OD WCZORAJ...

21. Data: 2010-10-16 15:14:20

Temat: Re: OD WCZORAJ...
Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Veronika pisze:

> Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
> wiadomości news:i9cf2n$mci$12@node1.news.atman.pl...

> A Panslavista nie chce być ojcem?
> No przepraszam, prawie nie otwieram jego pisarstwa i nie znam sprawy,
> ale z tego co wypisuje wynika, że chciałby nim być.
> W związku z tym mogę się mylić.

Znając bardzo pobieżnie fakty, zaliczył panienkę, ma z tego tytułu
dziecko, ona nie chce go znać. Co TY na to?
--

Paulinka

22. Data: 2010-10-16 15:19:12

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:i9cfgf$mci$13@node1.news.atman.pl...

> Znając bardzo pobieżnie fakty, zaliczył panienkę, ma z tego tytułu
> dziecko, ona nie chce go znać. Co TY na to?

Zaliczył, ale nie zgwałcił?
No to chyba panienka też wiedziała co robi.
I chyba liczyła się z tym, że może być z tego potomek jakiś.
Jest jeszcze taka możliwość, że to jakaś zdesperowana, która chciała mieć
TYLKO dziecko, chłop jej niepotrzebny, zwłaszcza ojciec.

V-V

23. Data: 2010-10-16 15:21:25

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Veronika pisze:

> [...]
> Jest jeszcze taka możliwość, że to jakaś zdesperowana, która chciała
> mieć TYLKO dziecko, chłop jej niepotrzebny, zwłaszcza ojciec.

I się zmyła. Bywa.

--

Paulinka

24. Data: 2010-10-16 16:00:32

Od: Frank Einstein <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Veronika pisze:

> [...]
> Jest jeszcze taka możliwość, że to jakaś zdesperowana, która chciała
> mieć TYLKO dziecko, chłop jej niepotrzebny, zwłaszcza ojciec.

To jest chyba trochę naciągane.
Jeśli jest choć trochę logiczna i uczciwa,
to stawiam na to, że nie ma 100% pewności co do ojca.

Frank Einstein

25. Data: 2010-10-16 16:02:54

Od: Frank Einstein <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

kiwiko pisze:
> Użytkownik "Paweł" <z...@p...pl> napisał w wiadomości

> dlatego do łóżka nie idzie się z byle kim
>
> kiwiko

Sądzę, że zdecydowana większość młodych ludzi by się z Tobą nie zgodziła,
lub przynajmniej ich wybory partnerów świadczą o czymś zupełnie przeciwnym.

Frank Einstein

26. Data: 2010-10-16 17:00:54

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Frank Einstein" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

> Sądzę, że zdecydowana większość młodych ludzi by się z Tobą nie zgodziła,
> lub przynajmniej ich wybory partnerów świadczą o czymś zupełnie
> [...]

i to jest właśnie przykre
nigdy nie wiemy co nas w życiu spotka, więc po co jeszcze paprać życie
przypadkiem

kiwiko

27. Data: 2010-10-16 17:05:09

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał w wiadomości grup
a.pl...

> [...]
>
> i to jest właśnie przykre
> nigdy nie wiemy co nas w życiu spotka, więc po co jeszcze paprać życie

Nie istnieje coś takiego jak przypadek- z wyjątkiem gramatyki.
--
Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

28. Data: 2010-10-16 17:12:49

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości

> Nie istnieje coś takiego jak przypadek- z wyjątkiem gramatyki.

A co istnieje?

V-V

29. Data: 2010-10-16 17:13:39

Od: Paweł <z...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości

> A co istnieje?

Kowalstwo.

P.

30. Data: 2010-10-16 17:14:29

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> napisał w wiadomości
grup dyskusyjnych:4cb9dd1a$0$20999$6...@n...neostrad
a.pl...

> Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości

> A co istnieje?
>
> V-V
Wiele rzeczy istnieje. Jednak akurat nie istnieją przypadki. O co pytasz
konkretnie?

--
Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

BEZ LICENCJI...
Głosy o północy.
Uznajecie ten autorytet?
Trochę jesieni...
Snobizm,próżność,zad ate tyłki, buraczane damy itd.