwa razy na tydzień).
Głowa do góry:).
Hanuś

1. Data: 2002-07-30 12:50:54

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja właśnie przed chwileczką wróciłam od
> kosmetyczki i jestem już po pierwszej regulacji brwi.
> Pani najpierw mi czymś brwi posmarowała,
> a następnie zaczęła wyrywać mi włoski z brwi.
> Mnie nic nie bolało jedynie czułam dekikatne
> szczypanie w momencie wyrywania włosków

> Ja zapłaciłam 6 złoty
> Mieszkam w Łodzi więc nie mogę ci polecic kosmetyczki
> bo byś miała troszkę za daleko :-)
>
> Pozdrawiam
> Kasia ( juz z wyregulowanymi brwiami :-) )

No to, się spóźniłam ze swoimi radami:)))).
Hanuś

1. Data: 2002-07-30 15:32:51

Od: "Marchewka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Kudlacik"
> Ja też. Jedyne, co mi przychodzi na myśl, to jakieś małe ostrza na końcu
> tej pensety.

No nie nasmiewajcie sie ze mnie :(
Tak serio, to trudno mi opisac, jak dokladnie jest skonstruowana taka
penseta. Byla taka... ze "wspomaganiem" jakby :) Ktore powoduje, ze wyrywa
sie znacznie szybciej, niz normalnie.
Nie wiem, czy taki wynalazek mozna w drogerii kupic. I, jak to opisala
"przyklejka", rzeczywiscie daje sie wyczuc tylko takie "delikatne
szczypanie".
Moze nam Rena pomoze, ona zna lepiej te kosmetyczke, u ktorej bylam (z jej
polecenia wlasnie), wiec moze wie dokladnie, co to za cudowna penseta.
Niewykluczone, za ma jakas nazwe swoja nawet! ;)
Kasik, jako profesjonalista, tez jest nam pewnie w stanie wytlumaczyc, jaka
to penseta :)
Pozdrawiam!
Iwonka

1. Data: 2002-07-30 16:01:02

Od: Krzysztof Kudlacik <k...@c...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Demon internetowy "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> napisał
wiadomość news:ai61fp$od5$1@news.onet.pl:

> Krzysiu! Jestem zachwycona że wziąłeś udział w dyskusji na sugerowany
> przeze mnie temat!!! :)))

;0 się staram, psze pani ... =]

Ale odpowiedzi jak nie ma tak nie ma ...

--
Pozdrawiam, Krzysztof Kudłacik
.:. Camera-Obscura - recenzje filmowe : http://camera.art.pl

1. Data: 2002-07-31 07:47:36

Od: Jakub Słocki <j...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <X...@d...androids.dream.of.sheeps>,
k...@c...art.pl says...
> Demon internetowy "Marchewka" <i...@w...pl> napisał wiadomość

> ... czyli? Jaką niby?

Nikt nie pisze to ja odpowiem :) :)

Ta penseta, specjalna - jest trzymana w cieklym azocie, dzieki czemu
mrozi skore i zniaczula :) :)

Z braku powaznego wyjasnienia, to uwazam za obowiazujace :)

Pozdrawiam,
Kuba

1. Data: 2002-08-12 16:22:48

Od: "^Lan" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No wlasnie
> Nigdy tego nie robilam, aledojrzalam do tego, ze powinnam cos takiego u
siebie
> przeprowadzic.
> Czy moze cie mnie oswiecic, na czym to polega, jak to w praktyce wyglada
( bo
> na razie sie tego panicznie boje ). Jak czesto cos takiego trezba
przeprowadzac?
> Na jakiej zasadzie jest dobierany "krój" brwi? Jaki zaklad w okolicach
Katowic
> do czegos takiego mozecie polecic? A, i jaki jest orientacyjny koszt
takiej
> uslugi?
> Przepraszam, że tak duzo pytan, ale w tej dziedzinie jestem laikiem i
> potrezebuje waszej pomocy, plizzzzzzzzzzzz.
> sutputka

Mozna zawsze probowac samemu...uczymy sie i robimy postepy powoli...
To nie boli...moze delikatnie ale da sie przezyc

^Lan

1. Data: 2002-08-13 11:16:56

Od: k...@k...net.pl (Kasia P) szukaj wiadomości tego autora

^Lan <l...@w...pl> wrote:

> Mozna zawsze probowac samemu...uczymy sie i robimy postepy powoli...

jest sympatyczna strona na ten temat. Co prawda w jezyku anglielskim,
ale b. bogata w zdjecia...

www.eyebrowz.com

Gliwice - fryzjer i kosmetyczka
Solarium - tak czy nie?